Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er akkurat så høy som folk flest burde være Og fornøyd med de flotte bygningene som vokser seg store og stærke! Gud så mye havregrøt trærne her ute spiser.

Jeg skal Bli udødelig om jeg spiser nok kaktusfiken sa min lærstol til meg en gang i framtiden så jeg burde ha startet med dette om e5 dager fra sist lørdag! Den som kom i stede for onsdagen!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Her står man opp tidlig på en fridag og pakker sammen den stasjonære kladden for å dra ned til pappa og laste ned C0. For en halvtime fikk jeg melding at han ikke la ut nøkkel, og måtte isåfall vente til kl 16 før jeg kunne komme. Så mye bortkasta tid... :(

Lenke til kommentar
"... Og det var SISTE gang jeg hadde sex med noen som er svartere enn meg!" - sitat lillebroren til Eplefe.
Ja, han er nå litt spesiell..
Jeg tilgir deg. Det er du som er sær og jeg er sær. Vi er begge sære og har et totalt forskjellig syn på ting.

Det spiller jo ingen rolle for deg og kjæresten om det blir litt høylydt, men jeg tipper det er lite morsomt for broren din å høre på at dere holder på. At du ville synes det er underholdene å høre på at broren din har sex på den andre siden av veggen, er bare rart....og creepy.

Nå refererte jeg til fapping og vikingbrøl. Det hadde vært hysterisk morsomt, egentlig. Men jeg prøver faktisk å ta hensyn når jeg og Zealuu har oss, og ikke bråke så fælt, men han kan da ikke for alvor forvente at jeg enten ikke har sex i det hele tatt eller at Zealuu knebler meg når vi holder på.

Og det kan ikke du forvente av din søster heller. Selvsagt, hvis hun er fullstendig ute av stand til å ta hensyn og skriker så det ljommer i veggene er jeg helt for vikingbrøle-greien. Men å si i fra på en sivilisert måte først er å anbefale.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...