Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting galt med piller, jeg har bare ikke lyst til å gå på dem resten av livet. Er det virkelig så veldig merkelig? Jeg har lyst til å kunne ta meg en øl til maten uten å være redd for å bli dritings eller bare dårlig av det på grunn av medisinene. Nå får jeg ganske kraftige piller i utgangspunktet, da.

Lenke til kommentar
Er en del funky bivirkninger av piller i forhold til "grønn/brun-behandling". Ikke at jeg støtter poffingen, men.
Jeg har ingenting i mot poffingen. 8D
Men.... Nå har jo ikke jeg lyst til og ta piller lenger :(
Jamen det er bra! Husk at kroppen og hjernen din blir avhengig av den behandlingen, og at rekonvalensperioden kommer til å bli pesse kjip, men å komme seg over det og ta tak i problemene er en nødvendighet om du ikke vil være avhengig av en liten pille to ganger dagen resten av livet.
Lenke til kommentar

Hehe jeg er den personen på forumet som er mest skeptisk til piller :) i løpet av fjord året så tok jeg vel 3-5 hodepine tabeletter av typen 200mg.

jeg venter med å ta piller til det er så ille at jeg ikke kan gå ut av senga pga sykdom/hodepine. tar ikke vitaminpiller fordi man kan ikke være sikker på hva som er i dem. Liker heller ikke sukkertøy pga formen på dem! Nei huff piller og den slags holde rjeg meg langt unna!

Lenke til kommentar
Jeg sitter og dytter borti følelsene mine med psykologen over telefonen. Alternativ terapi ftw.

Dytte følelser - Snakke i telefon - Poste på forum - Multitasking for the win :)

 

Men fra skruff til porsjon, mine foreldre mente jeg skulle gå til psykolog fordi de tok meg i å røyke hasj en gang for noen år siden.

Makan til skadelig hasj er ifølge mine foreldre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...