Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"I got my twelve sided dice and i'm ready to roll with a wizard and my goblin crew,

My friends are comin' over to my moms basement bringin funyuns and their Mountain Dew,

I got a big broad sword made out of cardboard and that stereo's a-pumpin zeppelin,

It's that time of the night we turn on the black light and let the Dungeons and the Dragons begin"

Husker jeg spilte dette da jeg gikk på barneskolen :)

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
Så og seie. Kostyme er ikkje noko must, ei heller at det må foregå i mammas kjeller.

Det høres mye kulere ut med kostyme da. Og kan se for meg at noe av den deilige nerdestemningen forsvinner med mindre man sitter i en kjeller :C

"I got my twelve sided dice and i'm ready to roll with a wizard and my goblin crew,

My friends are comin' over to my moms basement bringin funyuns and their Mountain Dew,

I got a big broad sword made out of cardboard and that stereo's a-pumpin zeppelin,

It's that time of the night we turn on the black light and let the Dungeons and the Dragons begin"

Husker jeg spilte dette da jeg gikk på barneskolen :)

Hvor er det sitatet fra? En sang?

Lenke til kommentar
Det er vel åpen beta? Jeg er rimelig sikker på at det er 18-års grense på lukkede betaer, siden man må skrive under på en EULA og saker.

Heroes of Newerth er i lukket beta. Man må ikke vere over 18 eller komme med konstuktiv tilbakemelding for og spille det. Meeeeeen så er det ikke så lukket med 30.000+ spillere...

EDIT: @Atsjonas Kan jeg låne nette en liten stund? Skal laste ned no greier.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar
Hva er det beste måten å spørre om en kan låne naboens nett en liten stund?

Har du ikke fått lasta ned CO enda? er det ikke like lett og bare dra til et bibliotek i morra ta med dataen og kose seg med en bok?

foreslår legend of Drizzt, av R.A salvatore

Stephen Lynch er jo Genial også da!

Endret av Trym
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Hva er det beste måten å spørre om en kan låne naboens nett en liten stund?

Har du ikke fått lasta ned CO enda? er det ikke like lett og bare dra til et bibliotek i morra ta med dataen og kose seg med en bok?

foreslår legend of Drizzt, av R.A salvatore

Stephen Lynch er jo Genial også da!

Drar til far imorgen og laster ned. Problem solved :)

Lenke til kommentar

Også må du sparke dem for å se om de holder god kvalitet!

Snakk om antiklimaks. Nå er Batman: Arkham Asylum fullført og jeg må igjen vente på Brütal Legend og Borderlands.

The 'tsjonas fant det forørvig for godt å gi meg Champions Online, så når han også kommer online med spillet sitt skal i hvert fall det døyve smerten veldig greit!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
The 'tsjonas fant det forørvig for godt å gi meg Champions Online, så når han også kommer online med spillet sitt skal i hvert fall det døyve smerten veldig greit!

Nå skal Captain Obvious og *kult navn på superhelten til AltF4* råne gatene imorgen! :D

Lenke til kommentar

Nå skal Captain Obvious og *kult navn på superhelten til AltF4* råne gatene imorgen! :D

You bet your ass. Jeg funderer hardt på navn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...