Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 @Shampoo: Hehe fint at jeg kan bidra til å spre glede i hverdagen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Youtube taggene funker ikke. Noe som også må fikses på. Prøv å putte hele linken mellom youtube-taggene. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Youtube taggene funker ikke. Noe som også må fikses på. Prøv å putte hele linken mellom youtube-taggene. Ok. Prøver... Funket! Endret 30. september 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Aha! Takk skal du ha Gormers. Endret 30. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Håper de holder det sånn, så slipper man å klippe og lime i Youtube-linken før man putter den inn.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=8256&view=findpost&p=213173 Jeg liker det innlegget veldig mye. Jeg er veldig glad i det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Lakus i toppform. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Ser ironien i at mange klager på de (ikke bare, men noen nye) brukerne som poster klagetråder uten å bidra i Uncharted 2-anmeldelsetråden og når noen herfra poster i tråden uten å bidra noe særlig positivt så er det verdt å jubilere Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Vel det som ser ut til og være hoved problemet er karakteren da 7/10 er bra Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 De gråter. Vi ler av dem når de gråter. Ondskap. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 God morgen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Yo, min neger. Hva er opp i nabolaget? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Siterer meg selv fra Forumtreff i Bergen-tråden, rett og slett fordi jeg regner med at svært mange som skal på det treffet vil være interessert: Kan opplyse alle om at det akkurat nå er billetter til Bergen tilgjengelig fra 199 kroner. Miniprisbiletter.Kan vi ikke bare si at treffet er den 7.-8. november så vi er sikret billige billetter? Er forøvrig det alternativet som har flest stemmer på pollen også, sånn for å ubehøvlet støtte oppunder min teori. Kjapp redigering: Avgangen som går klokka 07:08 om morgenen koster 199,-. Togreisen tar 8 timer, så vi bør ikke reise noe senere. Det er også det eneste tidspunktet såpass tidlig som koster 199,- og resten ligger på 399,-. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Hmm... må si jeg liker det nye personlige bildet mitt. Reflekterer meg veldig godt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 I mangel på noe særlig å gjøre her oppe på fjellet har jeg nettopp lest ut Da Vinci-koden. Nå føler jeg meg kul. Parodien på denne boka, Madonna-gåten, står i bokhyllen. Skal jeg begynne på den? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Yo, min neger. Hva er opp i nabolaget? Woot? Fornorsking av "Yo my niggah. Whats up in tha hood?", tipper jeg. Nei jeg har fått en masse unger som vil lære gitar på døra. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 I mangel på noe særlig å gjøre her oppe på fjellet har jeg nettopp lest ut Da Vinci-koden. Nå føler jeg meg kul. Parodien på denne boka, Madonna-gåten, står i bokhyllen. Skal jeg begynne på den? Jepp. Den er ganske morsom når du har Da Vinci-koden friskt i minnet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 I mangel på noe særlig å gjøre her oppe på fjellet har jeg nettopp lest ut Da Vinci-koden. Nå føler jeg meg kul. Parodien på denne boka, Madonna-gåten, står i bokhyllen. Skal jeg begynne på den? Du føler deg kul etter å ha lest Da Vinci-koden? Engler og Demoner er mye bedre. Men ja du bør lese Madonnagåten også er litt morsom når du har lest Da Vinci-koden. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Har sett Engler og Demoner-filmen, så jeg lurer på om det er noen vits å lese boka, om den ikke bare vil være spoilet fra ende til annen. Tror jeg begynner på Madonna-gåten i morgen, orker ikke å starte på den i dag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Engler og Demoner var da bare drit kjedelig og usannsynlig. Boka, that is. Ikke sett filmen. Jeg har til og med en ganske eksklusiv utgave av boka med bilder og tegninger av alle de større tingene som blir nevnt i boka. http://victoriaserine.blogg.no/ Jeg må jo le litt. Endret 30. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå