Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Vekke fra forumet i noen dager og alt er snudd på hodet. Sånn er det her på forumet. Du kan ikke snu ryggen til oss i et øeblikk uten at vi finner på nye helsprøe ting som snur vegen opp ned og ned opp. Edit: Du må ikke forlate oss HCG. Bli her. Pwettypwese. Endret 30. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Er vi i krig eller? Hvem er fi? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Er vi i krig eller? Hvem er fi? spillmagasinets brukere Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Har noen prøvd å skrive ut SO1? Det hadde vært epic! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Så så, er vel bare koselig med flere folk vel? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Laste ned som word-dokument og printe ut? Det hadde faktisk vært litt fett.. Vi har jo tidenes sitcom-skript her! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg legger merke til at jeg har én eller to advarsler på alle forum jeg henger på. Problemet er at jeg ikke kan huske innleggene jeg fikk advarslene for. Hmm, er jeg en liten forumvarulv? Trykk der det står advarsler :] Og ja den sangen er catchy. Vel, den sier bare "Spam". Sa aldri din mor til deg at du ikke skulle spamme? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Så mye hat som er her nå. Klaging om ps3 og andre ting, nesten som om forumet blir ødelagt Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Hva er det med spillmagasinet? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Laste ned som word-dokument og printe ut? Det hadde faktisk vært litt fett.. Vi har jo tidenes sitcom-skript her! Er en pring knapp under tråden. Jeg utfordrer en av dere til å klikke på den! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Spillmagasinet kommer til forumet vårt og mange graver seg ned selv om det kan være bra tidlig å komme med noen dom. That's the gist of it. Men jeg har vel sagt god natt, så jeg får velg følge opp. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Laste ned som word-dokument og printe ut? Det hadde faktisk vært litt fett.. Vi har jo tidenes sitcom-skript her! Er en pring knapp under tråden. Jeg utfordrer en av dere til å klikke på den! Done. Men det er bare de to første dagene (53 sider i OOO) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Herlighet da. Skulle alt endre seg på de 3 dagene jeg har vært vekke? :o Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 I morgen skal jeg kjede meg en del, forhåpentligvis få installert nett på hytta, og kanskje lese en bok - om jeg gidder. Og jeg vet ikke hva greia med å rope navnet til Laland er, men jeg kan ikke si annet enn at jeg liker det. *Laland, Laland, Laland, Laland, Laland, Laland, Laland, Laland, Laland* Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Såså folkens. Tenk positivt, dette er bare en litt dårlig dag. Tenk positive tanker og positive ting skjer. Forumet blir ikke ødelagt, det er som med finanskrisen, alt ligger i tankegangen vår. Å og kan ikke glemme: *Laland Laland Laland Laland Laland Laland* Endret 30. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Laste ned som word-dokument og printe ut? Det hadde faktisk vært litt fett.. Vi har jo tidenes sitcom-skript her! Er en pring knapp under tråden. Jeg utfordrer en av dere til å klikke på den! Done. Men det er bare de to første dagene (53 sider i OOO) Åååååååh, skuffa. Jeg har ett annet oppdrag til alle, gi ett pluss+ rykte til førsteposten. Morsomt om det hadde vært posten med flest pluss rykte greier. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Har HCG blitt en emo-queen? I lol´ed. Jeg er egentlig ikke så veldig keen på å begynne å misbruke tilbakemeldingssystemet andre dagen det er i gang. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 "Dere er mine fiender til det motsatte er bevist" teori lønner ingen. Finanskrisa har forresten gjort 2009 til et ræva år for meg, så velger å overse den sammenligningen der Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Det sparer dere for et helt tastetrykk om dere bare gir pluss til posten under lolidude sin.. den første posten på denne siden. Endret 30. september 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Men det er jo faktisk for det meste sant. Hvis ingen hadde tenkt at det var noen finanskrise ville den nesten ikke vært merkbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå