Vaenas Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 God natt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Og God Morgen fra meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 God morgen! Her i Bergen blir det antatt at enten Stomp your feet, Rap das Armas, eller klassikeren Welcome to the club blir russelåt. Så lenge det ikke blir Stomp your feet er jeg superfornøyd. Blir det Rap das Armas tror jeg det kommer til å være ålreit å være russ. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 WTF HAR SKJEDD MED FORUMET!? GIMME OLD GAMER DOT NO BAAACK!!!! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Haha, sånn kan det gå når man ikke besøker forumet på en stund. Ser hva du mener, det kommer til å ta litt tid før jeg blir vant til dette her. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg greier ikke se hva som er gamle poster og nye lengre :o?? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Argh, no har faen meg Amentio klart å bruke idiotisk lang tid på ein ordre igjen. La inn bestilling på fredag rundt lunsjtider, alt var på lager. Men så i dag er plutselig ein artikkel ikkje på lager lenger, og ETA på den er om åtte dagar. Dette er andre gong dette skjer med dei, bortsett frå at forrige gong var ETA to veker :rolleyes: Lenke til kommentar
Safir Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 WTF HAR SKJEDD MED FORUMET!? GIMME OLD GAMER DOT NO BAAACK!!!! Enig! Likte dette svært lite. Hater forresten alle russelåtene. Grøss. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg kommer aldri tilbake til Gamer, hvis det må se sånn her ut! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Hyggelig å ha deg her den perioden du var her iallefall da, Mattulf Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Hade, Mattulf Det er nok bare en tilvenningssak, etter noen dager føles det sikkert normalt. Men må innrømme at jeg føler meg litt handikappet uten Mine innlegg. Over til noe annet: Hva er folkets planer for dagen? Endret 30. september 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 I dag har vært enda en dag stående oppunder taket på jobben og hengt opp høyttalere. Heldigvis ferdig med drittjobben nå. Nå gjelder det bare å sjekke at alt funker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg skal snart på butikken, også skal jeg se noen buffy episoder og kanskje noen filmer. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Wildheart, hvordan fikk du jobb på kinoen? Lenke til kommentar
Safir Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Wildheart, hvordan fikk du jobb på kinoen? Jeg søkte på stillingen de annonserte for? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 En time igjen, og så er jeg ferdig for dagen... Så skal jeg vandre i byn, besøke min kusine, og se ukens Dexter, og Heroes. ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg legger merke til at jeg har én eller to advarsler på alle forum jeg henger på. Problemet er at jeg ikke kan huske innleggene jeg fikk advarslene for. Hmm, er jeg en liten forumvarulv? Trykk der det står advarsler :] Og ja den sangen er catchy. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 En time igjen, og så er jeg ferdig for dagen... Så skal jeg vandre i byn, besøke min kusine, og se ukens Dexter, og Heroes. ^_^ Dexter startet alt? Du får gi tilbakemelding. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Heia! Ferdig med fremføringa mi, så nå kan jeg puste lettet ut. Må dra på biblioteket om snaue to timer for å terpe engelsk grammatikk med en medstudent, dog. :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå