Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Hvor lang tid tar de begynner å jobbe med å innstalere fibernettet til vi har det? Vil dere se noe som gjør at jeg får litt vondt i magen? 8589 innlegg(36.16 per dag) wæo.. Endret 29. september 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Mmmm fresh-fresht nytt utseende på innlegg.no Me likes Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Gamer.no with a hint of mint, så "fresht" Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Vi skulle være på hytta hele uken, men faren min fikk en telefon om ett jobbintervju, så vi måtte kjøre hjem midt på natta. Har i det minste 2 nye tegneserier, sjokolade og en Eon plakat i Ernesto Guevara stil. Søstern min har fått en dverg-hamster. Spurte en kompis om han ville se Up med meg, så sa han ja, men så viste det seg att han ikke kan engelsk. Fusk. Så da får jeg se den på engelsk i kveld så jeg har sett den onkelig først. Sett ferdig Simpsons s6 og s5. Det var min ferie så langt ramset opp på noen setninger. Edit: Sweeet! Multi sitat knapp! Mmmm fresh-fresht nytt utseende på innlegg.no Me likes Signaturen din er ødelagt nå. De pluss og minusene på hvert innlegg var litt stilig. Ellers så var jeg ikke så særlig glad for Ipb 3 Jeg ser ingen minus? Endret 29. september 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 De pluss og minusene på hvert innlegg var litt stilig. Ellers så var jeg ikke så særlig glad for Ipb 3 Jeg ser ingen minus? Den ble fjernet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Det var en minus tidligere, men den er borte nå, noe jeg personlig synes er en rett beslutning. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Jeg ville kunne hetse folk ved å gi de minus fyfasan altså dårlig gjort Gamer.nerd ((( Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Det var en minus tidligere, men den er borte nå, noe jeg personlig synes er en rett beslutning. Ja, det kan vel være ganske ekkelt å registrere seg, så får man 1001010101+ minus på sitt første inlegg. WTF! Jeg hører søsteren min spille Zelda theme på klarinett! Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Er ikke blitt helt vant til iPB3 enda, men jeg venner meg nok til det. En del nye fancy ting (som at hurtigsvar-boksen er forbedret) men det er også en del ting med designet jeg ikke helt liker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 En time engelsk litteratur nå, så skal jeg innom min kjære og hente feriepapirene hans, hjem og finne mine egne nevnte papirer, og så er det jobb, og så kan jeg dra hjem og slappe av. SLAPPE AV. <3! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Altså, er det noen som faktisk tror at Max Manus kan vinne Oscar? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Synes ikke Max Manus er så bra som alle skal ha det til jeg, men tror ikke den tar Oscar. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Jeg liker ikke ipb3. : Nåh, stakar. Jeg liker det veldig godt! Noen andre som har mistet "Mine Innlegg" knappen? Jeg ble så lost uten den Hehe, er på vei tilbake, men wer skulle visst fikse det, får overlate jobben til han. "Mine innlegg"-funksjonen på det forumet her er jo ikke veldig avansert.. Det nye designet var litt stilig, men er utrolig forvirret! Så bra at du synes det! Selv har jeg aldri vært helt komfortabel med Gamer.no og Innlegg.no sitt utseende, så jeg bruker standardsutseendet til IPB 3. Hvilket bruker dere som er fornøyde? Heh, "Rykte: 0 Nøytral" hvordan får jeg denne til "Evil"? ^-^ Hehe, ryktefunksjonen baserer seg på hvordan postene dine har blitt rangert, les mer etter neste sitat... De pluss og minusene på hvert innlegg var litt stilig. Ellers så var jeg ikke så særlig glad for Ipb 3 Jeg besluttet å fjerne minusfunksjonen, eventuelle innvendinger mot dette kan dere ta i tilbakemeldingskategorien. Det er mulig å gi 5 poster positive tilbakemeldinger over en tidsperiode på 24 timer. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Takk for infoen. Godt valg å fjerne minusfunksjonen Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Woho! Idag har jeg funnet ut at jeg kommer i to aviser, og tilleg skal på TV. Btw, I løv iPBoard 3. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Hohoi da har jeg endelig kjøpt meg sykkel Ble en biltema sykkel til snaue 2000 samt lås og sykkelhansker. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Awesome! Slipper og trykke på "hurtig svar", liker virkelig ipb3 Nå er det høstferie fram til mandag og LAN onsdag + torsdag. Life is sweet! EDIT: Test. EDIT2: Hva skjer om man trykker "skriv ut" nederst på forumet? Skriver den dda ut 2952 sider SO? Endret 29. september 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Da har eg fått nye glas i brillane mine, og skal prøve å starte å gå med brillar og ikkje linsar lenger. Codemasters har fått ordna opp i LOTRO, så no kan eg spele igjen. Eg kan verkeleg ikkje fordra det nye skinet, likte gamer.no 1280 som eg brukte før veldig godt, men dette er for kvitt. Jaja, vender meg vel til det. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Ja, Backstabber, det gjør den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå