Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Har da brent meg på metall som er 700g varmt før jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg tror det gjør ganske vondt faktisk...Neida, stearin mot hud er digg, det. ^_^ Liker du å bli påført smerte eller høres det bare vondere ut enn det det faktisk er? :V Jeg liker ikke å brenne meg. Jeg liker ikke å bli påført smerte. Men stearin er liksom ikke skikkelig vondt, det er bare ... overraskende varmt. Ubehagelig i starten, og så er det bare deilig. Bare man ikke drypper for lenge samme stedet, da blir det fort litt for varmt. Og så må man ikke holde lyset helt inntil huden, da brenner man seg på stearinen. En fallhøyde på minst fem centimeter er å anbefale. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Kjære tubbie du vil aldri vite hva som traff deg Og det beste av alt når! Planen vår ser ut til å gå som den skal RoR Er mye som skal til for å toppe smerten man får av å brenne seg på glødende metall i over 1 min Vet ikke med metall, men å brenne seg på kokende fett er ikke særlig behagelig. Endret 26. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Har da brent meg på metall som er 700g varmt før jeg ævve. regner med at det var på jobben? ^^ Jeg liker ikke å brenne meg. Jeg liker ikke å bli påført smerte. Men stearin er liksom ikke skikkelig vondt, det er bare ... overraskende varmt. Ubehagelig i starten, og så er det bare deilig. Bare man ikke drypper for lenge samme stedet, da blir det fort litt for varmt. Og så må man ikke holde lyset helt inntil huden, da brenner man seg på stearinen. En fallhøyde på minst fem centimeter er å anbefale. ... jeg er skuffet:C MENEH nå tar jeg å køyer. Endret 26. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Du hadde vel likt det om jeg tente på smerte, ja. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Jeg har i bunn og grunn brent meg på det meste som er varmt. Det værste er smeltet sukker. Når det når 140 grader og du får det på huden og stikker handa under kaldt vann så lager du bare en skorpe utpå sukkeret som fortsatt holder et par grader over 100. Så da koker du bare huden og kjøttet videre! Edit: Ja på grillen på jobb den holder drøyt 700 grader på maks! Endret 26. september 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Du hadde vel likt det om jeg tente på smerte, ja. Haha, var mer at jeg trodde stearin på hud var superpain;D Må bare avslutte med .Ah, jeg gleder meg til imorgen^^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Du hadde vel likt det om jeg tente på smerte, ja. Haha, var mer at jeg trodde stearin på hud var superpain;D Må bare avslutte med .Ah, jeg gleder meg til imorgen^^ Det ville jeg ikke sagt meg for sikker på Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg har i bunn og grunn brent meg på det meste som er varmt. Det værste er smeltet sukker.Når det når 140 grader og du får det på huden og stikker handa under kaldt vann så lager du bare en skorpe utpå sukkeret som fortsatt holder et par grader over 100. Så da koker du bare huden og kjøttet videre! Edit: Ja på grillen på jobb den holder drøyt 700 grader på maks! Huff det høres vondt ut. Jobbet på Grillbar og fikk kokende frityrolje på fingrene. DET...GJORDE...VONDT! Så hvis det er noe i den dur så må det være ille. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Det er som å ha varm frityr olje på husden i flere sekunder(sånn rundt 15-20sec) Det er ufattelig Vondt!! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Huff du fikk vel ganske kraftig forbrenning da? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Tja kan vel si det sånn at når du tar bort sukkeret så følger huden med... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU. Etter å sett noe som jeg trodde jeg aldri ville se igjenn, har jeg bestemt meg får å aldri besøke ett eneste imageboard igjenn! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Auda! Jeg slapp heldigvis unna med kun lettere forbrenning, men en kollega av meg sølte litt over hele venstre hånd og litt av armen. Tror nesten han måtte ha hudtranslantasjon til sist. E: Hva er det du har vært og sett på nå da lolidude? Endret 26. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Noe VELDIG mye være en mye annet på imageboards. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 En kollega av meg fikk ribbefett over hele ansiktet! Han måtte transplantere hud. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Nå synes jeg synd på ham. Har sett med egne øyne hvordan det ser ut å være uten hud. Er ikke noe jeg ville ønske for min værste fiende engang. Edit: Men nå kjenner jeg at det er tid for bysselalle. God Natt alle mine små (og store). Endret 26. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Hmmm Kan vel legge meg jeg og nå... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Kan jeg få en koz først? edit: kaldt... Så Battle Royale med kompiser som har lest av mangaen, ganske nice Endret 26. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg lagde en kvinnelig bruker på Nettby. Tok tilfeldige bilder fra nettet og brukte de som profilbilde. Ganske mange interessante brev jeg fikk.Navn pl0x.@TøseGuri: Wow, det må testes. Tenk de utpressingsmulighetene :3 Jeg prøvde å leke teletubbiekid. Fikk jeg det til? Yes, you DID.FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU. Etter å sett noe som jeg trodde jeg aldri ville se igjenn, har jeg bestemt meg får å aldri besøke ett eneste imageboard igjenn! Haha, sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå