Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Ser ut som om noen har bestemt seg for å voldta den filmrullen.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 I så fall Tøyseguri så kommer dem for sent fordi de rullene er allerede voldtatt! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg har heldigvis ikke mistet en film før. :3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg har heldigvis ikke mistet en film før. :3 Vi forlanger bildebevis _når_ det skjer.. ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Anna Anka, altså. Visste dere at hun ble arrestert i november 2008 for å ha slått Paul i hodet med en isklump? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Beklager altså, men hvem søren bryr seg? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Yay... Hjernen min produserer for mye av et stoff eller ikke et stoff som gjør folk glade/negative. Morsomt å være dømt til å være negativ. Nå vet jeg i allefall hvorfor jeg alltid må tvinge meg selv til å være glad. Men god dag folkens. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Hvordan kan jeg sjekke min saldo osv på Ungdomskortet fra Nordea? Finner ingen mulighet på hjemmesiden deres.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Yay... Hjernen min produserer for mye av et stoff eller ikke et stoff som gjør folk glade/negative. Morsomt å være dømt til å være negativ. Nå vet jeg i allefall hvorfor jeg alltid må tvinge meg selv til å være glad. Men god dag folkens. Hvordan fant du ut det? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Moren min fortalte det, tydligvis arvelig.... Hele mors siden min sliter med det. Dette forklarer hvorfor jeg føler meg så utilpass med Faren min og stemorra mi. Men var ikke meninga å dreppe tråden med så dårlig nytt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Sjekket med legen da Vaenas? Selvdiagnosering er vel aldri lurt. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Hvordan kan jeg sjekke min saldo osv på Ungdomskortet fra Nordea? Finner ingen mulighet på hjemmesiden deres.. not possible mate :3 du må skjekke det i en minibank Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Oh n03s, Sheldons katt het Lucky! So do mine! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Moren min fortalte det, tydligvis arvelig.... Hele mors siden min sliter med det. Dette forklarer hvorfor jeg føler meg så utilpass med Faren min og stemorra mi. Men var ikke meninga å dreppe tråden med så dårlig nytt. Ville ha sjekket det ut hos lege. Sånn istedenfor å drive med selvdiagnosering. Det funker sjeldent bra. Godt mulig jeg har noe av det samme. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Å alltid føle seg depremert uansett hvis man ikke tvinger seg inn i et godt humør? Uansett kommer jeg aldri til å ta noen medisiner mot det. Men la oss snakke om noe hyggligere. Må sette foret inn i ovnen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Hvordan kan jeg sjekke min saldo osv på Ungdomskortet fra Nordea? Finner ingen mulighet på hjemmesiden deres.. not possible mate :3 du må skjekke det i en minibank Wut the søren?! Elendig opplegg, spør du meg.. EDIT: Men det er bare å stikke bort i en minibank og sette inn kortet, sant? Jeg trenger ikke å ta ut penger/bruke penger for å sjekke? Endret 26. september 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Trenger ikke bruke penger nei. Men du må taste pin koden din først da. På forumet selvsagt^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Mat ja, der sier du noe Vaenas.. Det har jeg ikke tenkt på før nå. Oh well, får dra en tur nedom seven for å kjøpe mat og noe godis. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Hvordan kan jeg sjekke min saldo osv på Ungdomskortet fra Nordea? Finner ingen mulighet på hjemmesiden deres.. not possible mate :3 du må skjekke det i en minibank Wut the søren?! Elendig opplegg, spør du meg.. EDIT: Men det er bare å stikke bort i en minibank og sette inn kortet, sant? Jeg trenger ikke å ta ut penger/bruke penger for å sjekke? Enig. Jeg kan bare sende en sms også får jeg saldoen på sms. Jeg fikk en liten pakke i dag. Ninja Gaiden Sigma Greatest Hits. Rødt PS3 cover. Skikkelig stilig. Nå har jeg spist pizza, som ette min mening er verdens beste. Nå sitter jeg med en halvliter Burn og spillet Mini Ninjas. Ikke nok med det: Søster'n og han sjuke kjæresten hennes er ikke hjemme! Det ble en hyggelig middag med andre ord. I forhold til hva det pleier å være. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Mat ja, der sier du noe Vaenas.. Det har jeg ikke tenkt på før nå. Oh well, får dra en tur nedom seven for å kjøpe mat og noe godis. Er blakk... Har ikke råd til godis. Må vente til den 1. da får jeg lønn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå