Gal_ape Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 God morgen folkens. I dag er en sorgens dag, jeg må forlate min stasjonære i 3 dagers tid bare for å dra til kristiansand å jobbe. Eventuelt blir det lengre, hvis jeg må jobbe til helga -_- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Har noen en anelse om hvorfor msn ikke funker på pcen min? det funker fint på mac, men ikke på windows.. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Vil ikke 3 timer kjedelig samfunnsfag nå, blir å sovne Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Har ikke sovet på en god stund nå, så ringer en idiot av en venn og spør om vi skal finne på noe! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Fant nettopp noe som må være en av tidenes kuleste biologibøker. http://oreilly.com/catalog/9781593272029/ Nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe den der nå. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Er forumet oppdatert? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Nope. Skjedde en feil, så det ble ikke det. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Endeleg heime frå skulen! Det var ein hard dag idag, men etter fire smertestillande og litt mat så er eg betre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Priestess er faen meg gledes-spredende musikk ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Er folk på skolen? Sitter hjemme å slapper av jeg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Snurreleif: Nja. De har jo Guitar Hero-låta Lay down som er ganske god, men det meste andre er litt for enkelt for min del. The 'tsjonas: Har du fått lastet ned CO? Jeg kom på navn til helten min i dag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Jeg påstår ikke at det er komplekst AltF4, jeg bare sier at det er gledes-spredende for undertegnede ^_^ Blood er vel min personlige favoritt, skikkelig stilig sang. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Burger-time!! Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Bør man kaste smør hvis 'best før' datoen er 21.09.09? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Hehe nei jeg mente da ikke å hevde at jeg sitter på fasiten, jeg bare liker den litt mer komplekse musikken. Jeg har ikke noe i mot Priestess! Blood er også ganske god, samt Two kids. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Jeg lever etter en veldig enkel kodeks: Lukter det greit, og ser den grei ut, så er det fordøybart. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Yeey lugaren min ble godkjent i dag ^_^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Digg med tregt nett x.x Uhm... jeg har Crackdown? Hehe nei jeg mente da ikke å hevde at jeg sitter på fasiten, jeg bare liker den litt mer komplekse musikken. Jeg har ikke noe i mot Priestess! Blood er også ganske god, samt Two kids Jeg hevder ikke at du hevder at du har fasiten på at Priestess er dårlig musikk når jeg hevder at Priestess er god musikk Jeg er faktisk ganske enig med deg ang. kompleksitèt, men noen gang er det med musikk som med film for meg, enkelhet = knall til visse tider og sinns-stemninger. Endret 28. september 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Yeey lugaren min ble godkjent i dag ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Jeg hevder ikke at du hevder at du har fasiten på at Priestess er dårlig musikk når jeg hevder at Priestess er god musikk Jeg er faktisk ganske enig med deg ang. kompleksitèt, men noen gang er det med musikk som med film for meg, enkelhet = knall til visse tider og sinns-stemninger. Og jeg hevder ikke at du hevder at jeg hevder at jeg har fasiten på at Priestess er dårlig musikk ^_^ Jepp, humør og lyst avgjør gjerne musikken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå