AtleBer Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Eg kan verkeleg ikkje fordra det nye skinet, likte gamer.no 1280 som eg brukte før veldig godt, men dette er for kvitt. Jaja, vender meg vel til det. Syntes heller ikke no0e særlig om det nye skinnet. Syntes det er veldig vanskelig å gjøre ting of finne fram til ting. Det gjør at jeg ofte gjør andre ting enn å lese tråder Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Føler meg som en krøpling uten "Mine innlegg", men ellers syns jeg det er helt ok. Bruker Gamer-1280, og syns det blir litt for lyst på topic-oversikten. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Æsj jeg hater forandringer. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg (note: en moderator) har aldri brukt "Mine Innlegg", og vet egentlig ikke hva det er. Juhu. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 God dag folkens! Wow noen som har lyst til å komme hjem til meg å rydde ? Har hatt noen dager nå hvor jeg har vært syk og slapp så har bare latt alt bli noe ekstremt rottete. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Bare sjekker om det er noe galt med denne funksjonen etter oppdateringen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg (note: en moderator) har aldri brukt "Mine Innlegg", og vet egentlig ikke hva det er. Juhu. Jeg brukte den knappen ved hver eneste anledning. Det var alltid awesome. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Bare sjekker om det er noe galt med denne funksjonen etter oppdateringen Det er noe galt med den funksjonen, ser det ut som. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg har heller aldrig brukt "mine inlegg". Men nå skal jeg pakke datan til LAN og se hangover på kino Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 FOr de som savner mine innlegg, bytt ut TSP med deres visningsnavn http://www.innlegg.no/index.php?app=core&module=search&search_author=TSP&search_app_filters[forums][noPreview]=1&do=quick_search Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ah, litt mer vanlig forum nå som jeg fant ut hvordan jeg bytta tilbake til det gamle utseendet. Så var det bare å bli vant til alle de nye funksjonene. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg (note: en moderator) har aldri brukt "Mine Innlegg", og vet egentlig ikke hva det er. Juhu. Jeg har heller aldrig brukt "mine inlegg". Men nå skal jeg pakke datan til LAN og se hangover på kino Dere har så god humor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Dette var.. uvant.. Vet ikke helt om jeg liker det enda, men blir nok bedre så fort "mine innlegg" knappen er på plass igjen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Faktisk aldri brukt "Mine innlegg" noen gang selv. Aldri sett behovet for det. Bare jeg som har hatt besøk av 1 moderator og en 1 administrator i dag tidlig? Blir nesten litt redd jeg! Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg har heller aldri brukt mine innlegg, så jeg savner ikke den funkskjonen Det som er verre for min del er at fargene gjør at det svir i øynene (pga snøblindhet) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg likte "Mine Innlegg" funksjonen. Det var en enkel måte å finne frem til de trådene du hadde svart på. Forhåpentligvis får vi den tilbake. Jeg skal til tannlegen på fredag...gruer meg så sinnsykt. Hater tannlegen. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hva er grunnen til endret design? Den gamle 21 tommern min skriker og sliter med å holde skjermen så blendahvit som dette. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Er vel for å forbedre ting som vi vanlige brukere ikke ser så mye til blandt annet. Jepp, forumet trenger litt mer nøytrale farger. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Akk, dette stadige higet etter forbedring altså. Neida, sålenge de gjør noe med fargene(eller mangelen på de) er jeg fornøyd, tar ikke lange tiden å venne seg til tenker jeg. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Fargene kan fort bli et problem ja. Ser for meg et scenario hvor du har sett en mørk film i 2 timer midt på natten og finner ut at duskal ALT-TABe til SO. Teh PAIN! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Bytta til gamer.no skin nederst til venstre. Det hjalp jo fælt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå