Rider of Reason Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Om EA kjøper Valve er det fortsatt Valve som lager spillene. Det har ikke så mye å si hvem som er eieren. Sant nok, men synes alikevel også Pixars filmer har blitt dårligere og dårligere i det siste, med unntak av WALL-E som var av den gode gamle kvaliteten. Ser du på denne listen så ser du at filmene etter 2000 er betraktelig dårligere enn filmene før. http://no.wikipedia.org/wiki/Disneys_filmklassikere Endret 25. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Synes egentlig ikke Pixar har hatt en perle siden De Utrolige, Wall-E var jo helt rå, men De Utrolige slår alle animasjonsfilmer noensinne. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Er uenig med deg der du. Pixars beste film er uten tvil Toy Story. Endret 25. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Er uenig med deg der du. Pixars beste film er uten tvil Toy Story. I approve this message! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Er uenig med deg der du. Pixars beste film er uten tvil Toy Story. I approve this message! Uten tvil! Endret 25. september 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Toy Story 2 var helt på høyde med eneren, kanskje til og med bedre. Monsterbedriften og Småkryp var også morsomme. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Død Snø på BD: Awsum. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Nå er det hjemmlaget pizza. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Jeg dro en time før tiden for å kjøpe godis og annet, så når jeg 1 time senere går inn mot salen, så får vi beskjed om att det er noe feil med filmen, så de sendte den norske versjonen i stedet. Det gadd jeg eff meg ikke. Fikk i det minste billettpengene tilbake. Så nå sitter søsteren min og en venn av henne å ser på den. SKUFFA! Masse bortsløste penger på godis, en hel dag med foventninger og 2 bortkasta timer. Toy Story 2 var helt på høyde med eneren, kanskje til og med bedre. Monsterbedriften og Småkryp var også morsomme. Har aldri vært noen STOR fan av Toy Story selv. Etter min mening så er Monsters inc, Bugs life og Wall-E er de beste. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Nå er det hjemmlaget pizza. Nettop ferdig Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Spør for ei venninne: Er det noen problemer med å kjøpe PS3 fra USA? Foruten strømledning og slikt mener jeg, for det er vel ikke soner på spill lengre er det? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Såvidt jeg vet er det soner på Blu-ray filmer, men ikke PS3-spill. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 PS3 har iallefall sonefrie spill. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Var det jeg tenkte meg, men ville ikke si det for sikkert da jeg ikke eier en PS3 selv. Takker for svar folka Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Noen som vet hvorfor det ikke er noe lyd på noen av videoene på Youtube? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Det er da lyd på Youtube. Kanskje feilen er på din datamaskin. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Prøv den knappen med bilde av en høytaler på Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Du har vel ikke satt volumet på demp ? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Nei. Det er jo lyd på Spotify og iTunes... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Hva ville dere gjort hvis naboen kom og spurte om han kunne låne nettet deres en liten stund? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå