Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Det er snakk om å høre at min egen søster har sex. Det er dritekkelt spør du meg.

Agreed. Neste gang de plager deg så foreslår jeg at du braser inn døra med et brannslukningsapparat og lærer dem en lekse! Så tenker de seg nok om neste gang, før de ødelegger skjønnhetssøvnen din^^

Eller... jeg har egentlig ikke opplevd å høre hverden folka mine eller lillebror knulle før. Men jeg kan tenke meg at jeg hadde freaka ut. Ugh.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er snakk om å høre at min egen søster har sex. Det er dritekkelt spør du meg.
Det er snakk om at du ikke eier respekt for at hun har et privatliv til tross for at hun bor hjemme. Fortsett med ørepluggene dine, du.

Cloudemyx, neste gang du fapper så fap HARDT OG LENGE, med høytalere og subwoofer og volumet på fullt. Fap så det rister i stolen, fap så naboen hører det og skrik som en viking når du kommer!

Lenke til kommentar
Så mitt privatliv betyr ingenting altså? :rolleyes:
Selvsagt betyr ditt privatliv noe. Hvis du vil pule på ditt eget rom skal du få lov til du får gnagsår på kuken. Men når du kan bruke ørepropper og dermed ikke forstyrre deres privatliv ser jeg ingen grunn til at hun skal måtte bite i puten for å skåne de følsomme ørene dine.

Teletubbie: Jeg hadde synes det var underholdende. Altså, mulig det bare er JEG som er sær, men jeg har faktisk ikke noe problem med at foreldrene mine har et sexliv, eller brødrene mine.

On that note tar jeg kvelden, jeg har tatt sovemedisiner, og de begynner å virke.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Selvsagt betyr ditt privatliv noe. Hvis du vil pule på ditt eget rom skal du få lov til du får gnagsår på kuken. Men når du kan bruke ørepropper og dermed ikke forstyrre deres privatliv ser jeg ingen grunn til at hun skal måtte bite i puten for å skåne de følsomme ørene dine.

Teletubbie: Jeg hadde synes det var underholdende. Altså, mulig det bare er JEG som er sær, men jeg har faktisk ikke noe problem med at foreldrene mine har et sexliv, eller brødrene mine.

JAAAAA!!!!!!

Hadde du helt seriøst syntes det var gøy å høre broren din fappe som en villmann? Wow...

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Det er snakk om at du ikke eier respekt for at hun har et privatliv til tross for at hun bor hjemme. Fortsett med ørepluggene dine, du.

Cloudemyx, neste gang du fapper så fap HARDT OG LENGE, med høytalere og subwoofer og volumet på fullt. Fap så det rister i stolen, fap så naboen hører det og skrik som en viking når du kommer!

Hahahahaha dette er det beste sitatet! Spesielt Viking delen! Jeg foreslår også at du springer ut på plenen og slår deg på brystet i triumf etterpå!

Lenke til kommentar

Fristende, men jeg er ikke sånn. Jeg gjør ting stille, for å unngå at de hører hva jeg driver med, nettopp fordi da vi jeg få høre det dagen etter. Jeg synes jeg kan høre han dusten si: Å hva hva det du holdt på med i går a!?!?!?!?

Det er ingen som tvinger deg til å åhøre på deg og søsteren din:-)

Eh hæ? Jeg har dessverre god hørsel og klarer bare ikke å lukke ørene.

On that note tar jeg kvelden, jeg har tatt sovemedisiner, og de begynner å virke.

Jeg tilgir deg. Det er du som er sær og jeg er sær. Vi er begge sære og har et totalt forskjellig syn på ting.

Det spiller jo ingen rolle for deg og kjæresten om det blir litt høylydt, men jeg tipper det er lite morsomt for broren din å høre på at dere holder på. At du ville synes det er underholdene å høre på at broren din har sex på den andre siden av veggen, er bare rart....og creepy.

Lenke til kommentar

Fristende, men jeg er ikke sånn. Jeg gjør ting stille, for å unngå at de hører hva jeg driver med, nettopp fordi da vi jeg få høre det dagen etter. Jeg synes jeg kan høre han dusten si: Å hva hva det du holdt på med i går a!?!?!?!?

Det er det som er poenget. Du skal svare "Jeg runka som en mektig vikingjarl, og det er INGENTING du kan gjøre med det, for hvis ikke så respekterer du ikke MITT PRIVATLIV!!1!11"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...