lolidude_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 På Norsk betyr det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Du har åpenbart aldri knasket "lykkepiller". Antidepressiva gjør deg ikke glad i det hele tatt, de gjør deg likegyldig. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg tar lykkepiller. Jeg er ikke så paranoid som før jeg begynte med de lenger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg er paranoid, men jeg har lært meg å kontrollere det noenlunde ved hjelp av terapi, jeg. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Hva er det som er galt med piller? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Det kommer an på personen. Noen får det bedre, andre får det gjerne værre, eller blir veldig likegyldig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Ingenting galt med piller, jeg har bare ikke lyst til å gå på dem resten av livet. Er det virkelig så veldig merkelig? Jeg har lyst til å kunne ta meg en øl til maten uten å være redd for å bli dritings eller bare dårlig av det på grunn av medisinene. Nå får jeg ganske kraftige piller i utgangspunktet, da. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Er en del funky bivirkninger av piller i forhold til "grønn/brun-behandling". Ikke at jeg støtter poffingen, men. Endret 10. mars 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Men.... Nå har jo ikke jeg lyst til og ta piller lenger Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Er en del funky bivirkninger av piller i forhold til "grønn/brun-behandling". Ikke at jeg støtter poffingen, men.Jeg har ingenting i mot poffingen. 8DMen.... Nå har jo ikke jeg lyst til og ta piller lenger Jamen det er bra! Husk at kroppen og hjernen din blir avhengig av den behandlingen, og at rekonvalensperioden kommer til å bli pesse kjip, men å komme seg over det og ta tak i problemene er en nødvendighet om du ikke vil være avhengig av en liten pille to ganger dagen resten av livet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Hehe jeg er den personen på forumet som er mest skeptisk til piller i løpet av fjord året så tok jeg vel 3-5 hodepine tabeletter av typen 200mg. jeg venter med å ta piller til det er så ille at jeg ikke kan gå ut av senga pga sykdom/hodepine. tar ikke vitaminpiller fordi man kan ikke være sikker på hva som er i dem. Liker heller ikke sukkertøy pga formen på dem! Nei huff piller og den slags holde rjeg meg langt unna! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Bruker ikke piller selv vis det ikke er stor nød for det. Piller er fyfy syns jeg da, men noen trenger det. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg kunne trengt noen piller dagen derpå. Makan til fyllanerver skal man se lenge etter. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Seriøst, jeg har aldri vært hangover etter en fest, og jeg pleier å drikke mye Er ganske heldig rundt det der Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Godteri hehe kom over denne siden akkurat:-) Mye "gammelt" godt her ja:-) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg blir ikke fyllesjuk. <3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg sitter og dytter borti følelsene mine med psykologen over telefonen. Alternativ terapi ftw. Dytte følelser - Snakke i telefon - Poste på forum - Multitasking for the win Men fra skruff til porsjon, mine foreldre mente jeg skulle gå til psykolog fordi de tok meg i å røyke hasj en gang for noen år siden. Makan til skadelig hasj er ifølge mine foreldre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Foreldrene mine vet godt at hasj ikke er farlig. Sånn, if you catch my drift. 8D Jeg elsker foreldrene mine. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Hadde blitt drept hvis jeg mor/far hadde funnet meg røyke ettellerannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå