Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såså Begrunnede Rytter, du har fortsatt meg.

Men jeg går nå.

Vi som ikke snakkes i morgen snakkes sikkert senere. Dere som ikke har en god natt i natt har en dårligre natt en dere som har en god natt i natt.

296472.zoom.gif

Med all denne sammenslåingen føles denne nesten som om den har en dobbel verdi her inne.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Næmen hei mokko og takk for sist. Greit om jeg selger bildet av deg som lager vafler til Laland?:D

Henviser til et tidligere innlegg av undertegnede:

Sitter nå på hytta og surfer på naboens nett. Vi skulle ha fått installert eget nett her i dag, men installøren fikk feber og kom aldri. :S

På mandag var jeg en tur bortom hytta til Paisley, han er dermed det første forummennesket jeg har møtt i levende livet. Planen var at vi skulle game hele dagen, men han hadde beleilig nok glemt en liten dingseboms vi trengte for å koble PS3en sammen til TVen. Da ende vi opp med å se på TV, prate og lage vafler, og Fredrik var titt og ofte oppe med kameraet og snikfotograferte meg, så snart kan jeg vel anmelde ham for å legge ut bilder av meg på nettet uten min tillatelse. ^_^ Men han er en relativt hyggelig kar, så jeg dropper det.

Dropper anmeldelse om jeg får minst 3%.

Lenke til kommentar
Vi hadde det veldig koselig ja! Nå kommer alle disse småguttene /vennene til HCG så nå blir forumet noe annet ja. ikke like koselig og familiefølelsen som vi hadde før!

Her har vi enda en hater, ja.

Og her er enda en.

Tror faktisk jeg gir opp forumet.

Da takker jeg for meg. :)

Du klarer garantert ikke å gi opp forumet, du liker meg altfor godt!

Ser at Laland spør meg hvorfor jeg ikke liker deg HCG, og jeg kan si at jeg på ingen måter hater deg! Jeg hadde det på samme måte da jeg var 13 og aktiv på forumet, jeg fikk bare pepper og stygge ting mot meg, så møtte vel tulle litt med deg nå som en yngre kom på forumet. Håper du ikke tar det for seriøst eller lar det gå inn på deg. Isåfall beklager jeg, men jeg vet at du aldri vil forlate denne siden eller oss!

Lenke til kommentar

Næmen hei mokko og takk for sist. Greit om jeg selger bildet av deg som lager vafler til Laland?:D

Henviser til et tidligere innlegg av undertegnede:

Sitter nå på hytta og surfer på naboens nett. Vi skulle ha fått installert eget nett her i dag, men installøren fikk feber og kom aldri. :S

På mandag var jeg en tur bortom hytta til Paisley, han er dermed det første forummennesket jeg har møtt i levende livet. Planen var at vi skulle game hele dagen, men han hadde beleilig nok glemt en liten dingseboms vi trengte for å koble PS3en sammen til TVen. Da ende vi opp med å se på TV, prate og lage vafler, og Fredrik var titt og ofte oppe med kameraet og snikfotograferte meg, så snart kan jeg vel anmelde ham for å legge ut bilder av meg på nettet uten min tillatelse. ^_^ Men han er en relativt hyggelig kar, så jeg dropper det.

Dropper anmeldelse om jeg får minst 3%.

Næmen, så hyggelig sagt! Om du anmelder meg legger jeg ut bildet av deg og vaflene i en egen tråd! :D

Jeg har forresten allerede pakket med kabelen til ps3'en, slik at den er klar til nestegang jeg skal opp!

Har naboen din der oppe usikret nett?

Lenke til kommentar

Nettopp! Vi må bruke denne muligheten til å binde sterkere bånd og forenes, og sammen skal vi skape en ny æra i Gamer.nohistorien. Nå er tiden mine brødre!

Det der hørtes bare.. merkelig ut. Vi er et forum, ikke en eller annen amerikansk film der landet skal bygge seg opp igjen etter terrorangrep.

Nettopp! Vi må bruke denne muligheten til å binde sterkere bånd og forenes, og sammen skal vi skape en ny æra i Gamer.nohistorien. Nå er tiden mine brødre!

Det der hørtes bare.. merkelig ut. Vi er et forum, ikke en eller annen amerikansk film der landet skal bygge seg opp igjen etter terrorangrep.

Lenke til kommentar

Forumet er i krisetid. Våre patrioter(!) forlater oss og våre diskusjoner mister fyldighet per bruker. Foren dere, brukere! Foren dere, lesere og foren dere i vårt forsøk på å opprettholde kvaliteten på forumet som en helhet! Sammen skal vi gå igjennom dette; sammen skal vi møte motstand og sammen skal vi seire!

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Og blæ, blæ, blæ noe om kabel osv..

Har naboen din der oppe usikret nett?

Oh yeah! :D

EDIT: Ikke at det er så altfor god hastighet, men det funker som en nødløsning frem til kl 10 i morgen. Om ikke reserveinstallatøren deres også får feber da. Skulla aldri ha stolt på folka som møter deg med "Vælkømmin tell CyberHemsen!" når du kontakter dem..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Uansett hvor mye jeg liker å se navnet mitt gjentatte ganger må samtalen fortsette. Folkets planer for morgendagen?

Edit: Jeg sier akkurat det samme som Paisley. Forumet nyter et oppriktig tap hvis du stikker, og det kan vi ikke ha noe av! Bli her, så får du kake*!

*the cake is a lie

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...