Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hvis det ikke hadde vært så strenge straffer for å gjøre det (6 år for én person) så hadde jeg egentlig ikke hadd noen problemer med å gjøre det. Kanskje hvis jeg hadde fått AIDS, det er litt vel ondskapsfullt å utsette vennene sine for, men noe mildere; lett! Hvis du ikke tror meg: jeg husker en gang når jeg var 14, så punkterte jeg alle kondomene til en kompis av meg (han fortjente det). "Hvordan i all verden kan noen finne på å gjøre noe slikt mot vennene sine" tenker du sikkert. Vel, hemmeligheten ligger i å ikke tenke på konsekvensene av det du gjør, enkelt og greit^^

Men hvis du ønsker å tro at jeg bare leker tøff på forumet for å tjene internettcreds, så værsågod.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å ikke tenke på konsekvenser av ting er du meget god til 'tubbie', spesielt med tanke på ting du sier.

Er du faktisk slik du framstår, eller elsker du bare å provosere frem negative reaksjoner? (For det er stort sett det du gjør med dine uvanlige meninger. Herregud, vi har alle rare meninger, men de fleste av oss holder dem inni oss.)

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Folk som ikke tenker konsekvenser er morsomme, i små doser ^_^

Jeg burde egentlig ikke si det der, for snart kommer sikkert tubbie å setter fyr på huset mitt eller noe..

Farlig å bo i samme by..

Lenke til kommentar
Folk som ikke tenker konsekvenser er morsomme, i små doser ^_^

Jeg burde egentlig ikke si det der, for snart kommer sikkert tubbie å setter fyr på huset mitt eller noe..

Farlig å bo i samme by..

Jeg er ikke så airhead hele tiden da, bare når jeg føler for det;3

Du kan trøste deg med at jeg ikke vet hvor du bor...

enda.

Like morsomt som et LAN fullt av AIDS infiserte tenåringer.

B)

Jeg har alltid hatt lyst til å si "JEG GA DEG AIDS xD" til noen...

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Du kan trøste deg med at jeg ikke vet hvor du bor...

enda.

Det å finne ut adressen min er skremmende lett, om en kan litt grunnleggende stalking..

Lenke til kommentar
Vennligst la vær. :)

Herre. Hvis vi ikke skal få lov til å uttrykke oss slik vi vil, hva er da poenget med et slikt forum og en slik kanal? Koseprating på tørrprat-nivå?

Herregud, du har helt rett mann, hva tenkte jeg på. :(

Du er skremmende lett å irritere xD

If you can't stand the heat, get out of the nuclear reactor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Bra, jeg har lyst til å komme meg gjennom denne uka, uten å måtte løpe ut av huset midt på natta i bare undertøy på grunn av at du har kledd deg ut i teletubbiedrakt og tent på huset.. ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...