Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres bra ut Error, kan bli litt rart med russisk da, men det går sikkert.

Ikke dårlig.

Lurer litt på hvordan Batman: AA kan ligge på 85% når jeg har funnet alle tingene og fullført historien? Krever det at jeg går igjennom og får gull på samtlige Challenge Rooms også?

Det krever nok det ja. Alt skal fullføres!

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Gamer.no tar jeg ikke seriøst lenger. De presterer å trekke ned spillet fordi at karaterene i Uncharted mangler sjel og presterer samtidig å gi Gears of War2 10/10... Det sier vel det meste

Selv om dette er et noe tynt grunnlag å basere sin mening på så har fyren et poeng. Men det er vel mer et problem med anmeldelser generelt og ikke bare gamer.no.

Lenke til kommentar

Oh damn... Jeg må ha Helsetrygdekort til Polenreisen (drar på Torsdag neste uke) og jeg fant nettopp ut at kortet mitt gikk ut i Februar :whistle:

Har bestilt et nytt et, men står at det tar 10 dager før det kommer i posten. Heldigvis finnes det en eller annen mulighet for å få det fortere, men jeg tror det er nokså knotete.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Den er dog litt fucked. Tråder jeg ikke har engang sett på flere uker kommer opp på førstesiden og Siste Ordet m.fl. dukker opp på sidene lengre bak. Det er vel slikt som sikkert går seg til etterhvert som man poster, men synes det var litt merkelig.

HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!HER ER JEG!

Lenke til kommentar

1. De aller fleste ligger under "Generell spilldiskusjon"

2. Tråden jeg syntes å huske å ha postet noe i for en stund siden er jeg enten ferdig med eller ikke noe jeg har behov for å følge med på videre

3. Så får jeg bare blasfemire i vei da.

Huff så bitchy folk ble av den Uncharted 2 anmeldelsen. Skremmende er det. sad.gif

Haha. Det er en som til og med har laget en bruker for klage på denne anmeldelsen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...