Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Er heldigvis ikke medlem. Klarte å få faren til en kompis jeg var hos nå, sur som faen -__-

How did you do?

Var bare at jeg fikk noen til å kjøre meg hjem, og på vei ut så vekka vi han elno. Iransk rage ensured.

Sto opp for en time sida btw...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er forferdelig mye stoff om barnearbeid på internettet. Noen som har noe om barnearbeid i Skandinavia liggende? Eventuelt skandinaviske bedrifter som er innblandet i sådan? Jeg vet om telenor, men en sak blir litt snevert for en drøftende artikkel på 4-8 sider.

Nei jeg holder meg unna barnearbeid. Blir ofte så dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar
Det er forferdelig mye stoff om barnearbeid på internettet. Noen som har noe om barnearbeid i Skandinavia liggende? Eventuelt skandinaviske bedrifter som er innblandet i sådan? Jeg vet om telenor, men en sak blir litt snevert for en drøftende artikkel på 4-8 sider.

Lag en stor sak ut av at de store slemme spillselskapene som forsøker å gjøre barnas øyne firkantede og deres sinn forvrengte bruker forbrukerne - hvor barn utgjør en stor andel - som betatestere slik at de selv slipper å gjennomgå omfattende testing. Tenk å legge slikt press og arbeid ikke bare på kundene, men også på barn? Forferdelig gjort av en allerede farlig bransje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...