Erik Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Tror jeg har hørt noe om at Tv Norge ikke skal ha nyhetssendinger lenger. Det er faktisk en gammel nyhet, har vært kjent siden midten av sommmerferien. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Mulig det, men det er ikke sikkert alle visste om den... Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Endelig ferdig med lugar vask, håper jeg får godkjent i morgen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg emigrerte nettopp ned i stuen på jakt etter rester av sovemedisinene mine. Jeg nekter plent å høre de over oss ha sex på stuegulvet. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Veldig rar request.. noen som kan ta bilde av/hjelpe meg og finne bilde av menyen til batman arkham asylum.. helst med alle kategoriene så jeg kan se hva som passer best. Skal ha det til Norsk!? oppgave av alle ting, om hvordan multimedia blir presentert nå til dags, så tenkte og ha litt om spill media og da må jeg jo ha fra det beste spillet Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg emigrerte nettopp ned i stuen på jakt etter rester av sovemedisinene mine. Jeg nekter plent å høre de over oss ha sex på stuegulvet. Bruk ørepropper. Det gjør jeg. Jeg må flytte ut snart... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Wait a second! Du bor hos foreldrene dine o.O Og ja jeg vet det ikke er gøy.... Endret 27. september 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg bor på en båt med 127 elever på det slår alt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Wait a second! Du bor hos foreldrene dine o.OOg ja jeg vet det ikke er gøy.... Øh. ja. Men for å si det sånn, jeg har rom vegg i vegg med søstern og den teite kjæresten hennes , hence øreproppene. *gråte* Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Wait a second! Du bor hos foreldrene dine o.OOg ja jeg vet det ikke er gøy.... Øh. ja. Men for å si det sånn, jeg har rom vegg i vegg med søstern og den teite kjæresten hennes , hence øreproppene. *gråte* Er søstra di en screamer? Fortell, fortell :3 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Wait a second! Du bor hos foreldrene dine o.OOg ja jeg vet det ikke er gøy.... Øh. ja. Men for å si det sånn, jeg har rom vegg i vegg med søstern og den teite kjæresten hennes , hence øreproppene. *gråte* Er søstra di en screamer? Fortell, fortell :3 Takk gud nei. Men har hørt stønning og det var dråpen for meg, så jeg begynte med ørepropper og heldigvis for meg funker de. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Faen hvor jeg hater småsøsken som whiner over at enkelte av oss har et sexliv. Jeg skjønner at lillebror klager hvis vi BRÅKER, men når han kaster ting i veggen og hyler "GI FAEN DA" når vi bare lager litt lyd synes jeg er urettferdig. Han har en iPod og jeg kan tilogmed spandere ørepropper på ham om det er så jævlig kjipt. Edit: Ene gangen fikk jeg melding fra mamma dagen etter at kjæresten og jeg hadde hatt latterkrampe konstant i halvannen time som vi brukte på dårlig humor og å kile hverandre om at vi måtte ta hensyn til tross for at vi var voksne og hadde et sexliv, for lillebror har tross alt skole. Jeg har aldri følt meg så bra som da jeg sendte melding tilbake om at lillebror måtte skjerpe hørselen sin litt, for vi hadde ikke hatt sex. 8D Endret 27. september 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Faen hvor jeg hater småsøsken som whiner over at enkelte av oss har et sexliv. Jeg skjønner at lillebror klager hvis vi BRÅKER, men når han kaster ting i veggen og hyler "GI FAEN DA" når vi bare lager litt lyd synes jeg er urettferdig. Han har en iPod og jeg kan tilogmed spandere ørepropper på ham om det er så jævlig kjipt. Når du liksom skal sove, er det ikke moro å ligge å høre klasking og stønning fra rommet ved siden av. Jeg driter vel i om de har et sexliv, de trenger da for faen ikke dele det med meg. Vurderer å skaffe meg en egen kjæreste og ta igjen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Når du liksom skal sove, er det ikke moro å ligge å høre klasking og stønning fra rommet ved siden av. Jeg driter vel i om de har et sexliv, de trenger da for faen ikke dele det med meg. Vurderer å skaffe meg en egen kjæreste og ta igjen. Jeg tror ikke jeg kan understreke nok hvor faen jeg hadde gitt i om lillebror hadde pult på hin siden av veggen. Så lenge han beskytter seg er jeg bare glad på hans vegne. Jeg vedder på at det er seksuell frustrasjon som gjør dere så emo. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Vurderer å skaffe meg en egen kjæreste og ta igjen. Tidenes sitat! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 lolz. Minner meg om når jeg hadde kjæreste og fikk melding av broren min ala "skal dere ikke sove snart?" :3 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Når du liksom skal sove, er det ikke moro å ligge å høre klasking og stønning fra rommet ved siden av. Jeg driter vel i om de har et sexliv, de trenger da for faen ikke dele det med meg. Vurderer å skaffe meg en egen kjæreste og ta igjen. Jeg tror ikke jeg kan understreke nok hvor faen jeg hadde gitt i om lillebror hadde pult på hin siden av veggen. Så lenge han beskytter seg er jeg bare glad på hans vegne. Jeg vedder på at det er seksuell frustrasjon som gjør dere så emo. Det er ikke noe galt i å ha sex. Det er HØYLYDT sex som er problemet. Jeg tror ærlig talt ikke søstera mi og han gjøkungen hadde vært så happy om jeg hadde hatt høylydt sex når de liksom skal prøve å sove fordi de skal på jobb/skole dagen etter... Vurderer å skaffe meg en egen kjæreste og ta igjen. Tidenes sitat! Jeg lurer på om det er positivt eller negativt... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Vel, forventer du at de skal være fullstendig stille? Jeg tror egentlig det ville vært fryktelig kjedelig for kjæresten min om jeg bare skulle hold kjeft gjennom hele akten. Skjønner deg egentlig godt om hun hyler og klasker til, men om de bare småstønner litt og sånn, forstår jeg ikke helt hva som er problemet. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Det var litt pinlig taushet på gang da jeg plutselig sto med mammas lille...leke i hånda. Så ikke hva det var før det var for sent. Koselig minne, det. n_n Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Det er snakk om å høre at min egen søster har sex. Det er dritekkelt spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå