Nøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Inners inne vet jeg du har lyst:D Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tror jeg tar meg et godt og kaldt glass med brus jeg ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hva får du om du parrer Lala Med en and? (Laland!) I made it funneh! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Inners inne vet jeg du har lyst:D pfft, det er DU som har lyst på teletubbiesex med MEG! HA! Men det får du aldri med mindre du skifter kjønn. Og det er dyrt. Og weird. Så du kan like godt glemme det og gå videre... Tror jeg tar meg et godt og kaldt glass med brus jeg ^_^ Jeg har Cola jeg=D FAEN I HELVETE!!! Skulle ta meg en seiersslurk (dunno why) også klarte jeg faenmeg å velte Cola på shortsen. Dritt... Endret 25. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg har en intesnt lyst til å legge meg jeg! Kanskje god natt! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hmmm Om du tror du vil kjenne meg igjen om en 2-3 års tid når jeg har skiftet kjønn og sjekker deg opp bare for å lure deg i sengs for å si at jeg er nøtte så lykke til med å sjekke opp kvinnfolk de neste 3-4 årene! Du vet aldri når jeg slår til! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Se så rare (les: "syke") samtaler som plutselig dukker opp straks jeg er borte. Dere er like ulydige som barnehageunger er dere. ^_^ Alle som ikke umiddelbart kjenner igjen Damsel ville strøket på gamer-eksamen. Har aldri hevdet å være noen utpreget Gamer jeg. Kan nok garrantere at mange av dere er mye mer hardcore enn meg på det punktet. Endret 25. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Da binder jeg deg fast til sengen og drypper stearin på deg i 14 timer! OG JEG VIL NYTE HVERT ENESTE SEKUND!!! Endret 25. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hehe nvm jeg sier det i forumet dagen etterpå:-) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 negerbarn, hvorfor logga du av msn? >=U Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Så nå må du enten binde fast alle damene du tar med deg hjem og dryppe stearin på dem i 14 timer etter sex eller så må du være sex fri i de neste årene framover Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Så nå må du enten binde fast alle damene du tar med deg hjem og dryppe stearin på dem i 14 timer etter sex eller så må du være sex fri i de neste årene framover Tror jeg drypper stearin på dem jeg, med glede^^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Looking forward to it Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Jeg tror det gjør ganske vondt faktisk... Endret 25. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 negerbarn, hvorfor logga du av msn? >=U Fordi jeg syns det er mye mer chill å være avlogga en på. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har du prøvd? Det er nesten som å bli tattovert bare ikke en kontinuerlig smerte Mer en sånn au! God smerte:-) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Fordi jeg syns det er mye mer chill å være avlogga en på. Øh. Noe så frekt. Har du prøvd? Det er nesten som å bli tattovert bare ikke en kontinuerlig smerte Mer en sånn au! God smerte:-) Har ikke prøvd nei. Liker ikke bli påført smerte. Har heller ikke tatovert meg (enda). God smerte? Tja... å være kvalm pga. man har spist for mye candy er good pain. Å ha brainfreeze pga. icecubes eller iskrem er good pain. Å klø på et myggstikk er good pain. Kan ikke se for meg å ha glodheit stearin på huden er deilig:U Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hva får du om du parrer Lala Med en and? (Laland!) I made it funneh! I like it. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Neida stearin gjør ikke så vondt, med mindre du drypper 1-2 desiliter i slengen. Er ikke værre enn å få smeltet/flytende ost på fingrene, gjør vondt i noen sekunder så er det bare morsomt. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå