User5876321 Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hcg tørr ikke forlate oss, han kommer krypende tilbake uansett Hva driver folk med? Jeg ser på C# tutorials, her skal det bli 360 spill for alle penga! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg ser på C# tutorials Jeg hører på musikk og gjør det samme Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg lager vafler:-) Til frokost! Nam nam!!!! Starter på jobb halv 5 i dag jeg muhahahaha! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Laland er en glad laks. Over et halvt døgn inn i konkurransen og i fin form! Flere jenter i klassen har fått vite om den og skal visst gjøre sitt for å få meg til å tape. Det blir awesome. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Du snakker fapping? ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg snakker miniskjørt og erotiske bevegelser på skolen sent i oktober. Awesome. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 FUCK GAMER NO Gruppe: Medlemmer Innlegg: 2 Ble medlem: i dag, 14:44 Skrevet i dag, 15:14 FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKK YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL SUG PIKK JÆVLA X BOX HORER. ALLWAYS BEEN ALLWAYS WILL.. Hvordan smaker pengene fra mircrosoft ??!! Den ''Er faktisk blitt glad i Microsfot artikkelen om servicen dems på Xbox 360 repreasjoner''' noe så pinlig å latterlig. Skal vi liksom akkseptere at konsoller blir øderlagt... Er en grunn til at gamer.no ble kasta ut diskusjon.no nettverket. Gamer.no har tapt seg så jævlig med årene og vil aldri bli tatt seriøst igjen, Fuck alle horene som sitter å skriver disse reviewsa. ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Slett, slett og ban. Noen må skaffe seg et liv! ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hihi, tåpelige lille sutreunge. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Woho, skuteren passerte 8000km nå nettopp. Det er litt awesome. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 "Æ ser to skutera!" Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Kommer aldri til å klare og holde meg i hele oktober! Jeg har nesten halve oktober fri! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Gjentar meg selv: Er det bare jeg som har "Innboks: 1" uten å finne noen ulest melding...? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Nettop nøtte, er jo guds måte for tidsfordriv av og til.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Shait nå har jeg virkelig forsovet meg. Våknet ikke før nå selv om vekkerklokka ringte. Må ha skrudd den av i søvne. :o Vet ikke med andre, men jeg har det ikke sånn Mokko. Og hvorfor den labre aktiviteten? Edit: Den nye PM menyen var forresten veldig forvirrende. Endret 1. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) http://open.spotify.com/track/3LRJbFT9rKoKv4aW7PuBJC En del av teksten lyder slik: When masturbation's lost its fun You're fucking lazy Jeg liker ikke denne måneden. Men jeg skal komme seirende ut! (pun intended) Endret 1. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Ikke for å skryte men...: OMG OMG OMG JEG HAR BEDRE RYKTE ENN LALAND!!!!!!111!!11!!! JEG ER MYE KULERE ENN HAM OG BEDRE OG JEG HAR STØRRE TISS ENN HAM!!!!!111!1!! Yup. ^_^ EDIT: Fikk nettopp en SMS fra "Spillno", der de reklmaerer for jeg fra og med i dag får ferske spillnyheter og anmeldelser på www.spill.no, samt noe om en konkurranse. Hvor inni helvete har disse folka fått tak i nummeret mitt, og er det lovlig å sende ut sånne reklameSMSer til folk som ikke har bedt om det? Endret 1. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvert i ambulanse i dag jeg morsomt det ^^, hva holder folket på med ? Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Ler godt av: http://bakgrunnen.gamer.no/2009/10/masse-penger-takk-m/ Den artikkelen pluss denne: http://www.gamer.no/article.php?articleId=23468 = Win Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Haha! (oh, and Mokko, thou shalt feel my wrath! bwahahaha!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå