Vistula Uhlan Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Så og seie. Kostyme er ikkje noko must, ei heller at det må foregå i mammas kjeller. Endret 27. september 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) "I got my twelve sided dice and i'm ready to roll with a wizard and my goblin crew, My friends are comin' over to my moms basement bringin funyuns and their Mountain Dew, I got a big broad sword made out of cardboard and that stereo's a-pumpin zeppelin, It's that time of the night we turn on the black light and let the Dungeons and the Dragons begin" Husker jeg spilte dette da jeg gikk på barneskolen Endret 27. september 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Syns det høres merkelig ut med underskrifter og 18 års grense. Rett og slett fordi det virker umulig å sette i live rent praktisk. Du kan nok lure deg unna selv om du er yngre, som med det meste annet. Men det er sånn det skal være, iallefall. Jeg er 100% sikker på at jeg leste det, og det ikke for så lenge siden. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Så og seie. Kostyme er ikkje noko must, ei heller at det må foregå i mammas kjeller. Det høres mye kulere ut med kostyme da. Og kan se for meg at noe av den deilige nerdestemningen forsvinner med mindre man sitter i en kjeller :C "I got my twelve sided dice and i'm ready to roll with a wizard and my goblin crew,My friends are comin' over to my moms basement bringin funyuns and their Mountain Dew, I got a big broad sword made out of cardboard and that stereo's a-pumpin zeppelin, It's that time of the night we turn on the black light and let the Dungeons and the Dragons begin" Husker jeg spilte dette da jeg gikk på barneskolen Hvor er det sitatet fra? En sang? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Hvor er det sitatet fra? En sang? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Hva er det beste måten å spørre om en kan låne naboens nett en liten stund? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Det er vel åpen beta? Jeg er rimelig sikker på at det er 18-års grense på lukkede betaer, siden man må skrive under på en EULA og saker. Heroes of Newerth er i lukket beta. Man må ikke vere over 18 eller komme med konstuktiv tilbakemelding for og spille det. Meeeeeen så er det ikke så lukket med 30.000+ spillere... EDIT: @Atsjonas Kan jeg låne nette en liten stund? Skal laste ned no greier. Endret 27. september 2009 av backstabber Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Vel, da er det kanskje noe annet jeg tenker på. Alfatesting eller noe. Jeg skal se om jeg finner det jeg leste igjen. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) farsan om damer: "Man kjøper ikke bruktbil før man har prøvekjørt den først." Endret 27. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Hva er det beste måten å spørre om en kan låne naboens nett en liten stund? Har du ikke fått lasta ned CO enda? er det ikke like lett og bare dra til et bibliotek i morra ta med dataen og kose seg med en bok? foreslår legend of Drizzt, av R.A salvatore Stephen Lynch er jo Genial også da! Endret 27. september 2009 av Trym Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Hva er det beste måten å spørre om en kan låne naboens nett en liten stund? Har du ikke fått lasta ned CO enda? er det ikke like lett og bare dra til et bibliotek i morra ta med dataen og kose seg med en bok? foreslår legend of Drizzt, av R.A salvatore Stephen Lynch er jo Genial også da! Drar til far imorgen og laster ned. Problem solved Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) farsan om damer: "Man kjøper ikke bruktbil før man har prøvekjørt den først." Du skal være forsiktig med å kjøpe brukte damer, hvis det er det du mener Endret 27. september 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Også må du sparke dem for å se om de holder god kvalitet! Snakk om antiklimaks. Nå er Batman: Arkham Asylum fullført og jeg må igjen vente på Brütal Legend og Borderlands. The 'tsjonas fant det forørvig for godt å gi meg Champions Online, så når han også kommer online med spillet sitt skal i hvert fall det døyve smerten veldig greit! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 The 'tsjonas fant det forørvig for godt å gi meg Champions Online, så når han også kommer online med spillet sitt skal i hvert fall det døyve smerten veldig greit! Nå skal Captain Obvious og *kult navn på superhelten til AltF4* råne gatene imorgen! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Nå skal................ imorgen? WTF? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Ble nesten litt imponert over de grammatiske ferdighetene dine nå HCG. Med tanke på at du kun er 11 år er ikke det der dårlig observert. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Om drøye 3 timer blir TST 30 folkens! da må vi feire her i so1 tråden *prøver og finne party smiley, men fant det ikke =(* Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Min erfaring er at folk som fyller 30 helst ikke vil minnes på det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 The 'tsjonas fant det forørvig for godt å gi meg Champions Online, så når han også kommer online med spillet sitt skal i hvert fall det døyve smerten veldig greit! Nå skal Captain Obvious og *kult navn på superhelten til AltF4* råne gatene imorgen! You bet your ass. Jeg funderer hardt på navn! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 farsan om damer: "Man kjøper ikke bruktbil før man har prøvekjørt den først." Du skal være forsiktig med å kjøpe brukte damer, hvis det er det du mener Nå er det ikke bokstavelig talt heller da. Ikke snakk om horer, men damer generelt;3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå