Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, tror jeg skal starte med filmredigering igjen.

Vist du mener redigering i moviemaker.. Å GUD! nei

vist du legger til anstrengelse inn i og lære vegas eller after effects og premier så tingene dine blir bra, og ikkje spygrønn bakgrunn med times new roman i rød skrift og en sang som varer lenge..

Gjerne det! :D

Lolz, aldri faen om jeg bruker Movie Maker igjen. Eller, kanskje i ekstrem-kort-filmer. Altså en lagd-på-1-minutt-film.

Det første prosjektet blir nok en Manchester United-film med mål av United. Stay tuned for more information about this upcoming movie made by HCG.

Lenke til kommentar

Hvis du liker fotball og Manchester United, ja. Hvis du ikke liker fotball eller sport i det hele tatt, nei.

Anyways, så må jeg unnskylde for all kommende banning:

Faen så trøtt jeg er, så jeg tror jeg legger meg nå. Skal bare se ferdig en TBBT-episode så legger jeg meg i den epis...storslagne senga mi og legger meg til å sove som en stein. Og nå kom jeg til å tenke på hvor en helvetes lang natt det blir imorgen.

Rundt en time etter jeg formaterte sist gang, lastet jeg ned et program kalt Stickies, der kan man skrive opp ting på lapper osv.

Det har jeg brukt til å skrive ønskeliste og ''To Do''-liste. Den begynner å bli lang.

Lenke til kommentar
Jeg lagde en kvinnelig bruker på Nettby. Tok tilfeldige bilder fra nettet og brukte de som profilbilde. Ganske mange interessante brev jeg fikk.

Høyres ut som noko interessant å gjere.

Eg er like pissed på Codemasters, ingen interessante på msn og måtte avslutte Rear Window midt i filmen pga. middag (skal sjå resten viss eg får tid, fattern har bestemt seg for at vi må øve på tysken *sukk*). Eg antar at eg går og legg meg når eg er lei av å høyre på musikk.

Eg har også tenkt til å lage ein ny historie, men har ingen aning kva den skal vere om. Noko med krig og død i alle fall... Tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...