teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Vel de fleste har ikke en så stor ovn... Kan dele det opp og sy det sammen, evt. bøye liket på midten. Det er jo tross alt dødt, spiller ingen rolle om du knekker ryggen dens. Endret 25. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Bakere har ovner som får plass til 10-12 personer. De største jeg har vært borti på jobb kan man vel få maks to tynne personer i... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ikke meg og drugiS du tenker på håper jeg? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tenkte uansett ikke direkte på en katt når jeg sa "Hey kattepuuuus". Mer ei dame som er kledd ut som en katt, men det er ikke furry.. wait, wat. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hehe jeg er ikke into boy threesome... I hvertfall ikke meg og to lik! Jeg prater for mye det er min ting her i livet som ødelegger mye... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tenkte uansett ikke direkte på en katt når jeg sa "Hey kattepuuuus". Mer ei dame som er kledd ut som en katt, men det er ikke furry.. wait, wat. En dame som er kledd ut som en katt er furry jo. Meget furry... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) kunne blitt noen awesome signatur-sitater fra alt dette :3 edit: Hvis det er tilfellet, syns jeg light-furry stuff, som å kle seg ut med enkle kostymesaker, se: fake hale, ører osv. er ok! Endret 25. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 En dame som ikke har shaved på 2 år og kler seg ut som en katt er Furry! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvis det er tilfellet, syns jeg light-furry stuff, som å kle seg ut med enkle kostymesaker, se: fake hale, ører osv. er ok! Da er du en light-furry... DUDE! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) En dame som ikke har shaved på 2 år og kler seg ut som en katt er Furry! That's just NASTY. Edit: Hva er så galt med å kle seg litt ut som en kattepus da? :3 Endret 25. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvis det er tilfellet, syns jeg light-furry stuff, som å kle seg ut med enkle kostymesaker, se: fake hale, ører osv. er ok! TMI, TMI, TMI, TMI, TMI! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Om dama har fått sånn body paint? Tiger striper eller noe slikt? Er det Furry? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg kunne aldri ved mine fulle fem, sørpefull eller edru, tenke meg å ha samleie med et dyr. Er bare noe søtt og uskyldig over å kle seg litt ut som en katt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hva er så galt med å kle seg litt ut som en kattepus da? :3 Før du veit ordet av det så kler'a seg som en maskot med bleier og tegner fan-art som voldtar barndommen din. BEWARE! Om dama har fått sånn body paint? Tiger striper eller noe slikt? Er det Furry? Kommer an på om det brukes i en seksuell kontekst eller ikke. Hvis du tenker på sånn som småbarn får på karneval og shit; neh. Hvis du tenker på voksne mennesker som later som om de er Mowgli og den tigeren mens de knuller; FURRY! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 LOL! Bodypaint kan være sexy uten at man leker at man er dyr da, tror mye av forskjellen ligger der. Jeg tenker at sånt accessories ikke er for å gjøre dama om til en svær katt, men det er bare hawt. Eller noe sånt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) JEg trenger 4 friville til å bli med på dette! Ohh never mind! siste påmelding var 20 september... Endret 25. september 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 LOL! Bodypaint kan være sexy uten at man leker at man er dyr da, tror mye av forskjellen ligger der.Jeg tenker at sånt accessories ikke er for å gjøre dama om til en svær katt, men det er bare hawt. Eller noe sånt. ... har du drukket igjen? ;U Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg tror Tubbie har en drøm om å kle seg ut i teletubbie kostyme og ja u know what Get FURRY! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Jeg er temmelig edru nå, drakk 3 pils rundt samme tid når jeg spiste pizza. Så har nok svetta det ut igjen. edit: teletubbie tror jeg er full og har lyst til å skrive mye dumt i SO. FAIL. Endret 25. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg tror Tubbie har en drøm om å kle seg ut i teletubbie kostyme og ja u know what Get FURRY! Du tror det ja. Jeg har noen planer som jeg akter å sette til livs den neste måneden, men det er langt ifra furry, det kan jeg love deg;3 teletubbie tror jeg er full og har lyst til å skrive mye dumt i SO. FAIL. Ta deg litt mer og drikke da;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå