Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

http://open.spotify....X6dbjwMTB9TDw97

Jeg elsker Eminem! Eneste rapen i verden som faktisk er bra!

Edit: Oww, og jeg som ikke har gold. Jaja, kan trøste meg med at jeg har alt for mange andre spill å spille uansett. Brutal Legend er forhåndsbestilt så jeg kommer til å spille det før eller siden!

Ta en drugiS: Lag ny bruker og du får gratis Gold i en måned. Er slik jeg lastet ned demoen - med den fantastiske brukeren zzTheDoctor5zZ

Eminem har en del gode låter ja, det er korrekt. Noen sanger er utrolig intense! Liker enkelte fra den første plata hans veldig godt, resten er litt mer spredd utover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker ikke 2pac så godt, bortsett fra den sangen. Men den er jo produsert av Elton John, og refrenget og bakgrunnsmusikken (som imo gjør sangen til det den er) er fra Elton John.

Edit: Mye aktivitet her ja, var selvfølgelig ment til den personen som snakket om 2pac.

Liker vel egentlig alle sangene på Curtain Call, men nå er det jo et samlealbum. Likevel synes jeg det er et supert samlealbum, siden han faktisk klarer å lage en rød tråd gjennom hele plata selv om den er sammensatt kun av hits!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Tror du kommer til å tape straks du ser deg i speilet Laland. :love:

Ntåh :love:

Tror det skal gå fint. Klarer ikke se gutter på en slik måte, og det inkluderer meg selv!^^

Er så typisk gutter å ødelegge for andre.

Du vet hvorfor du tapte :whistle:

Mokko vant.

Han pwnd you both, legg dere ned så han kan teabagge dere.

See what I did there?

Sålenge jeg slipper å teabagge ham. Da taper jeg. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...