Paisley Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Laste ned som word-dokument og printe ut? Det hadde faktisk vært litt fett.. Vi har jo tidenes sitcom-skript her! Er en pring knapp under tråden. Jeg utfordrer en av dere til å klikke på den! Skal ikke forundre meg om teletubbiekidd kommer borti den knappen tilfeldigvis etter en kveld på byen/med noen 7 år gamle jenter bak den lokale skolen. Må ikke glemme det obligatoriske i alle postene: *Laland, Laland, Laland, Laland, Laland, Laland, Laland, Laland, Laland, Laland, Laland* Endret 30. september 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?session=&showtopic=1156335&view=findpost&p=14438063 Knis. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Påmeldt for lenge siden, holder maks et døgn. ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Blir vanskelig for Laland som må ta et skippertak nå for å klare seg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg tror jeg kan klare å holde meg, men jeg har ikke meldt meg på. Bør jeg gjøre det? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Men det er jo faktisk for det meste sant. Hvis ingen hadde tenkt at det var noen finanskrise ville den nesten ikke vært merkbar. Hva mener du med det? Hvis bankene hadde vært mer restriktive med å låne ut råtne lån og verden ikke hadde vassa i amerikanske dollar og verdipapir hadde det ikke vært noen finanskrise. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Blir vanskelig for Laland som må ta et skippertak nå for å klare seg. Det er en tung jobb, men noen må gjøre den! *forsvinner fra forumet de neste tre kvarterene* Neida. Bare gjøner med dere. Digger forresten den nye smiley-browseren! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Påmeldt for lenge siden, holder maks et døgn. ^_^ Jeg skal i allefall prøve å gå lengere enn Mokko Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 wwww.gamer.no/' Easter egg, i haz it. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Det går mye på mentalitet også. Hvis folk tror det er krise så tørr man ikke å investere penger, og når ingen investerer penger går det ut over bedriftene og når bedriftene går dårlig går det ut over tilbakebetalingen av lån, og det går igjen ut over bankene. Sånn kort forklart. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Sier ha det for i kveld, så er jeg forhåpentlig på nett for fult i morgen uten å snylte på naboen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Den var faktisk litt funneh. Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv) Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Ikke skole i morgen, men har en stor evakueringsøvelse da. Jeg skal spille gammel person da Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 wwww.gamer.no/' Easter egg, i haz it. http://www.gamer.no/%27 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Den var faktisk litt funneh. Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv) Elsker dejavu så lenge du snakker om ODST achievementen, men jeg hater å få dejavu på f.eks skolen og sånn. Dejavu er skikkelig mind fuck. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Det går mye på mentalitet også. Hvis folk tror det er krise så tørr man ikke å investere penger, og når ingen investerer penger går det ut over bedriftene og når bedriftene går dårlig går det ut over tilbakebetalingen av lån, og det går igjen ut over bankene. Sånn kort forklart. Folk trodde ikke det var krise, det var krise og den kom plutselig. Hvis folk mister alle penga sine kan de ikke investere penger. Edit: Og da må de gjene fly rundt å tro at det ikke er totalt sammenbrudd, til liten nytte. Men jeg legger meg nå, god natt! Endret 30. september 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Ja til å begynne med, men etterpå var den mentaliteten med på å gjøre ting værre. Ingen ville bruke penger på å komme seg ut av krisen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 South Park tok opp det temaet med glans. Løsningen var misstenkelig lik en situasjon for i overkant av 2000 år siden. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Nei tar en episode DW og så legger meg god natt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) :o Oi utrolig så aktiv jeg har vært i dag 61 innlegg. Nå overrasker jeg meg selv. Edit Oops litt feil, med denne ble det 62 E2: Kanskje jeg skal se en episode Supernatural eller to. Har virkelig tatt seg opp i det siste. Spennende. Endret 30. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå