Nøtte Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Det er ikke glohett når det treffer:-) det er ikke sånn at du brenner deg men bare får litt sånn deiligvondt! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Ser bare en film og rare samtale emner kommer opp, interessant ^^ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Dersom dere tror gloheit stearin gjør vondt sier jeg bare en ting: glohett metall pressa mot huden i ca 1 min. DET svir som FAEN skal jeg love dere Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Neida stearin gjør ikke så vondt, med mindre du drypper 1-2 desiliter i slengen. Er ikke værre enn å få smeltet/flytende ost på fingrene, gjør vondt i noen sekunder så er det bare morsomt. ^_^ Det er ikke glohett når det treffer:-) det er ikke sånn at du brenner deg men bare får litt sånn deiligvondt! Hva skjer med at dere veit så mye om dette? Dere er ikke jenter! EEEEWWW! =U Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Hva får du om du parrer Lala Med en and? (Laland!) I made it funneh! I like it. Special for you my friend! Neida stearin gjør ikke så vondt, med mindre du drypper 1-2 desiliter i slengen. Er ikke værre enn å få smeltet/flytende ost på fingrene, gjør vondt i noen sekunder så er det bare morsomt. ^_^ Det er ikke glohett når det treffer:-) det er ikke sånn at du brenner deg men bare får litt sånn deiligvondt! Hva skjer med at dere veit så mye om dette? Dere er ikke jenter! EEEEWWW! =U Jeg var litt rar som liten? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Hva skjer med at dere veit så mye om dette? Dere er ikke jenter! EEEEWWW! =U Å du vet aldri hva som skjer i forumets kulisser, jeg og Nøtte har planer for dere skjønner du. ^_^ Ser bare en film og rare samtale emner kommer opp, interessant ^^ My point exactly. Endret 26. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Nå er du creepy Vel god natt Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Dette er mainly eneste grunnen til at det er gøy å henge i SO Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Legger meg, jeg. God natt! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Ohhh snart er det bar eto igjen i So og da begynner ting og bli spennende! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Så Nøtte hvordan går forberedelsene til operasjon teletubbie? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg var litt rar som liten? Obviously... Å du vet aldri hva som skjer i forumets kulisser, jeg og Nøtte har planer for dere skjønner du. ^_^ Jeg vil ikke være en del av det, takk. Forresten, hva skjer med den novellen hvor vi fra forumet skulle være karakterene? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 100 000 t-lys er bestilt fra panduro hobby Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg tror det gjør ganske vondt faktisk...Neida, stearin mot hud er digg, det. ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Å du vet aldri hva som skjer i forumets kulisser, jeg og Nøtte har planer for dere skjønner du. ^_^ Jeg vil ikke være en del av det, takk. Forresten, hva skjer med den novellen hvor vi fra forumet skulle være karakterene? Tror ikke du har noe valg lille venn. Å den ja. Det hadde jeg glemt. Har laget noen "fiksjonelle" karakterer, men det er alt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Se Eplefe kommer med ekspert utalelse her:-) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg tror det gjør ganske vondt faktisk...Neida, stearin mot hud er digg, det. ^_^ Liker du å bli påført smerte eller høres det bare vondere ut enn det det faktisk er? :V Tror ikke du har noe valg lille venn. Å den ja. Det hadde jeg glemt. Har laget noen "fiksjonelle" karakterer, men det er alt. Hold deg unna meg! :U Humm... okay. Syns den hørtes ganske lovende ut, skjønner du. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Kjære tubbie du vil aldri vite hva som traff deg Og det beste av alt når! Planen vår ser ut til å gå som den skal RoR Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Er mye som skal til for å toppe smerten man får av å brenne seg på glødende metall i over 1 min God natt folkens! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Kjære tubbie du vil aldri vite hva som traff deg Og det beste av alt når! Planen vår ser ut til å gå som den skal RoR Jeg er egentlig litt spent på hva dere planlegger. Regner med at dere bløffer though^^ Er mye som skal til for å toppe smerten man får av å brenne seg på glødende metall i over 1 min God natt folkens! Hvordan fikk du til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå