Eplefe Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Så hva sysler dere tiden med ikveld? Jeg burde gjøre historieleksen og i hvert fall komme i gang med den drøftende artikkelen om Barnearbeid, men jeg sitter og leser Not Always Right og røyker mens ovnen blir varm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Så hva sysler dere tiden med ikveld? Sånn ca. ikke en dritt. Vurderer å legge meg snart, gidder ikke sitte oppe. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Gleder meg til jeg har over 9000 innlegg. Det blir awesome. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Sitter sammen med søstera mi som gjør lekser og typen hennes, og med potetskruer, cola, og laptopper. På morran så glemte retardkjørelæreren at jeg hadde time, så jeg sto opp tidlig for ingen grunn, og så har jeg brukt resten av dagen på å slå sprekker i murgolv med en slegge, og bært gamle planker og whatnot. Gawd jeg skriver kjedelig nu. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Jeg fant forresten ut noe litt awesome på skolen idag. Med en litt mer awesome uttale høres Håkon ut som "Hawk on". Så jeg vil bytte avatar. Til en hauk med en på-knapp. Awesome? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Når du sa hawk on tenkte jeg mer i den turen som "Hawk on!" (som i "flame on), hvor du får mohawk på kommando. Endret 29. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Endret 29. september 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Når du sa hawk on tenkte jeg mer i den turen som "Hawk on!" (som i "flame on), hvor du får mohawk på kommando. Men det er awesome? Ja? Vurderer å gå til.. innkjøp av Photoshop bare for å lage et fett bilde. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 http://www.arkhamcare.com/login/index.html Noen som vet om en login som funker? Har igjen to ting å finne før jeg har 100% i Batman: Arkham Asylum. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Hvordan kan jeg ikke ha sett den før idag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Herre, så genialt ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Yay! Forumet har blitt optimalisert for iPhone! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Så hva sysler dere tiden med ikveld? Prøver å finne ut hva i all verden jeg skal skrive om i semesteroppgaven min i filosofi. Edit: Forumet ha per nå 4500 medlemmer og flest pålogget samtidig var 800 i dag. Morsomt at det er så runde tall. Endret 29. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Yay! Forumet har blitt optimalisert for iPhone! Merket det på skolen idag. Det temaet med minst grafikk fungerte veldig bra! Så hva sysler dere tiden med ikveld? Prøver å finne ut hva i all verden jeg skal skrive om i semesteroppgaven min i filosofi. "Jeg undret over hva jeg skulle skrive om. Så falt det over meg som en stein i bakken; hvorfor skriver jeg? Hva er meningen med denne oppgaven? En karakter? Som skal dømme meg til evig tid? Er det dette jeg ønsker?" Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Jeg savner mine innlegg Jeg også. Gleder meg til jeg har over 9000 innlegg. Det blir awesome.For deg er alt awesome, tilogmed deg selv. Jeg fant forresten ut noe litt awesome på skolen idag. Med en litt mer awesome uttale høres Håkon ut som "Hawk on". Så jeg vil bytte avatar. Til en hauk med en på-knapp. Awesome? Ikke lag den avataren. Awesome. Hvordan kan jeg ikke ha sett den før idag? Awesome. B) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Hvordan kan jeg ikke ha sett den før idag? Haha er jo dritmorsom! Når er denne filmet? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Nei Awesome skal skrives uten "e" Slik: Awsome mye bedre Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Er det bare meg som har gått glipp av noe stort, eller har gamer.no nettopp start et samarbeid med dagbladet? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 "Jeg undret over hva jeg skulle skrive om. Så falt det over meg som en stein i bakken; hvorfor skriver jeg? Hva er meningen med denne oppgaven? En karakter? Som skal dømme meg til evig tid? Er det dette jeg ønsker?" Hahaha genialt, hørtes nesten ut som noe jeg kunne sagt det der. Hadde det bare vært så enkelt, denne oppgaven kommer i stedet for en skriftlig eksamen, så uten den kommer jeg ikke langt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Nei Awesome skal skrives uten "e" Slik: Awsome mye bedre Tok ikke den spøken. Xplain! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå