Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Jeg skal se den på Ski kino. Samme med Wildheart. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Jeg ser ikke poenget med å se UP! i 3D - bildet går jo utover, men filmen går jo oppover! Dette er min humor. Godt. Meget godt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Skjer med å ha nesten lik avatar som Snorre? Jeg får noia av dere og avatarbyttene deres. Tru that! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Skjer med å ha nesten lik avatar som Snorre? Jeg får noia av dere og avatarbyttene deres. Tru that! Åh, stakkar. Kanskje jeg skal finne enda flere måter å plage deg på? >:3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Og Ponyo blir dubbet... Ponyo var utrolig bra, som forventet av Hayao Miyazaki. Så den på Japansk da. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 I dare you to! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Hvorfor blir håret alltid så utrolig mye kortere enn man egentlig ville ha det når man går til frisøren? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Fordi dem klipper det og du tør ikke si stopp? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Har lyst til å se UP! I morgen jeg også. Er på LAN hos en venn, og vi vurderer å se på den. Jeg har utrolig lyst, han er mer skeptisk. Men han sier sikkert ja hvis Wildheart skaffer gratisbilletter! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Har lyst til å se UP! I morgen jeg også. Er på LAN hos en venn, og vi vurderer å se på den. Jeg har utrolig lyst, han er mer skeptisk. Men han sier sikkert ja hvis Wildheart skaffer gratisbilletter! Vi kan se den etter stengetid. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Noen som joiner meg og Gal_ape i Insurgency? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Vurderer også å se UP!, men er litt skeptisk selv. Med noen hederlige unntak så har denne typen film tatt et stort skritt i gal retning etter at animasjonene tok over rundt årtusenskiftet og Disney sluttet å lage filmer i TLK-stil. Endret 25. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Utruleg lang tid Codemasters brukte på å svare på mailen min! Kor vanskeleg kan det vere å dobbeltsjekke om ein konto har fått registrert betalinga si, og når dei finn ut at den ikkje har det, faktisk registrere den?! Endret 25. september 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Det er helg ingen som jobber da Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Har lyst til å se UP! I morgen jeg også. Er på LAN hos en venn, og vi vurderer å se på den. Jeg har utrolig lyst, han er mer skeptisk. Men han sier sikkert ja hvis Wildheart skaffer gratisbilletter! Vi kan se den etter stengetid. Hvilken kino snakker vi om? @Rider: Men så er det ikke Disney som lager UP! heller. Det er Pixar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Hvilken kino snakker vi om? Garantert Ski kino Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Men Pixar er jo eid av Disney. Heter vel Disney Pixar (eller noe sånnt) nå. Endret 25. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Om EA kjøper Valve er det fortsatt Valve som lager spillene. Det har ikke så mye å si hvem som er eieren. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Det er helg ingen som jobber da Det er greit nok med mailen (sjølvom eg sendte den tidligare idag, før slutten på arbeidstid, sjølvom eg er usikker på kva slags tidssone eg må forhalde meg til), men korleis kan det gå 9 dagar uten noko som skjer, når eg får beskjed om at min betaling er registrert berre min etter at eg betalte? Det kjem sikkert til å ende med at eg får eit svar på tysdag ein gong, og at betalinga mi blir registrert på torsdag eller fredag. Det ender i alle fall med at eg må gå heile helga uten LOTRO! <_< Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Hvorfor kjøper alle de store folkene opp alle sammen da? Det er ikke noe kult. Var det ikke snakk om at MS skulle kjøpe opp ea? I så fall kan bare glemme å få flere spill til PS3 fra Ea valve osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå