Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror det gjør ganske vondt faktisk...
Neida, stearin mot hud er digg, det. ^_^

Liker du å bli påført smerte eller høres det bare vondere ut enn det det faktisk er? :V

Jeg liker ikke å brenne meg. Jeg liker ikke å bli påført smerte. Men stearin er liksom ikke skikkelig vondt, det er bare ... overraskende varmt. Ubehagelig i starten, og så er det bare deilig. Bare man ikke drypper for lenge samme stedet, da blir det fort litt for varmt. Og så må man ikke holde lyset helt inntil huden, da brenner man seg på stearinen. En fallhøyde på minst fem centimeter er å anbefale.
Lenke til kommentar
Kjære tubbie du vil aldri vite hva som traff deg :)

Og det beste av alt når! Planen vår ser ut til å gå som den skal RoR

free-MrBurnsExcellent.gif

Er mye som skal til for å toppe smerten man får av å brenne seg på glødende metall i over 1 min :ph34r:

Vet ikke med metall, men å brenne seg på kokende fett er ikke særlig behagelig. :(

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Har da brent meg på metall som er 700g varmt før jeg :)

ævve. regner med at det var på jobben? ^^

Jeg liker ikke å brenne meg. Jeg liker ikke å bli påført smerte. Men stearin er liksom ikke skikkelig vondt, det er bare ... overraskende varmt. Ubehagelig i starten, og så er det bare deilig. Bare man ikke drypper for lenge samme stedet, da blir det fort litt for varmt. Og så må man ikke holde lyset helt inntil huden, da brenner man seg på stearinen. En fallhøyde på minst fem centimeter er å anbefale.

... jeg er skuffet:C

MENEH nå tar jeg å køyer.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Jeg har i bunn og grunn brent meg på det meste som er varmt. Det værste er smeltet sukker.

Når det når 140 grader og du får det på huden og stikker handa under kaldt vann så lager du bare en skorpe utpå sukkeret som fortsatt holder et par grader over 100. Så da koker du bare huden og kjøttet videre!

Edit: Ja på grillen på jobb den holder drøyt 700 grader på maks!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Jeg har i bunn og grunn brent meg på det meste som er varmt. Det værste er smeltet sukker.

Når det når 140 grader og du får det på huden og stikker handa under kaldt vann så lager du bare en skorpe utpå sukkeret som fortsatt holder et par grader over 100. Så da koker du bare huden og kjøttet videre!

Edit: Ja på grillen på jobb den holder drøyt 700 grader på maks!

Huff det høres vondt ut. Jobbet på Grillbar og fikk kokende frityrolje på fingrene. DET...GJORDE...VONDT! Så hvis det er noe i den dur så må det være ille. :(

Lenke til kommentar
Jeg lagde en kvinnelig bruker på Nettby. Tok tilfeldige bilder fra nettet og brukte de som profilbilde. Ganske mange interessante brev jeg fikk.
Navn pl0x.
@TøseGuri: Wow, det må testes. Tenk de utpressingsmulighetene :3

Jeg prøvde å leke teletubbiekid. Fikk jeg det til?

Yes, you DID.
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU.

Etter å sett noe som jeg trodde jeg aldri ville se igjenn, har jeg bestemt meg får å aldri besøke ett eneste imageboard igjenn! :cry:

Haha, sikkert.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...