Error Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Begynner å bli godt med spillsider i norge nå :o Gamer, Spill, Spillverket, Spillmagasinet og Gamereactor er alle sider som leverer gaming-nyheter. Er vel egentlig bare glad for det jeg. Må nevnes at Gamer er den klare favoritten Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 danke for det tipset Gal! De kaller meg ape, Gal_ape. :3 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvorfor er forumet blitt så ekkelt? :U Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) De har oppgradert forumet. Og da følger selvfølgelig nytt design med på kjøpet. Det er egentlig bra nå i forhold til hva det var rett etter oppgraderingen. Da ble man direkte snøblind. Edit: Godt over 2000 brukere på forumet samtidig for en time siden. WOW! :o Endret 1. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Jammen alt er så boblete og... shiny:_: do not like også kommer ikke SO i mine innlegg lenger. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har ikke mine innlegg jeg... God natt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 God morgen Kusinen min kom med den beste kommentaren da vi skulle se om vi kunne komme oss innpå et nytt nettverk, etter å ha falt av naboens. "Ka? får du ikke henriksen. Eg får til og med henriksen oppå soverommet eg" holdt på å dø av latter. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvor blir det av folket i dag? Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Oi, virkelig trist å se så få medlemmer i SO tråden. Dette har vel ikke hendt på.. det har jo aldri hendt før! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja, føler/har følt meg ganske alene i dag. Gjentar meg selv: Hvor er alle sammen. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 En dag alene i denne verden... Så mye jeg skulle ha gjort Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvordan kan man se dagens topp 20? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Nederst på fremsiden. Det er forøvrig ganske vanlig at aktiviteten her er laber så tidlig på dagen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Nå har vi endelig fått installert internett på hytta, så da kan naboen få ha sitt lavhastighetsnettverk i fred. God morgen. EDIT: Er det bare jeg som har "Innboks: 1" uten å finne noen ulest melding...? Endret 1. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Leste et eller annet om at HCG skulle forlate oss. Stemmer det eller leste jeg feil? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Du leste riktig, men om han gjør det er en annen sak. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 God morgen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Tviler sterkt på at han forlater oss. My god nå har jeg skikkelig rar døgnrytme Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Får håpe han ikke gjør det. Forumet hadde blitt litt tristere uten den humørsprederen. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Da var første dagen av ny jobb ferdig. Var mye greiere enn det jeg trodde, sinnsykt avslappa miljø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå