Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Du får kose deg, men du får ikke spille på Dr. R.Y.N.O. frem til jeg kommer! Men lage han kan du få lov til. Edit: Eller hvis du spiller nå, også hopper jeg på lasset ditt også blir det Batman and Robin aktig Endret 28. september 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jepp, da kommer naboen hjem med nettverkspassordet til meg ^_^ Hvordan spurte du? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Du får kose deg, men du får ikke spille på Dr. R.Y.N.O. frem til jeg kommer! Men lage han kan du få lov til. Edit: Eller hvis du spiller nå, også hopper jeg på lasset ditt også blir det Batman and Robin aktig Pft. Nobody puts Cpt. Obvious in the corner! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg sendte bare en melding på morgenen før jeg klarte å tenke klart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg vil tippe han fant frem hagla, slo inn døra, så satt han hagla mot hodet på naboen. "GI MEG NETTVERKSPASSORDET, LILLE JÆVEL!" Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Vi som har møtt Dr. Atsjonas vet det er en fyr det er vanskelig å si nei til. Endret 28. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Vi som har møtt Dr. Atsjonas vet det er en fyr det er vanskelig å si nei til. What he said ^_^ Endret 28. september 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vi som har møtt Dr. Atsjonas vet det er en fyr det er vanskelig å si nei til. I hvilken sammenheng da? En annen ting: jeg fikk nettopp vite at dama jeg får besøk av ikveld har ligget med flere jallaer enn man kan telle på to hender. Jeg er vettskremt :_: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 En annen ting: jeg fikk nettopp vite at dama jeg får besøk av ikveld har ligget med flere jallaer enn man kan telle på to hender. Jeg er vettskremt :_: Be afraid, be very afraid. Det er nå du løper. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Hva er en "jalla"? De fleste sammenhenger btw. Endret 28. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ordet "jalla" betyr "fort" på arabisk (om jeg husker rett), men jeg regner med at det teletubbiekid mener med jalla er innvandrere fra midtøsten. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Be afraid, be very afraid. Det er nå du løper. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre jeg... Ordet "jalla" betyr "fort" på arabisk (om jeg husker rett), men jeg regner med at det teletubbiekid mener med jalla er innvandrere fra midtøsten. Det er korrekt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Da er jeg på vei til en gård jeg skal bo alene på i en måned, mens jeg passer en hund. Får betalt, og har tatt med sikkert 30-40 filmer og spill, samt både 360'en og PS3'en, pluss dataen som har Steam og diverse. Får betalt. Blir koselig. Det kjipeste er at jeg må leve på mobilt bredbånd, men det får gå. EDIT: Vel... for det meste alene Endret 28. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Safir Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vi som har møtt Dr. Atsjonas vet det er en fyr det er vanskelig å si nei til. I hvilken sammenheng da? En annen ting: jeg fikk nettopp vite at dama jeg får besøk av ikveld har ligget med flere jallaer enn man kan telle på to hender. Jeg er vettskremt :_: ÅNEI TENK OM HUN HAR AIDS. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vi som har møtt Dr. Atsjonas vet det er en fyr det er vanskelig å si nei til. I hvilken sammenheng da? En annen ting: jeg fikk nettopp vite at dama jeg får besøk av ikveld har ligget med flere jallaer enn man kan telle på to hender. Jeg er vettskremt :_: ÅNEI TENK OM HUN HAR AIDS. Er vel bare en måte å finne ut det på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Be afraid, be very afraid. Det er nå du løper. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre jeg... Du løper ffs.. Løp til nærmeste busstopp, ta bussen til Oslo, løp så til Oslo-s og sett deg på første tog som tar deg langt vekk fra Drøbak. Har hørt Bergen er fint denne tiden av året. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Today, I was talking and joking with my boyfriend. He said "Hey wanna hear a joke?" I said "Yes." He said, "Our relationship." and walked away. He seriously dumped me through a one-liner. FML Fnis. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 ÅNEI TENK OM HUN HAR AIDS. Det ER faktisk en mulighet for det! :U Du løper ffs.. Løp til nærmeste busstopp, ta bussen til Oslo, løp så til Oslo-s og sett deg på første tog som tar deg langt vekk fra Drøbak. Har hørt Bergen er fint denne tiden av året. Meh. Tror jeg satser på dobbel beskyttelse, så får jeg heller ta det som det kommer:/ Btw; veit noen om det går an å få kjøpt sprøyter til blodprøver på apoteket? Jeg skal på LAN imorgen, og tenkte å "spread the love", som hevn for at de... demotiverte meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Btw; veit noen om det går an å få kjøpt sprøyter til blodprøver på apoteket? Jeg skal på LAN imorgen, og tenkte å "spread the love", som hevn for at de... demotiverte meg. Hva slags skumle planer har du nå? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Sikker på at hu har lyst til at du skal dytte litt på henne i kveld teletubbiekid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå