Vistula Uhlan Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Det hørtes veldig suspekt ut at dere skal måtte synge på en musikkprøve. Hva vet du egentlig om musikklæreren? Ikkje mykje... Er ikkje sikker på kven vi skal ha i musikk, faktsik :S Eg trur eg går for Under the Bridge, men er ikkje sikker. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Pokemon er jo awsome da, det burde alle være enig i Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Ja du må nesten synge Hakuna Matata. Det hadde vært kult. Eller theme fra 1. sesong av pokemon. Endret 30. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 http://open.spotify.com/track/7CMnmQkiqVqS81r2ohcfWJ Syng den, film det, Youtube det og bli for alltid min helt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Flosshatt: Velg og vrak! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Vel.. nå er det veldig lett for Spillmagasinets lesere å nå oss. Jeg likte tiden vi hadde sammen. http://www.innlegg.no/index.php?settingNewSkin=13 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 http://open.spotify.com/track/7CMnmQkiqVqS81r2ohcfWJ Syng den, film det, Youtube det og bli for alltid min helt. Da ville du bli min helt også. Prettyplease. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 *Sukk* Er sjukt screwed til imorgon. Har musikkprøve, men har ingen aning kva eg skal syngje og kan det heller ikkje... Pokémon eller noe Løvenes Konge? Jeg tuller ikke. Næmen hei mokko og takk for sist. Greit om jeg selger bildet av deg som lager vafler til Laland? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg legger merke til at jeg har én eller to advarsler på alle forum jeg henger på. Problemet er at jeg ikke kan huske innleggene jeg fikk advarslene for. Hmm, er jeg en liten forumvarulv? Trykk der det står advarsler :] Og ja den sangen er catchy. Vel, den sier bare "Spam". Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Vel.. nå er det veldig lett for Spillmagasinets lesere å nå oss. Jeg likte tiden vi hadde sammen. http://www.innlegg.n...ttingNewSkin=13 Vi hadde det veldig koselig ja! Nå kommer alle disse småguttene /vennene til HCG så nå blir forumet noe annet ja. ikke like koselig og familiefølelsen som vi hadde før! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg liker ikke at forum skinnet mitt skifter titt og ofte, foretrekker Gamer.no-skinnet, men fint for spillmagasinets brukere å ha noe gjenkjennbart. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Paisley kommer aldri til å gjette hvem jeg er Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Hva er den blå t'en over innleggseditoren? *trykker* @Lalanden Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Paisley kommer aldri til å gjette hvem jeg er Nei, er jo ikke en like stor detektiv som deg vettu! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 *Sukk* Er sjukt screwed til imorgon. Har musikkprøve, men har ingen aning kva eg skal syngje og kan det heller ikkje... Synge på musikkprøve? Glad jeg ikker er deg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Paisley kommer aldri til å gjette hvem jeg er Nei, er jo ikke en like stor detektiv som deg vettu! Nei, ser det! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Vi hadde det veldig koselig ja! Nå kommer alle disse småguttene /vennene til HCG så nå blir forumet noe annet ja. ikke like koselig og familiefølelsen som vi hadde før! Her har vi enda en hater, ja. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 @Laland & Paisley: Neeeeiiiii! Dere her på forumet er nesten så godt som familien min. Den må ikke brytes opp Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Vi hadde det veldig koselig ja! Nå kommer alle disse småguttene /vennene til HCG så nå blir forumet noe annet ja. ikke like koselig og familiefølelsen som vi hadde før! Her har vi enda en hater, ja. Og her er enda en Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Vi hadde det veldig koselig ja! Nå kommer alle disse småguttene /vennene til HCG så nå blir forumet noe annet ja. ikke like koselig og familiefølelsen som vi hadde før! Her har vi enda en hater, ja. Hater? Nei, kritiker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå