teletubbiekid Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hvis det ikke hadde vært så strenge straffer for å gjøre det (6 år for én person) så hadde jeg egentlig ikke hadd noen problemer med å gjøre det. Kanskje hvis jeg hadde fått AIDS, det er litt vel ondskapsfullt å utsette vennene sine for, men noe mildere; lett! Hvis du ikke tror meg: jeg husker en gang når jeg var 14, så punkterte jeg alle kondomene til en kompis av meg (han fortjente det). "Hvordan i all verden kan noen finne på å gjøre noe slikt mot vennene sine" tenker du sikkert. Vel, hemmeligheten ligger i å ikke tenke på konsekvensene av det du gjør, enkelt og greit^^ Men hvis du ønsker å tro at jeg bare leker tøff på forumet for å tjene internettcreds, så værsågod. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Det å ikke tenke på konsekvenser av ting er du meget god til 'tubbie', spesielt med tanke på ting du sier. Er du faktisk slik du framstår, eller elsker du bare å provosere frem negative reaksjoner? (For det er stort sett det du gjør med dine uvanlige meninger. Herregud, vi har alle rare meninger, men de fleste av oss holder dem inni oss.) Endret 28. september 2009 av Vaine Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Litt av begge deler vil jeg tro? Endret 28. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vennligst la vær. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Forumet ville i alle fall ikke vært det samme uten han <3 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Vennligst la vær. Plager det deg? Det gleder meg å høre det, Gormers<3 Endret 28. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vennligst la vær. Plager det deg? Hva vil du jeg skal svare? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hva vil du jeg skal svare? Jeg vil at du skal slikke føttene mine og trygle meg om å stoppe;D Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Lykke til med det Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg er fullt klar over at det ikke er realistisk, men det hadde vært litt artig, eller hva?^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Folk som ikke tenker konsekvenser er morsomme, i små doser ^_^ Jeg burde egentlig ikke si det der, for snart kommer sikkert tubbie å setter fyr på huset mitt eller noe.. Farlig å bo i samme by.. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg er fullt klar over at det ikke er realistisk, men det hadde vært litt artig, eller hva?^^ Like morsomt som et LAN fullt av AIDS infiserte tenåringer. B) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Folk som ikke tenker konsekvenser er morsomme, i små doser ^_^ Jeg burde egentlig ikke si det der, for snart kommer sikkert tubbie å setter fyr på huset mitt eller noe.. Farlig å bo i samme by.. Jeg er ikke så airhead hele tiden da, bare når jeg føler for det;3 Du kan trøste deg med at jeg ikke vet hvor du bor... enda. Like morsomt som et LAN fullt av AIDS infiserte tenåringer. B) Jeg har alltid hatt lyst til å si "JEG GA DEG AIDS xD" til noen... Endret 28. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vennligst la vær. Herre. Hvis vi ikke skal få lov til å uttrykke oss slik vi vil, hva er da poenget med et slikt forum og en slik kanal? Koseprating på tørrprat-nivå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Du kan trøste deg med at jeg ikke vet hvor du bor... enda. Det å finne ut adressen min er skremmende lett, om en kan litt grunnleggende stalking.. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vennligst la vær. Herre. Hvis vi ikke skal få lov til å uttrykke oss slik vi vil, hva er da poenget med et slikt forum og en slik kanal? Koseprating på tørrprat-nivå? Herregud, du har helt rett mann, hva tenkte jeg på. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det å finne ut adressen min er skremmende lett, om en kan litt grunnleggende stalking.. Tja... jeg veit om et par måter jeg kunne skaffet adressen din, men jeg er egentlig ikke interessert;P Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vennligst la vær. Herre. Hvis vi ikke skal få lov til å uttrykke oss slik vi vil, hva er da poenget med et slikt forum og en slik kanal? Koseprating på tørrprat-nivå? Herregud, du har helt rett mann, hva tenkte jeg på. Du er skremmende lett å irritere xD If you can't stand the heat, get out of the nuclear reactor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bra, jeg har lyst til å komme meg gjennom denne uka, uten å måtte løpe ut av huset midt på natta i bare undertøy på grunn av at du har kledd deg ut i teletubbiedrakt og tent på huset.. ^_^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bra, jeg har lyst til å komme meg gjennom denne uka, uten å måtte løpe ut av huset midt på natta i bare undertøy på grunn av at du har kledd deg ut i teletubbiedrakt og tent på huset.. ^_^ Nå fikk jeg litt lyst til å finne ut av hvor du bor likevel o_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå