AltF4 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Nå er jo kanskje hele siden bare kødd og da^^ Tror jeg faktisk ikke. Det er et vell av kristne ekstremistgrupper, og i tillegg er dette såpass drøyt at det overgår det mest sprø. Denne videoen heller mer mot fake, riktignok. Endret 26. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg for min del tror at akkurat de sidene, samt den videoen er en ren parodi av ekstremistgruppene i USA. Jesus camp anyone? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Om ikke dette ser utrolig kult ut så vet ikke jeg nei! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 ARGH hvorfor måtte du poste den videoen? Nå fikk jeg utrolig lyst på Left 4 dead :wacko: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg for min del tror at akkurat de sidene, samt den videoen er en ren parodi av ekstremistgruppene i USA.Jesus camp anyone? Også en mulighet. Jeg er faktisk ikke riktig så sikker i min sak lenger. Hm. Spotify sender Jimi Hendrix - All Along the Watchtower like etter Wolfmother - The Joker and the Thief. Tilfeldig? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Se for deg det 8 stykker i coop på survival :-) Det hadde vært awesome! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Så stille det ble her da. @nøtte Yeah, det hadde vært fantastisk gøy! Endret 26. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Men for å sette det opp må man ha egen left 4 dead server og litt kunnskaper generelt med det og drifte server og slikt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Nei tror du?Jeg tror konsekvent på 95% av alt jeg leser på internett. Jeg tror 100% på det jeg ser på internett 1% av gangene. Og jeg har alltid rett, borsett fra de gangene jeg ikke har det. Endret 26. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Smart sagt! Men det avhenger vel litt av hva man er ute etter? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg vil spille left 4 dead med 8 spillere i survival Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Ugh.... Sovet lenge. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg vil spille left 4 dead med 8 spillere i survival Hva med å teame opp i insurgency? Deg, meg og teletubbiekid før kvelden kommer? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Aldri spilt insurgency.... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 You should try! Realistisk irak-usa krigføring med høy "du blir skutt og aner ikke hvor det kom fra" faktor. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Laster ned fra steam nå... Hvor lenge kan du spille utover i dag da? Edit: Må ut i butikken og handle litt Middag nå så kommer jeg tilbake Endret 26. september 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg kommer nok til å bli sittende her så og si hele kvelden (Y) Er alltid greit å teame opp med noen, men har ikke hørt noe fra teletubbie på et par timer nå. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Eg fekk svar frå Codemasters! Dei har sendt beskjed om at min konto skal sjekkast til dei som sjekker kontoar, så no er det berre å vente på svaret som eg visstnok skal få tidleg neste veke. Det er jo 3-4 dagar til, så eg antar at eg bør ha fått beskjed innen 10 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg kommer nok til å bli sittende her så og si hele kvelden (Y)Er alltid greit å teame opp med noen, men har ikke hørt noe fra teletubbie på et par timer nå. Tubbie kommer etterhvert:-) Han har vel ikke våknet enda... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 God morgen dere. Har vært våken en stund, men nettet har ikke funket før nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå