Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kunne ikke alle foreldre vært som Eplefe sine på det feltet? Alle foreldre tenker automatisk at noe man kan bli straffet for er dødsfarlig, og ikke minst at hasj automatisk fører til heroin etter tre trekk. Det er så morsomt å høre på disse som liksom skal vite alt om dette :p

Lenke til kommentar
Hadde blitt drept hvis jeg mor/far hadde funnet meg røyke ettellerannet.

 

Du hadde blitt drept om du tok deg selv i å røyke? Ok.. :mellow:

 

Forsåvidt samme her óg, hadde ikke fått det enkelt om en av foreldrene mine tok meg i å røyke noe. Men så gjør jeg det ikke heller, da ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Uansett så har jeg en sykdom, som gjør at organene mine kollapser hvis jeg røyker.

 

Edit: Over en periode, ikke med en gang.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Hvorfor kunne ikke alle foreldre vært som Eplefe sine på det feltet? Alle foreldre tenker automatisk at noe man kan bli straffet for er dødsfarlig, og ikke minst at hasj automatisk fører til heroin etter tre trekk. Det er så morsomt å høre på disse som liksom skal vite alt om dette :p
Foreldrene mine er rimelig liberale. Og sånn ca. fantastiske. De har gitt oss en ganske fri oppvekst, og samtidig lært oss å ha verdier og ikke gi slipp på dem uten videre. Folk ble alltid så fascinert/forstyrret at vi slapp straff for ting vi hadde gjort hvis vi hadde gode argumenter for hvorfor vi skulle slippe.
Kom ut av skapet som bifil ca. samtidig, når jeg tenker meg om.

Kan ha dempet en del ;)

KAN.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...