Nøtte Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Hmm skal inn på nettby nå jeg og sjekke opp random chicks! Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Hmm skal inn på nettby nå jeg og sjekke opp random chicks! det er livet Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Ingenting er bedre enn det nei! Å bli avblåst av en 16åring er det beste som fins! Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Hvis dere fortsetter sånn, hopper jeg i loppekassa! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Det blir ikke spennende før vi bare er to igjen i So:-) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Eldre damer som har tatt ut gebisset.. Now we're talking. Det vil si, ikke hun, hun har munnen full. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Up! var helt fantastisk! =D Er vel en av de beste filmene jeg har sett hittil i år ^_^ Jada, den rørte litt ved hjerterota, fornøyd nå? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Nei, da tar jeg kvelden. Skal tidlig opp i morgen da jeg skal reise en tur på hytta på nesbyen. Kos dere i høstferien da! Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) http://www.core77.com/blog/object_culture/...urate_14684.asp Og med det legger jeg meg God natt forumfolk! Endret 25. september 2009 av Error Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Det å lage kvinnelige brukere på nettsteder er morsomt.. Husker jeg var crew på lan en gang, og midt opp i all det rare vi fant på når vi var overtrøtte var å utgi oss for å være fjorten år gammel jente på en chatteside. Og da selvfølgelig virke skikkelig kåt. Så kom vi over en fyr som også var like kåt. Og vi avtalte cam-sex.. Ga han en fake msn-adresse vi hadde lagd på forhånd, med "autentisk" nick. (masse smilyer, minst hundreogørten tegn langt og whatnot.) Han var mer en villig, og vi fikk han til å wanke på cam. (Vi fikk han til å skru på cammet før vi skrudde på vårt) Så ba han det han trodde var en kåt fjortenåring til å skru på cammet. Hva fikk han se? ca. 10 personer som sto å lo. Har aldri sett folk gå offline på msn så raskt før.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Nei, da tar jeg kvelden. Skal tidlig opp i morgen da jeg skal reise en tur på hytta på nesbyen. Kos dere i høstferien da! Takk og i like måte. Stikker selv opp på samme stedet på søndag. God natt, folkens. EDIT: @Tøseguri: Dere, som er gutter/menn, synes det var morsomt/spennende/pirrende/sexy/opphissende å se en annen gutt/mann onanere? Jeg ville bare synes det var kvalmt.. Endret 25. september 2009 av Mokko Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) @TøseGuri: Wow, det må testes. Tenk de utpressingsmulighetene :3 Jeg prøvde å leke teletubbiekid. Fikk jeg det til? Endret 25. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Da var eg lei av musikk, og i morgon så har pappa bestemt at vi skal øve på tysk. Woho... Sidan eg garantert ikkje har tilgong til LOTRO imorgon (er fortsett pissed på Codemasters), så blir det ein lang dag. God natt! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 @TøseGuri: Wow, det må testes. Tenk de utpressingsmulighetene :3 Jeg prøvde å leke teletubbiekid. Fikk jeg det til? Ja o_O. Det var litt skummelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) @TøseGuri: Wow, det må testes. Tenk de utpressingsmulighetene :3 Jeg prøvde å leke teletubbiekid. Fikk jeg det til? Du fikk det til, skremmende nok.. Er det nå jeg skal komme med en sinnsyk konspirasjonsteori om at Shampoo egentlig er teletubbiekid? @: Mokko: Vi var dønn overtrøtte, og vi skulle se hvor langt vi kunne få folk til å gå ved å utgi seg for å være jente. La oss bare si at ingen av oss likte synet vi fikk se. Det eneste jeg husker fra cam-seansen var at han hadde på seg en pokemon-tskjorte.. Hvem søren bruker sånne tskjorter når man er 15-16 år? Endret 25. september 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 The pieces are all coming together... Hvorfor har Shampoo alltid vært så påpasselig med å vise sitt nick? Hvordan klarer Teletubbie å tenke så mange syke tanker uten å ha en kontrollert motpart? I sense a pattern Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 @TøseGuri: Wow, det må testes. Tenk de utpressingsmulighetene :3 Jeg prøvde å leke teletubbiekid. Fikk jeg det til? Du fikk det til, skremmende nok.. Er det nå jeg skal komme med en sinnsyk konspirasjonsteori om at Shampoo egentlig er teletubbiekid? @: Mokko: Vi var dønn overtrøtte, og vi skulle se hvor langt vi kunne få folk til å gå ved å utgi seg for å være jente. La oss bare si at ingen av oss likte synet vi fikk se. Det eneste jeg husker fra cam-seansen var at han hadde på seg en pokemon-tskjorte.. Hvem søren bruker sånne tskjorter når man er 15-16 år? Laland. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Hva faen er det dere preiker om her? Selvfølgelig er ikke Shampoo meg, jesus fucking christ! Jeg tar det som en fornærmelse at dere i det hele tatt kan finne på noe slikt. Fuck! no offence, shampoo;V Endret 25. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Nei du er mer furry du teletubbie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå