Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg kan garantere deg, nei, dere alle, at hvis det er èn ting jeg ikke kommer til å gjøre, så er det å lyge i sammenheng med denne konkurransen. Det kan hende jeg taper (men det vil bli awesome) eller det kan hende jeg vinner og får Choco Pops fra en jeg har kjøpt et skjermkort fra. Win uansett!

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan garantere deg, nei, dere alle, at hvis det er èn ting jeg ikke kommer til å gjøre, så er det å lyge i sammenheng med denne konkurransen. Det kan hende jeg taper (men det vil bli awesome) eller det kan hende jeg vinner og får Choco Pops fra en jeg har kjøpt et skjermkort fra. Win uansett!

Fornøyd med kortet forresten? Det er godt å høre, jeg holder ord og sender popsa hvis du klarer det. Choco Popsene er ikke bare verdens beste frokost, men også et tegn på respekt og honnør.

Lenke til kommentar

Hvis du klarer å holde deg nede hele måneden Laland, så skal jeg selge deg min søster. ;)

Jeg kunne gi Shampoo med på kjøpet, men med det moderatorrommet deres er jeg ikke siker på om det allerede er old news.

Bilder? Pris?

Hva slags konkuranse er det på gang?

No-fap-month som det står i mobilkalenderen min. 30 dager, 5 timer og 47 minutter igjen.

Jeg gleder meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...