Cloudemyx Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 I blame fanboys. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Nettopp! Er helt enig med anmelderen i den saken. Spillet er ikke bedre enn en 7/10. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ble nesten i dårlig humør av all sutringen som kom av anmeldelsen. Må nesten le litt å når folk klager og sier at Gamer.no gir spillet så lav karakter (7/10, lavt?) for å få flere besøkende på nettsiden. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Hadde de prøvd spillet selv (som jeg har) så hadde de sett hvorfor det ikke fortjener mer enn 7/10 (som ikke er en dårlig karrakter nei), men av en eller annen grunn så tviler jeg på at de hadde gjort det. Edit: Leif Endret 30. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Isj, hva skjer med nye innlegg knappen nå da? Uansett, ser tydelig at dem som bitcher, ikke er gamer regulars. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ikke fordi dette er det jeg selv mener, men fordi teksten drar frem en god del gode poeng. http://www.destructoid.com/fact-ps3-fanboys-are-the-worst-149259.phtml Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Rest in peace. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hmm..tror jeg skal begynne å skrive på trøndersk..så uvant å skrive på bokmål når man skriver som regel på trøndersk i sms og msn . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det er ikke lov å skrive trøndersk på forumet... REBEL! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Mange gjester på formuet nå, bare på grunn av Uncharted 2 anmeldelsen. Men Lakus hva med skrive nordnorsk da ? Endret 30. september 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Deres whining gir penger i kassa til Gamer. Oh, the irony. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det er ikke lov å skrive trøndersk på forumet... REBEL! e det ikke låv? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Wuu. Siste post før jeg kommer tilbake fra fjellet på lørdag eller søndag. Får nå se om jeg klarer det.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Faktis synes jeg sammenligningen av Uncharted 2 og GTA IV treffer spikeren på hodet. Begge gjorde noe feil, og gikk litt bort fra sitt eget produkt og dermed også det folk likte med de tidligere spillene. Selv om GTA IV syndet mye mer enn Uncharted 2 på dette punktet. Personlig hatet jeg GTA IV og sluttet halveis i spillet. Det er dette forferdelige oppfølgersyndromet du nevner. Ting gjøres større og "bedre", men i alt det så blir det som tiltrakk spillerne til å begynne med helt borte. Det er det som er synd. Og jeg håper i likhet med deg at de andre oppfølgerne som kommer nå utover klarer å unngå dette skumle syndromet. Har du spilt spillet? Har du? Indeed! Amerikansk retail/anmelderversjon fra min onkel (og da mener jeg bokstavelig talt onkel, ikke "onkel" ). Sikkert samme som anmelder her har spillt. Herre, dette fikk meg til å le Pwned! Endret 30. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Deres whining gir penger i kassa til Gamer. Oh, the irony. Indeed.Wuu. Siste post før jeg kommer tilbake fra fjellet på lørdag eller søndag. Får nå se om jeg klarer det..Hold ut, vennen! DU KLARER DET! Faktis synes jeg sammenligningen av Uncharted 2 og GTA IV treffer spikeren på hodet. Begge gjorde noe feil, og gikk litt bort fra sitt eget produkt og dermed også det folk likte med de tidligere spillene. Selv om GTA IV syndet mye mer enn Uncharted 2 på dette punktet. Personlig hatet jeg GTA IV og sluttet halveis i spillet. Det er dette forferdelige oppfølgersyndromet du nevner. Ting gjøres større og "bedre", men i alt det så blir det som tiltrakk spillerne til å begynne med helt borte. Det er det som er synd. Og jeg håper i likhet med deg at de andre oppfølgerne som kommer nå utover klarer å unngå dette skumle syndromet. Har du spilt spillet? Har du? Indeed! Amerikansk retail/anmelderversjon fra min onkel (og da mener jeg bokstavelig talt onkel, ikke "onkel" ). Sikkert samme som anmelder her har spillt. Herre, dette fikk meg til å le Pwned! Fixed. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hva skjer med at folk registerer seg på et forum KUN for å gå til personangrep på en anmelder som ikke deler samme oppfatning av et spill? :rolleyes: Håper virkelig ikke at dette er Spillmagasinet's folk.. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 La oss håpe det går over og at de ikke bestemmer seg for å bli og disse alle anmeldelser som kommer ut. Som du sier, jeg håper virkelig ikke dette er spillmagasinet sine folk, men blir ikke overrasket om det er de som troller + noen fra Diskusjon.no Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Wuu. Siste post før jeg kommer tilbake fra fjellet på lørdag eller søndag. Får nå se om jeg klarer det.. Skal ikke vi være championer online? Min onkel filmer Jurrasic Park-riden i Universal Studios. Jeg vil òg kjøre den! Hvordan i all verden får man youtube-videoer inn her nå? Endret 30. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Youtube taggene funker ikke. Noe som også må fikses på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Wuu. Siste post før jeg kommer tilbake fra fjellet på lørdag eller søndag. Får nå se om jeg klarer det.. Skal ikke vi være championer online? Får ikke det gitt. Neste helg derrimot skal en venn få en ny leieboer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå