Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siterer meg selv fra Forumtreff i Bergen-tråden, rett og slett fordi jeg regner med at svært mange som skal på det treffet vil være interessert:

Kan opplyse alle om at det akkurat nå er billetter til Bergen tilgjengelig fra 199 kroner. Miniprisbiletter.

Kan vi ikke bare si at treffet er den 7.-8. november så vi er sikret billige billetter? biggrin.gif

Er forøvrig det alternativet som har flest stemmer på pollen også, sånn for å ubehøvlet støtte oppunder min teori.

Kjapp redigering:

Avgangen som går klokka 07:08 om morgenen koster 199,-. Togreisen tar 8 timer, så vi bør ikke reise noe senere. Det er også det eneste tidspunktet såpass tidlig som koster 199,- og resten ligger på 399,-.

Lenke til kommentar

I mangel på noe særlig å gjøre her oppe på fjellet har jeg nettopp lest ut Da Vinci-koden. Nå føler jeg meg kul. Parodien på denne boka, Madonna-gåten, står i bokhyllen. Skal jeg begynne på den?

Du føler deg kul etter å ha lest Da Vinci-koden? :huh: Engler og Demoner er mye bedre. Men ja du bør lese Madonnagåten også er litt morsom når du har lest Da Vinci-koden. :):)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...