Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter sammen med søstera mi som gjør lekser og typen hennes, og med potetskruer, cola, og laptopper.

På morran så glemte retardkjørelæreren at jeg hadde time, så jeg sto opp tidlig for ingen grunn, og så har jeg brukt resten av dagen på å slå sprekker i murgolv med en slegge, og bært gamle planker og whatnot.

Gawd jeg skriver kjedelig nu.

Lenke til kommentar

Yay! Forumet har blitt optimalisert for iPhone!

Merket det på skolen idag. Det temaet med minst grafikk fungerte veldig bra!

Så hva sysler dere tiden med ikveld?

Prøver å finne ut hva i all verden jeg skal skrive om i semesteroppgaven min i filosofi. :hmm:

"Jeg undret over hva jeg skulle skrive om. Så falt det over meg som en stein i bakken; hvorfor skriver jeg? Hva er meningen med denne oppgaven? En karakter? Som skal dømme meg til evig tid? Er det dette jeg ønsker?"

Lenke til kommentar

Jeg savner mine innlegg :cry:

Jeg også. :(

Gleder meg til jeg har over 9000 innlegg. Det blir awesome.

For deg er alt awesome, tilogmed deg selv.

Jeg fant forresten ut noe litt awesome på skolen idag. Med en litt mer awesome uttale høres Håkon ut som "Hawk on". Så jeg vil bytte avatar. Til en hauk med en på-knapp.

Awesome?

Ikke lag den avataren.
:D

Awesome.

Hvordan kan jeg ikke ha sett den før idag? :huh:

Awesome. B)
Lenke til kommentar

"Jeg undret over hva jeg skulle skrive om. Så falt det over meg som en stein i bakken; hvorfor skriver jeg? Hva er meningen med denne oppgaven? En karakter? Som skal dømme meg til evig tid? Er det dette jeg ønsker?"

:lol: Hahaha genialt, hørtes nesten ut som noe jeg kunne sagt det der. Hadde det bare vært så enkelt, denne oppgaven kommer i stedet for en skriftlig eksamen, så uten den kommer jeg ikke langt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...