AltF4 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 *Sukk* Er sjukt screwed til imorgon. Har musikkprøve, men har ingen aning kva eg skal syngje og kan det heller ikkje... Lisa gikk til skolen? Noe fra LotR? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Lisa gjekk til skulen er litt for enkel. Har tenkt på The Kids are on High Street, men finn ikkje musikk uten tekst til den. Finn ikkje musikk til nokon av dei. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Da tar du en instrumentalversjon av en låt. Eller noe Cannibal Corpse. Endret 30. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ja, eg leiter no etter ein instrumentalsong, og så finne teksten, men eg må kunne synge den. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Syng en helt grufull sang! Lærerne har da ikke lov til å si att den sangen er dårlig, bare att du utførte den dårlig? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg beklager, men jeg kan desverre ikke komme med noe konstruktiv hjelp... The kids are on high street er en meget god låt! Har du noen gitte regler? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Wuhu! Det er kart og historier på innsiden av Kvikk Lunsj! Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Jeg blir lei meg av alle dumme programmer som bruker IE som standardbrowser. Etter mye problemer med Fences har jeg avinstallert og nå som jeg skal installere igjen må jeg inn på grufult treige, fæle og ubrukelige IE og oppgradere og styre på.. Edit: Du kødder med meg.. IE nekter å la meg oppgradere fordi jeg kjører engelsk språk i operatisystemet... Endret 30. september 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kvikk Lunsj også nå Laland, din lille rundbrenner. ^_^ Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Syng en helt grufull sang! Lærerne har da ikke lov til å si att den sangen er dårlig, bare att du utførte den dårlig? Med mi stemme blir det grufult uansett. Jeg beklager, men jeg kan desverre ikke komme med noe konstruktiv hjelp... The kids are on high street er en meget god låt! Har du noen gitte regler? Dessverre er det ingen karaoke versjonar av den, eg finn i alle fall ingen. Niks. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hva skal du få karakter på da? Stemmebruk? Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kan noen fortelle meg hvordan man oppgraderer IE 6 hvis man kjører engelsk som standard språk? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det hørtes veldig suspekt ut at dere skal måtte synge på en musikkprøve. Hva vet du egentlig om musikklæreren? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hva med Die motherfucker die av Dope Neida du får ha lykke til på den prøven Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Eg vil ha minst 3, men eg trur eg kunne klart ca. 4 viss eg fant ein instrumental eller karaoke til Kids are on high street. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hva legger de til grunn når de gir deg karakter? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 den generelle er vel insatts, holdning, og ekspertise Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kvikk Lunsj også nå Laland, din lille rundbrenner. ^_^ Dere kommer til å se detet bildet en god del. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 *Sukk* Er sjukt screwed til imorgon. Har musikkprøve, men har ingen aning kva eg skal syngje og kan det heller ikkje... Pokémon eller noe Løvenes Konge? Jeg tuller ikke. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Gleder meg til ragen har lagt seg. Natta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå