Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Han er bestefar til barna han er faren til.

Godt mulig, men det jeg sa var korrekt.

Hvis en har samleie med sin søster og får et barn, så blir man faren og broren til det barnet. Man er også broren til moren til det barnet, så man blir onkelen til det barnet. Hvis man er onkelen til èn bror. Hvis vi nå sier at du også kom ut av samme damen, søsteren din, så er du da onkel, bror og far til samme person. Blir man ikke da sin egen onkel? Du er jo broren til din mor.

Awesome! :D

Den der forstod jeg ikke. Hvordan er man bror av barnet som blir født?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis en har samleie med sin søster og får et barn, så blir man faren og broren til det barnet. Man er også broren til moren til det barnet, så man blir onkelen til det barnet. Hvis man er onkelen til èn bror. Hvis vi nå sier at du også kom ut av samme damen, søsteren din, så er du da onkel, bror og far til samme person. Blir man ikke da sin egen onkel? Du er jo broren til din mor.

Awesome! :D

Svimlende nasty uansett.

Lenke til kommentar

Mulig det er noe jeg ikke skjønner, men du kan jo ikke bli søster til din mor. Rett og slett fordi at du enten kommer ut av din mor, eller så kommer du og din mor ut av samme mor og dermed er dere søstre.

Men jeg er drittrøtt og har forsvinnende små planer om incest.

Vi ses i morgen. Ha en natt bedre enn den tredje natta du noen sinne har hatt.

296470.zoom.gif

Lenke til kommentar
Mulig det er noe jeg ikke skjønner, men du kan jo ikke bli søster til din mor. Rett og slett fordi at du enten kommer ut av din mor, eller så kommer du og din mor ut av samme mor og dermed er dere søstre.

Men jeg er drittrøtt og har forsvinnende små planer om incest.

Vi ses i morgen. Ha en natt bedre enn den tredje natta du noen sinne har hatt.

Kan fint bli søster til din mor om du og din mor har samme far, you see?

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
Men er du en jente kan du ikke bli din egen onkel, slik oppgaven lyder.

For ordens skyld så er dette en gammel oppgave jeg har hørt fler ganger. Og har vel aldri helt skjønt løsningen :p

Selvfølgelig ikke, det ble bare jente fordi jeg dro Fritzl-saken inn som et eksempel, men det funker begge veier. Om datteren til Fritzl fødte en sønn, ville den sønnen være sin egen onkel, fordi han er bror av en av sine foreldre. (Moren, fordi både hun og ham har samme Far).

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...