Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Bra, jeg har lyst til å komme meg gjennom denne uka, uten å måtte løpe ut av huset midt på natta i bare undertøy på grunn av at du har kledd deg ut i teletubbiedrakt og tent på huset.. ^_^ Nå fikk jeg litt lyst til å finne ut av hvor du bor likevel o_o Kan du ringe meg før du tenner på huset, så jeg rekker å ta på meg noe klær, og røske med meg PCen? Og ta med en ekstra teletubbiedrakt. Vi kunne jo lagd bybrann i Drøbak. Ser for meg overskriften i lokalavisa: "Rabiate ungdommer i telebtubbiedrakter tenner på Drøbak" ^_^ Endret 28. september 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Vennligst la vær. Herre. Hvis vi ikke skal få lov til å uttrykke oss slik vi vil, hva er da poenget med et slikt forum og en slik kanal? Koseprating på tørrprat-nivå? Herregud, du har helt rett mann, hva tenkte jeg på. Du er skremmende lett å irritere xD If you can't stand the heat, get out of the nuclear reactor. The nuclear reactor is that way -> Det hadde iallefall ikke blitt verre uten spontane nedlatende kommentarer og hensynsløshet. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) På en betingelse; at jeg er Tinky Winky :V no gay jokes please, Tinky Winky ER fetest! Vaine; har du en intens kløe i forhuden idag eller noe? Makan til sutring har jeg ikke vært vitne til siden sist gang <insert female name here> hadde mensen. Endret 28. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Slar meg ved siden av teletubbie når han sier no gay jokes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 På en betingelse; at jeg er Tinky Winky :V no gay jokes please, Tinky Winky ER fetest! Greit for meg. Du stiller med drakter og bensin, så stiller jeg med fyrstikker? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Du stiller også med huset ditt, husk det;) Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 På en betingelse; at jeg er Tinky Winky :Vno gay jokes please, Tinky Winky ER fetest! Vaine; har du en intens kløe i forhuden idag eller noe? Makan til sutring har jeg ikke vært vitne til siden sist gang <insert female name here> hadde mensen. Hahahaha. Jeg bare åpner kjeften. Slapp av, jeg skal lukke den igjen og la ting gli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Du stiller også med huset ditt, husk det;) Selvfølgelig. Bare husk at jeg må ha tid til å slenge på meg klær om du skal gjøre det om natta, og at jeg må ha tid til å dra med meg PCen. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Laptop eller stasjonær? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 stasjonær, to laptoper og server. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Såpass. Men nå må jeg desverre forlate dere:V Så får jeg heller finne ut av hvor du bor senere Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Natta. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Natta. Jeg skal snart spise middag. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 God natt. Jeg spiste nettopp pannekaker. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 God natt. Jeg spiste nettopp pannekaker. Jeg skal akkurat nå gå mot kjøkkenet for å lage meg pannekaker Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Fikk lyst på pannekaker nå. Vi skal ha kjøttboller i tomatsaus med pasta ved siden av. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Heiheihei, la Drøbak være i fred. Jeg liker Drøbak. Q.Q Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 God natt. Jeg spiste nettopp pannekaker. Jeg skal akkurat nå gå mot kjøkkenet for å lage meg pannekaker Da syns jeg du nå skal gå mot kjøkkenet for å lage deg pannekaker. Fikk lyst på pannekaker nå. Vi skal ha kjøttboller i tomatsaus med pasta ved siden av. Pannekaker er godt. Det er kjøttboller i tomatsaus med pasta ved siden av også. Heiheihei, la Drøbak være i fred. Jeg liker Drøbak. Q.Q Min mor har en venninne som bor i Drøbak. Hun er awesome. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Heiheihei, la Drøbak være i fred. Jeg liker Drøbak. Q.Q Hvis du liker Drøbak så mye, hvorfor har du aldri besøkt meg? Sånn bortsett fra når jeg har blitt kjørt hjem? *mobbe* ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Drøbakkråkeboller er kule speaking of which, noen som vet en bra teknikk for å snu pannekaker i luften? :D D: Endret 28. september 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå