Vaine Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Han er bestefar til barna han er faren til. Godt mulig, men det jeg sa var korrekt. Hvis en har samleie med sin søster og får et barn, så blir man faren og broren til det barnet. Man er også broren til moren til det barnet, så man blir onkelen til det barnet. Hvis man er onkelen til èn bror. Hvis vi nå sier at du også kom ut av samme damen, søsteren din, så er du da onkel, bror og far til samme person. Blir man ikke da sin egen onkel? Du er jo broren til din mor. Awesome! Den der forstod jeg ikke. Hvordan er man bror av barnet som blir født? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Han er bestefar til barna han er faren til. Godt mulig, men det jeg sa var korrekt. Du sa jo "ingen ting"? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Den der forstod jeg ikke. Hvordan er man bror av barnet som blir født? Samme mor. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Den der forstod jeg ikke. Hvordan er man bror av barnet som blir født? Samme mor. Du sa samleie med din søster, du må ha ment samleie med sin mor. AltF4: Spør datteren til Josef Fritzl, hennes døtre er også hennes halv-søstre på farens side. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Du sa samleie med din søster, du må ha ment samleie med sin mor. Din søster og mor er samme person. Det fikser far/bestefar. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Du sa samleie med din søster, du må ha ment samleie med sin mor. Din søster og mor er samme person. Det fikser far/bestefar. Det bringer oss tilbake til Fritzl situasjonen. Jeg følger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Spør datteren til Josef Fritzl, hennes døtre er også hennes halv-søstre på farens side. Ah, du redigerte posten etter at jeg svarte på den. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Hvis en har samleie med sin søster og får et barn, så blir man faren og broren til det barnet. Man er også broren til moren til det barnet, så man blir onkelen til det barnet. Hvis man er onkelen til èn bror. Hvis vi nå sier at du også kom ut av samme damen, søsteren din, så er du da onkel, bror og far til samme person. Blir man ikke da sin egen onkel? Du er jo broren til din mor. Awesome! Svimlende nasty uansett. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Har jeg forstått det der? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Har jeg forstått det der? Agreed. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Mulig det er noe jeg ikke skjønner, men du kan jo ikke bli søster til din mor. Rett og slett fordi at du enten kommer ut av din mor, eller så kommer du og din mor ut av samme mor og dermed er dere søstre. Men jeg er drittrøtt og har forsvinnende små planer om incest. Vi ses i morgen. Ha en natt bedre enn den tredje natta du noen sinne har hatt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Mulig det er noe jeg ikke skjønner, men du kan jo ikke bli søster til din mor. Rett og slett fordi at du enten kommer ut av din mor, eller så kommer du og din mor ut av samme mor og dermed er dere søstre. Men jeg er drittrøtt og har forsvinnende små planer om incest. Vi ses i morgen. Ha en natt bedre enn den tredje natta du noen sinne har hatt. Kan fint bli søster til din mor om du og din mor har samme far, you see? Endret 28. september 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Din far har samleie med en dame. Ut kommer din mor. Din far har samleie med din mor. Ut kommer du. Da er du søster til din mor, fordi dere har samme far. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Men er du en jente kan du ikke bli din egen onkel, slik oppgaven lyder. For ordens skyld så er dette en gammel oppgave jeg har hørt fler ganger. Og har vel aldri helt skjønt løsningen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Tante da, for de som ikke klarer å se lenger en sin egen nesetipp. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Men er du en jente kan du ikke bli din egen onkel, slik oppgaven lyder. For ordens skyld så er dette en gammel oppgave jeg har hørt fler ganger. Og har vel aldri helt skjønt løsningen Selvfølgelig ikke, det ble bare jente fordi jeg dro Fritzl-saken inn som et eksempel, men det funker begge veier. Om datteren til Fritzl fødte en sønn, ville den sønnen være sin egen onkel, fordi han er bror av en av sine foreldre. (Moren, fordi både hun og ham har samme Far). Endret 28. september 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Nei, nå får jeg legge meg. Må samarbeide med noen særinger i entrepenørskap imorra, så må hvile meg ekstra godt. God natt! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Legger meg jeg også! God natt Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Jøss, Batman: AA var jaggu et knakandes godt spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå