Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen! Her i Bergen blir det antatt at enten Stomp your feet, Rap das Armas, eller klassikeren Welcome to the club blir russelåt. Så lenge det ikke blir Stomp your feet er jeg superfornøyd. Blir det Rap das Armas tror jeg det kommer til å være ålreit å være russ.

Lenke til kommentar

Argh, no har faen meg Amentio klart å bruke idiotisk lang tid på ein ordre igjen.

La inn bestilling på fredag rundt lunsjtider, alt var på lager. Men så i dag er plutselig ein artikkel ikkje på lager lenger, og ETA på den er om åtte dagar. :angry:

Dette er andre gong dette skjer med dei, bortsett frå at forrige gong var ETA to veker :rolleyes:

Lenke til kommentar

Hade, Mattulf :)

Det er nok bare en tilvenningssak, etter noen dager føles det sikkert normalt. Men må innrømme at jeg føler meg litt handikappet uten Mine innlegg. :cry:

Over til noe annet: Hva er folkets planer for dagen?

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

I dag har vært enda en dag stående oppunder taket på jobben og hengt opp høyttalere.

Heldigvis ferdig med drittjobben nå. Nå gjelder det bare å sjekke at alt funker.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

En time igjen, og så er jeg ferdig for dagen... Så skal jeg vandre i byn, besøke min kusine, og se ukens Dexter, og Heroes. ^_^

Dexter startet alt? Du får gi tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...