Vistula Uhlan Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Tidleg heime frå skulen idag, resten hadde gym (som eg har fritak frå), men det blir nok ein travel dag. Eg må få levert inn arbeidet mitt, oppdatere regelbok i matte og så vil kusina mi (som er eit år eldre enn meg) ha meg til å sjå over hennar oppgåve om Twilight. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Prøven gikk relativt bra (iPhone+Google+"Egosentrisk"=awesome) idet vi fikk lov til å høre på musikk. Jeg er glad i telefonen min. Nå skal jeg en tur til Arendal. Kos dere! Edit: http://open.spotify.com/track/5130bps191cnhWdcSDOwIH Den er litt smooth. Endret 30. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 jeg anbefaler alle å se "Jesus Christ Vampire Hunter". Knallfilm! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Sitter nå på hytta og surfer på naboens nett. Vi skulle ha fått installert eget nett her i dag, men installøren fikk feber og kom aldri. :S På mandag var jeg en tur bortom hytta til Paisley, han er dermed det første forummennesket jeg har møtt i levende livet. Planen var at vi skulle game hele dagen, men han hadde beleilig nok glemt en liten dingseboms vi trengte for å koble PS3en sammen til TVen. Da ende vi opp med å se på TV, prate og lage vafler, og Fredrik var titt og ofte oppe med kameraet og snikfotograferte meg, så snart kan jeg vel anmelde ham for å legge ut bilder av meg på nettet uten min tillatelse. ^_^ Men han er en relativt hyggelig kar, så jeg dropper det. Har det skjedd noe spesielt i de tusen hjem eller på forumet (utenom oppgraderingen) siden søndag, da? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Me want pictures! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Tøft, eg blei invitert til eit bryllup i LOTRO idag Må prøve å komme meg der. Viss nokon lurte på kvifor eg blei invitert, er det fordi min karakter er søstra til bruden. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg har forelsket meg i Monkey Island themet Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Whoa har dere lagt merke til hvor mange som nettopp var innom forumet. :o Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 HOOOOOOOOOOOLY SHAIT! Over 1000 stykk! Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Prøven gikk relativt bra (iPhone+Google+"Egosentrisk"=awesome) idet vi fikk lov til å høre på musikk. Jeg er glad i telefonen min. Nå skal jeg en tur til Arendal. Kos dere! Edit: http://open.spotify.com/track/5130bps191cnhWdcSDOwIH Den er litt smooth. Posta 1337 ^^ Du må si sånn på forhånd! så må vi finne på noe Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Inni helvete! Gamer.no har ute sin anmeldelse av Uncharted 2! Den skal nytes! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Sangen i den youtube videoen (feite damene) er ganske catchy egentlig Jepp, jeg er en ekstrem fan av remixede 8-bits låter slik som denne! Noen som vet hvor jeg kan skaffe slike låter? Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Som dere sa: Flest samtidige brukere1393 i dag, 15:08 Wat :o Er det Spillmagasinet-gjengen som har kommet over allerede? Edit: Hrmph, Star Wars beta-sign up siden er nede Endret 30. september 2009 av Error Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 En time igjen, og så er jeg ferdig for dagen... Så skal jeg vandre i byn, besøke min kusine, og se ukens Dexter, og Heroes. ^_^ Dexter startet alt? Du får gi tilbakemelding. Første episode i sesongen airet på søndag. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg driver og følger noen instruksjoner fra et nettsted. Der står det at jeg skal: 3. Open whit Notepad ConfigDefault.xml from folder Risen*Data*Ini. Hva betyr det å åpne noe med Notepad ConfigDefault.xml? Og hva vil Risen*Data*Ini si? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Holy frag! 1000 aktive brukere. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Vil regne med at du skal finne filen ConfigDefault.xml i mappen Risen*Data*Ini og åpne filen med Notepad. Noe mer enn det skjønner ikke jeg. Er det Risen du driver og laster ned Error? Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) *Host hark* Ehrm, neida Notepad nekter å la meg søke. Selv om jeg søker på et ord jeg kan se i teksten står det "Finner ingen" Endret 30. september 2009 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 958 gjester faktisk. wow! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Ikke dårlig. Lurer litt på hvordan Batman: AA kan ligge på 85% når jeg har funnet alle tingene og fullført historien? Krever det at jeg går igjennom og får gull på samtlige Challenge Rooms også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå