Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktis synes jeg sammenligningen av Uncharted 2 og GTA IV treffer spikeren på hodet. Begge gjorde noe feil, og gikk litt bort fra sitt eget produkt og dermed også det folk likte med de tidligere spillene. Selv om GTA IV syndet mye mer enn Uncharted 2 på dette punktet. Personlig hatet jeg GTA IV og sluttet halveis i spillet. Det er dette forferdelige oppfølgersyndromet du nevner. Ting gjøres større og "bedre", men i alt det så blir det som tiltrakk spillerne til å begynne med helt borte. Det er det som er synd. Og jeg håper i likhet med deg at de andre oppfølgerne som kommer nå utover klarer å unngå dette skumle syndromet.

Har du spilt spillet?

Har du?

Indeed! Amerikansk retail/anmelderversjon fra min onkel (og da mener jeg bokstavelig talt onkel, ikke "onkel" ;) ). Sikkert samme som anmelder her har spillt.

Herre, dette fikk meg til å le :lol: Pwned!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Deres whining gir penger i kassa til Gamer.

Oh, the irony.

Indeed.

Wuu. Siste post før jeg kommer tilbake fra fjellet på lørdag eller søndag. Får nå se om jeg klarer det..

Hold ut, vennen! DU KLARER DET!

Faktis synes jeg sammenligningen av Uncharted 2 og GTA IV treffer spikeren på hodet. Begge gjorde noe feil, og gikk litt bort fra sitt eget produkt og dermed også det folk likte med de tidligere spillene. Selv om GTA IV syndet mye mer enn Uncharted 2 på dette punktet. Personlig hatet jeg GTA IV og sluttet halveis i spillet. Det er dette forferdelige oppfølgersyndromet du nevner. Ting gjøres større og "bedre", men i alt det så blir det som tiltrakk spillerne til å begynne med helt borte. Det er det som er synd. Og jeg håper i likhet med deg at de andre oppfølgerne som kommer nå utover klarer å unngå dette skumle syndromet.

Har du spilt spillet?

Har du?

Indeed! Amerikansk retail/anmelderversjon fra min onkel (og da mener jeg bokstavelig talt onkel, ikke "onkel" ;) ). Sikkert samme som anmelder her har spillt.

Herre, dette fikk meg til å le :lol: Pwned!

Fixed.
Lenke til kommentar

Wuu. Siste post før jeg kommer tilbake fra fjellet på lørdag eller søndag. Får nå se om jeg klarer det..

Skal ikke vi være championer online?

Min onkel filmer Jurrasic Park-riden i Universal Studios. Jeg vil òg kjøre den!

Hvordan i all verden får man youtube-videoer inn her nå?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Skal ikke vi være championer online?

Får ikke det gitt. Neste helg derrimot skal en venn få en ny leieboer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...