- FuzioN Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Gratulerer med dagen, Craxdm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er blakk... Har ikke råd til godis. Må vente til den 1. da får jeg lønn. Jeg er enda ikke blakk. Men jeg blir blakk snart, i noen måneder fremover. Skal kjøpe inn nye møbler, deler til HTPC, ny TV, ny stol. Og en skal ikke se bort fra at jeg kjøper en PS3.. Det blir dyrt, veldig, veldig dyrt.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Tv har jeg fått kjøpt. Men trenger alt det andre er tross alt ikke så altfor lenge til jeg skal flytte ut og da er det greit å ha det man trenger for å bo for seg selv før man faktisk flytter ut. Så går jeg ikke rundt uten seng, sofa, tv, kjøleskap osv i flere måneder. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Jeg kjøpte ny TV, PS3, stort sett alt av møbler og hvitevarer, innen 3 dager etter at jeg hadde sagt ja til å leie leiligheten min. Var så heldig at jeg fikk nøklene over en uke før jeg faktisk flyttet inn, så jeg begynte innredningen ganske fort, og leiligheten var stort sett helt ferdig innen jeg flyttet inn. Endret 26. september 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Flyttet inn i ny leilighet Vaine? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er en stund siden nå. Ikke bare ny leilighet, men hjemmefra Bodd for meg selv i 4 mnd nå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ikke verst. Gratulerer! Kjente igjen beskrivelsen fra da jeg selv flyttet i fjor. Er den stor? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 60 kvadrat, stor nok i massevis. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Oi, ja det er plass nok for en person vil jeg tro. Er nesten dobbelt så stor som min lille hybel. Det ble vel dyrt, særlig hvis den ligger i sentrum? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Sentrum, takk gud nei. Nah, jeg bor på monkey island, på feil side av brua som mange kaller det når man bor langs den strekningen som lider mest av rush-trafikken. Heldigvis unngår jeg den ganske elegant med det at jeg begynner 8:30/10:30 på jobb. Betaler 4500,- eksl. strøm. Ca. 5000 inkl. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Åååh... Alle her er så heldige. Jeg er liksom 20 og ville flytte ut når jeg var 16 allerede, men bor fortsatt hjemme. Heldigvis har det blitt snakket noe om å bygge omsorgsbolig for meg her på gården. Det skjer jo aldri. Vil flytte ut... Orker ikke bo hjemme, her hvor den teite søstera mi og den gjøkungen bor. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ah skjønner, den strekningen er ikke så morsom i rushtiden nei. ^_^ Selv bor jeg vel i et av de dyreste strøkene i Tromsø, Alfheim. Det positive er at jeg kan se fotbalkamper fra balkongen, men desverre er jeg ikke særlig fotballinteressert. Vurderer å flytte, må bare finne ut hvor. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ah skjønner, den strekningen er ikke så morsom i rushtiden nei. ^_^ Selv bor jeg vel i et av de dyreste strøkene i Tromsø, Alfheim. Det positive er at jeg kan se fotbalkamper fra balkongen, men desverre er jeg ikke særlig fotballinteressert. Vurderer å flytte, må bare finne ut hvor. Jeg kan anbefale Sydspissen/Bjerkaker på det varmeste. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg har lyst på soundtracket til Mini Ninjas jeg. Spilt det fra klokka 6 i kveld til nå. Lett det beste spillet jeg har spilt i år. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Til alle dere som sitter her på forumet i kveld: Jasmine Dragon Pearls Om dere liker te, unn dere litt av den der en gang. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Ja har hørt det skal være ganske fint der. Er jo også "relativt" nært Alfheim. Edit: Den teen så delikat ut. Har du prøvd den selv? Endret 26. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Har 100g stående i skapet mitt ^_^ Forøvrig er det verdt å nevne at den er ganske dyr, veiledende pris på et lokalt te/kaffe hus her i Tromsø var over 1800 kr/kg for den. Det er over 4x prisen for f.eks Earl Grey i løs form. (Og som dere ser er den langt billigere å få tak i på internett, men kvaliteten kan ikke garanteres.) Endret 26. september 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Har du selv smakt den? i så tilfelle, hva smaker den? Ikke så glad i te jeg. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Har du selv smakt den? i så tilfelle, hva smaker den?Ikke så glad i te jeg. Vel, te handler i all hovedsak ikke så mye om smak, men mer om lukt og aroma. Uten sukker/melk/noen andre smakstilsetninger smaker den hovedsakelig Grønn Te med et hint av jasminblomst, men lukter aldeles himmelsk. Endret 26. september 2009 av Vaine Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Natta, folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå