Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Om EA kjøper Valve er det fortsatt Valve som lager spillene. Det har ikke så mye å si hvem som er eieren.

Sant nok, men synes alikevel også Pixars filmer har blitt dårligere og dårligere i det siste, med unntak av WALL-E som var av den gode gamle kvaliteten. :)

Ser du på denne listen så ser du at filmene etter 2000 er betraktelig dårligere enn filmene før.

http://no.wikipedia.org/wiki/Disneys_filmklassikere

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:cry:

Jeg dro en time før tiden for å kjøpe godis og annet, så når jeg 1 time senere går inn mot salen, så får vi beskjed om att det er noe feil med filmen, så de sendte den norske versjonen i stedet. Det gadd jeg eff meg ikke. Fikk i det minste billettpengene tilbake. Så nå sitter søsteren min og en venn av henne å ser på den. SKUFFA! Masse bortsløste penger på godis, en hel dag med foventninger og 2 bortkasta timer.

Toy Story 2 var helt på høyde med eneren, kanskje til og med bedre. Monsterbedriften og Småkryp var også morsomme.

Har aldri vært noen STOR fan av Toy Story selv. Etter min mening så er Monsters inc, Bugs life og Wall-E er de beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...