Mokko Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Litt små-stolt av at jeg gjettet det siste kode-ordet flere titalls sider før heltene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg gjettet det siste passordet i Resident Evil: Code Veronica X lenge før spillet kom ut i butikkene. Slå den. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Engler og Demoner var da bare drit kjedelig og usannsynlig. Boka, that is. Ikke sett filmen. Jeg har til og med en ganske eksklusiv utgave av boka med bilder og tegninger av alle de større tingene som blir nevnt i boka. Da likte du vel ikke Da Vinci-kode heller? Kan jeg nesten ikke tro, Engler og Demoner var jo mange ganger bedre enn Da Vinci-koden. :o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Likte den bedre enn jeg likte Engler og Demoner! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Så forskjellig smak kan man altså ha. For meg var det motsatt. Edit: Så stille det var her. Virker som hele forumet har emigrert til Diskuter Uncharted 2-tråden. Endret 30. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg husker ikke helt hva det var for det er vel 2 år siden jeg leste E&D men jeg syns den ble for langdryg, historien bar preg av å være usannsynlig og den var liksom så lite spennende i forhold til Da Vinci-koden. Den hadde hele tiden et driv fremover. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 http://www.collegehumor.com/video:1922082 http://www.collegehumor.com/video:1915521 Jeg liker internettet. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Ble veldig stille her ja. Skulle nesten tro at hele forumet i den tråden nå jaja Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg velger å jobbe for å bevare troen på at gamer.no-brukerne er litt saklige ved å ikke poste i den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 It is funneh. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Jeg vil tro han var avhengig. Var nesten for sprøtt til å kunne være skuespill. Edit: Det er litt morsomt å se hvilke innlegg som dukker opp i den tråden ja. Endret 30. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 http://www.doublefine.com/site/comments/twenty_years_only_a_few_tears/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Akk, den gangen dere var unge og naive. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=58&st=31900&p=135936entry135936 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Den tiden før vi så gjennom løgnene og oppdaget deres Rød/Grønne, manipulerende, terrordiktatur mener du? Endret 30. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Knis. ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Skal vi innføre diktatur hos innlegg.no, og fjerne alle som kritiserer en anmeldelse, og få fred i gamerland ? Haha så nettopp denne i Uncharted 2 diskusjonen. Gjett om han kommer til å bli overrasket eller hva, Laland? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 *Sukk* Er sjukt screwed til imorgon. Har musikkprøve, men har ingen aning kva eg skal syngje og kan det heller ikkje... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Skal vi innføre diktatur hos innlegg.no, og fjerne alle som kritiserer en anmeldelse, og få fred i gamerland ? Haha så nettopp denne i Uncharted 2 diskusjonen. Gjett om han kommer til å bli overrasket eller hva, Laland? Jeg liker å glede folk. Det gjør meg varm på innsiden. *Sukk* Er sjukt screwed til imorgon. Har musikkprøve, men har ingen aning kva eg skal syngje og kan det heller ikkje... Seriøst? Musikkprøve hvor du faktisk må synge? Det har jeg aldri vært bortpå! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Dere har en musikkprøve som innebærer at dere må synge? :o Edit: Har du ikke vært bortpå det Laland? Du som har vært bortpå så mye rart. ^_^ *hint, hint* Endret 30. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Det har vi. Kunne velgje mellom sang, piano, tromme eller gitar, og siden eg ikkje kan spele dei andre, endte eg opp med sang og må dermed synge ein song imorgon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå