lolidude_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Nei. Det er jo lyd på Spotify og iTunes... Satt bare volumet på browseren dim på demp? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Spurt hva anledningen var. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Hva ville dere gjort hvis naboen kom og spurte om han kunne låne nettet deres en liten stund? Sagt "Hvorfor?" Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Hva ville dere gjort hvis naboen kom og spurte om han kunne låne nettet deres en liten stund? Spørs om det var en hot dame eller vanlig mann. Dama så hadde jeg tatt betaling au naturel! Om det var en mann så hadde det vært greit Free of charge Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Hvordan hadde du gått fram hvis det var en dame da Nøtte? "Ja du kan bruke nettet, men bare på soverommet mitt?" Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 @Rider : Hva mener du med creepy avatar. Det er jo Damsel fra Vampire the masquerade: Bloodlines Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Har aldri spillt det desverre. Men jeg blir litt redd, synes hun ser så rart på meg. :unsure: Trodde først det var en kommunist, men når du sier det er en vampyr blir jeg bare mer redd. IKKE SPIS MEG!! Endret 25. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Woot! Jeg har jo kun nett med "kabel" For damene Mye lettere å "hook" up. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Ok er meningen det ^^. En uke til så kan jeg komme en tur hjem Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Med hjem så mener du nordover? Ser helst at du ikke kommer og spiser meg da. Å nei nå kan jeg jo ikke vite hvem som kan komme til å spise meg. Trodde ikke folk mente det det bokstavelig når de sier jeg er til å spise opp. Endret 25. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Spør for ei venninne: Er det noen problemer med å kjøpe PS3 fra USA? Foruten strømledning og slikt mener jeg, for det er vel ikke soner på spill lengre er det? Hun kan ikke se DVD eller en god del BD's. Hmm, tror jeg skal starte med filmredigering igjen. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Ja, nordover til vesterålen ikke tromsø Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Nei. Det er jo lyd på Spotify og iTunes... Satt bare volumet på browseren dim på demp? Nei. Men nå fant jeg det ut... Nå sitter jeg og koser meg med halvliter Burn. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Hmm, tror jeg skal starte med filmredigering igjen. Vist du mener redigering i moviemaker.. Å GUD! nei vist du legger til anstrengelse inn i og lære vegas eller after effects og premier så tingene dine blir bra, og ikkje spygrønn bakgrunn med times new roman i rød skrift og en sang som varer lenge.. Gjerne det! Endret 25. september 2009 av Trym Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) @Bloodlines: Men hvis du kan være en sånn så kan jo hvem som helst være det. På tide å emigrere til min egen batcave. Endret 25. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 What! Jeg har bare en blodig kjeller da Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 I so did not want to know that! *gjemme seg under "usynlighetskappen"* Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Tar en episode eller av True Blood nå snakkes folkens. Endret 25. september 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 For... mye... sukker... SUKKERKARASJOKK! Ihihihihih Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 @Rider: Legger innleggen dine som sitat i profilen min k? ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå