Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Btw; veit noen om det går an å få kjøpt sprøyter til blodprøver på apoteket? Jeg skal på LAN imorgen, og tenkte å "spread the love", som hevn for at de... demotiverte meg.

Hva slags skumle planer har du nå? :hmm:

Jeg skal gi dem hva enn jeg evt. får ikveld vel;D

Sikker på at hu har lyst til at du skal dytte litt på henne i kveld teletubbiekid?

ja;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke hvem det sier mest om. Hun som i følge deg ikke er redd for å spre eller deg som hopper på så fort hun legger seg nedpå :lol:

jeg har ikke planer om å voldta kjærringa da, hu vet jo hva jeg heter og greier.

Du får kjøpt en veneflon for egen blodtapping på apoteket. Trenger vel ikke å nevne at om du bevisst prøver å utsette andre for blodet ditt, særlig om det er smittebærende, så venter en hissig rettssak :)

Hva er strafferammen for dette da?

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Det er et dilemma. Er det verdt det eller ikke? Tør jeg ta sjansen?

Forestill deg at du er 8 år, og finner en stor sjokoladekake i kjøleskapet mens mamma er ute og handler. Du vet at hun skal ha den til et middagsselskap imorgen, men du vet også at den smaker så fryktelig godt. Ville du spist kaken, og tatt konsekvensene for det, eller holdt fingra unna, og skånt deg for straffen?

Lenke til kommentar
Du får kjøpt en veneflon for egen blodtapping på apoteket. Trenger vel ikke å nevne at om du bevisst prøver å utsette andre for blodet ditt, særlig om det er smittebærende, så venter en hissig rettssak :)

"Den som med skjellig grunn til å tro at han er smitteførende med en allmennfarlig smittsom sykdom, forsettlig eller uaktsomt overfører smitte eller utsetter en annen for fare for å bli smittet, straffes med fengsel inntil 6 år ved forsettlig overtredelse og med fengsel inntil 3 år ved uaktsom overtredelse. Medvirkning straffes på samme måte. Er fornærmede den skyldiges nærmeste, finner offentlig påtale bare sted etter fornærmedes begjæring med mindre allmenne hensyn krever det".
Lenke til kommentar

"Den som med skjellig grunn til å tro at han er smitteførende med en allmennfarlig smittsom sykdom, forsettlig eller uaktsomt overfører smitte eller utsetter en annen for fare for å bli smittet, straffes med fengsel inntil 6 år ved forsettlig overtredelse og med fengsel inntil 3 år ved uaktsom overtredelse. Medvirkning straffes på samme måte. Er fornærmede den skyldiges nærmeste, finner offentlig påtale bare sted etter fornærmedes begjæring med mindre allmenne hensyn krever det".

åhuffameg... det er det virkelig ikke verdt>-<

Lenke til kommentar
Ikke min jobb å spekulere i hvorvidt du er en karakter eller ikke, men det virker en anelse påfallende med Anton LaVey-avataren og det hele :)

Jeg har LaVey som avatar fordi jeg er interessert i filosofien hans, og jeg så faktisk litt opp til han når jeg var yngre. Og hva mener du med det hele? Det skriker vel ikke akkurat "tough guy" av brukernavnet mitt, gjør det vel? Ei heller signaturen, den er bare faens random. Hvis du sikter til postene mine så er jeg så godt som alltid 100% ærlig. Med mindre jeg har noe å tjene på å lyve selvfølgelig, men faen da, at du tror jeg er en oppdiktet person sier mer om deg enn meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Mistenker at det hele er noe du sier bare for å tøffe deg uansett, så det spiller vel ingen rolle? :)

ja, egentlig er jeg bare en innadvendt gutt på 13 år som ikke har noen venner, så derfor prøver jeg å leke internet tough guy på et gamerforum istedet;3

Er ikke alle her på forumet det?

Inkludet meg selv?

Lenke til kommentar

Jeg har da ikke sagt at jeg tror at du er en oppdiktet person, jeg sier at jeg ikke umiddelbart sluker at du har seriøse planer om å tappe ditt eget potensielt infiserte blod med en veneflon for å utsette vennene dine for det. Med "det hele" så mener jeg selvsagt de generelle omstendighetene her, ikke hva brukernavnet og signaturen din sier meg. Heller ikke påstått at du er uærlig, men jeg vet at det er lett å innta en rolle etter hvert som man blir bekvem med et miljø :)

gal ape: Selvsagt er det det, men det er jo ikke akkurat noe jeg eksplisitt trenger å gjøre et poeng ut av. Alle vet vel at det jeg legger til grunne for antagelsene og bedømmingene mine er hvordan jeg selv bearbeider informasjonen jeg mottar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...