Gormers Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Er heldigvis ikke medlem. Klarte å få faren til en kompis jeg var hos nå, sur som faen -__- How did you do? Var bare at jeg fikk noen til å kjøre meg hjem, og på vei ut så vekka vi han elno. Iransk rage ensured. Sto opp for en time sida btw... Endret 27. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Er heldigvis ikke medlem. Klarte å få faren til en kompis jeg var hos nå, sur som faen -__- How did you do? Var bare at jeg fikk noen til å kjøre meg hjem, og på vei ut så vekka vi han elno. Iransk rage ensured. Æsj, du burde kastet en svinekotelett i fjeset på han. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Da sier jeg God Morgen! Våknet for 13 min. siden jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Kalde rester av hjemmelagd pizza, Futurama og Halo 3: ODST. Søndager er ikke så verst egentlig.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Det er forferdelig mye stoff om barnearbeid på internettet. Noen som har noe om barnearbeid i Skandinavia liggende? Eventuelt skandinaviske bedrifter som er innblandet i sådan? Jeg vet om telenor, men en sak blir litt snevert for en drøftende artikkel på 4-8 sider. Nei jeg holder meg unna barnearbeid. Blir ofte så dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Har du sett PMen jeg sendte jeg AltF4? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Har du sett PMen jeg sendte jeg AltF4? Haha ja! Var på vei til så svare deg men PC'en kræsja. Sender svar nuh! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Ja du får kose deg. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Dungeons and Dragons i natt! Woho! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Det er forferdelig mye stoff om barnearbeid på internettet. Noen som har noe om barnearbeid i Skandinavia liggende? Eventuelt skandinaviske bedrifter som er innblandet i sådan? Jeg vet om telenor, men en sak blir litt snevert for en drøftende artikkel på 4-8 sider. Lag en stor sak ut av at de store slemme spillselskapene som forsøker å gjøre barnas øyne firkantede og deres sinn forvrengte bruker forbrukerne - hvor barn utgjør en stor andel - som betatestere slik at de selv slipper å gjennomgå omfattende testing. Tenk å legge slikt press og arbeid ikke bare på kundene, men også på barn? Forferdelig gjort av en allerede farlig bransje. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Ja du får kose deg. Du blir med, ikke sant? The 'tsjonas har nettopp gitt meg Champions Online! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Betatesting er det vel som oftest 18 års-aldersgrense på? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Er det? Trodde det var åpent for alle. Betaen til Heroes of Newerth er i hvert fall uten aldersgrense. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Det er vel åpen beta? Jeg er rimelig sikker på at det er 18-års grense på lukkede betaer, siden man må skrive under på en EULA og saker. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Du spurte om betatesting og jeg svarte på betatesting Er åpen som i at man bare trenger en invitasjon til å bli med. Skrive under på EULA? Skal spillselskaper sende deg et brev du må svare på?`Og hvordan skal de finne fødselsdatoen din? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Åpen beta er en beta alle kan komme inn i, lukket beta er trinnet før åpen beta, og veldig få kommer inn. Da er man ofte forpliktet til å komme med konstruktive tilbakemeldinger. Og jeg er ikke helt sikker på det med underskrifter og sånt, jeg har bare lest det et sted. Endret 27. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Ok. Syns det høres merkelig ut med underskrifter og 18 års grense. Rett og slett fordi det virker umulig å sette i live rent praktisk. Endret 27. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg har aldri sett noe greier om 18+ årsgrense på lukkede betaer, har vært med på noen og. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Dungeons and Dragons i natt! Woho! Heldiggris! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Dungeons and Dragons i natt! Woho! Heldiggris! "I put on my robe and wizard hat." D&D som i det spillet med terninger og kostymer i mammas kjeller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå