Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Du er litt* win, Rider. *Supahdupahmax Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Noen som har den linken til hvordan man lager sitt eget sånn PC tegnebrett med webcam, A4 ark og noen greier? Har lett lenge Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Å du alså Det er du som er win... *prøver på et håpløst forsøk på å være beskjeden* Jeg vet jeg er. ^_^ Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Nei tar heller og ser litt på Sponnyone Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Youtube+create touch screen web cam=første treff Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Takker og plusser. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Hvorfor går antallet innlegg jeg har i Dagens topp 20 nedover? Er det fordi de er over 24 timer gamle eller noe sånnt? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Viril som jeg er kjenner jeg at denne måneden blir min hardeste hittil. Pun intended. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Hahaha godt sagt. Bare du holder avtrekkerfingeren langt unna så bryter du ingen regler. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Det er bare i spill jeg er rask på avtrekkeren. Det er awesome. Men for å skjerme meg fra fristelser velger jeg å legge meg. Kanskje gjøre dette. Les hele. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Hahaha ikke så fristende å prøve den der anti-erection device nei. ^_^ Edit: God Natt Laland og ikke drømm "søtt". Endret 30. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Nei, jeg tar vel kvelden selv nå, ellers er jeg redd det ikke blir gjort noe fornuftig i løpet av morgendagen. Natta! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Jobba jobba:-) Endelig ferdig! Bare litt igjen så er det 5 dagers:-) Lenke til kommentar
worthy Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Ugh, første dagen på ny jobb imorgen. Begynner heldigvis ikke før 10, og er bare 2min gåtur bort dit så slepper hvertfall å stå opp tidlig \o/ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Speaking of work. Dæven steike det er godt å være hjemme fra 2 jobbdager i Kristiansand. Nå skal jeg nyyyte resten av høstferien hjemme hos mine foreldre :3 Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Fått meg ny avatar for å hedre at Dudley skal komme med i SSFIV! Burde egentlig lagt meg men jeg er jo ikke trøtt, faen ta screwed up døgnrytme. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Sa HCG noe om å slette brukeren sin pga. folk mislikte at Spillmagasinet-brukere kommer inn? Like sannsynlig som at Laland klarer å ikke fappe en hel måned. Endret 1. oktober 2009 av Error Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 I såfall vil jeg påstå at det er HCG sitt loss... Jeg har ikke noe i mot han men å slette brukeren sing pga av at nye folk kommer inn er vel mer eller mindre tåpelig! Btw Transformers 2 er awesome! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 LEFT 4 DEAD 50% I 4 DAGER PÅ STEAM GOGOGOGOGO! Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Oh snap, får vel gi tipset videre, danke for det tipset Gal! Men tenker jeg hopper i senga nå, får bare tvinge meg til å sove så jeg ikke er dødstrøtt på jobb imorgen Endret 1. oktober 2009 av worthy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå