Safir Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Fordi jeg er redd for hva du kan skjule på rommet ditt. Åh, du må se russekortet mitt, forresten. ^^ Endret 28. september 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Fordi jeg er redd for hva du kan skjule på rommet ditt. Åh, du må se russekortet mitt, forresten. ^^ Skjuler ikke noe på rommet, sånn bortsett fra et alter i skapet. På det alteret er det masse bilder av deg. Stalker jeg? Neh Rusekortet ditt må jeg se ja, komme innom meg neste uke å vise meg? Tviler på at vi treffer hverandre denne uka så. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Får vi andre dødelige se også? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Jeg er ferdig med begge russekortene mine, men har bare bilde til ett av dem. På det andre har jeg et eldgammelt bilde. Hmz. Får barbere meg i morgen og sette opp le hawk og prøve å se noenlunde sivilisert ut. 8D Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Mmm.. Dry gin, billig sprit fra Tyskland <3 Skal bare drikke opp glasset mitt, så bærer det ned til bensinstasjonen for å kjøpe seg litt røyk. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Valens Frokost tv på Tv Norge akkurat nå! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Jepp. Og han er fortsatt ikke morsom. Jeg fniser når jeg tenker på Jazzhjørnet, men det er vel omtrent alt han gjør som er artig. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Enig med AltF4. ValenTv var morsomt i sin tid, men er alt - alt ALT for oppbrukt til at det kan være morsomt. Mjaaa *edit* Flere enn meg som tenker på hvilke slibrige kommentarer teletubbie lirer av seg atm? Endret 28. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Jazzhjørnet er nesten det beste. ^_^ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 "Me ska nå få besøk av Snoop-doggy-bag" *sprengekeyboard* Joda, syns nå det er noe av det beste selv. Eller de derre reklamene for cdene til Geir x) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Haha ja, Geir synger Elvis! Faen jeg lo. "In the gecko" Og jeg skal gi ham cred for en ekstremt god Morten Harket. Ikke bare har han greid å fange væremåten, men å høre ham snakke med akkurat sånne ord Harket ville brukt... Jeg må le. teletubbiekid sitter vel på sine knær og ber med en tåre i øyekroken... Endret 28. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Nå må mamma føre over penger til kortet mitt. Funnet drøssevis av ting jeg har lyst på, på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Nå må mamma føre over penger til kortet mitt. Funnet drøssevis av ting jeg har lyst på, på Platekompaniet.Ventvent. Betaler mammaen din deg ukelønn elns i en alder av tyve? Jeg har måttet betale for meg selv siden jeg var seksten, med minimal til ingen støtte (økonomisk) fra foreldre utenom kost og losji. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Nå må mamma føre over penger til kortet mitt. Funnet drøssevis av ting jeg har lyst på, på Platekompaniet.Ventvent. Betaler mammaen din deg ukelønn elns i en alder av tyve? Jeg har måttet betale for meg selv siden jeg var seksten, med minimal til ingen støtte (økonomisk) fra foreldre utenom kost og losji. Nei. Jeg har en sparekonto som alle rehabilitetspengene mine går inn på også har jeg en brukskonto. Hun må overføre penger fra sparekontoen min til brukskontoen, rett og slett fordi jeg ikke vet hvordan jeg gjør det. (ikke det at det hadde vært trygt om jeg visste det heller, da ville jeg vært blakk...) Also: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Nytt tema: En venn av meg sier han har en venn som er sin egen onkel, uten å være gift med sin egen tante. Går det ann via incest? Fant også et bilde, men skjønner det ikke helt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Ryggen min er herved forelsket. I en stol. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Å bli broren til en av foreldrene dine er vel teknisk umulig? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Å bli broren til en av foreldrene dine er vel teknisk umulig? Spør datteren til Josef Fritzl, hennes døtre er også hennes halv-søstre på farens side. Endret 28. september 2009 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Han er bestefar til barna han er faren til. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Hvis en har samleie med sin søster og får et barn, så blir man faren og broren til det barnet. Man er også broren til moren til det barnet, så man blir onkelen til det barnet. Hvis man er onkelen til èn bror. Hvis vi nå sier at du også kom ut av samme damen, søsteren din, så er du da onkel, bror og far til samme person. Blir man ikke da sin egen onkel? Du er jo broren til din mor. Awesome! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå