teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Kreativ = OppfinnsomOppfinnsom = Oppfinner Oppfinner = Da Vinci Da Vinci = Geni Geni = Einstein Einstein = Eksentrisk Eksentrisk = Dr. Frankenstein Dr. Frankenstein = GAL! Hvordan i svarte helvete hoppa du fra eksentrisk til Dr. Frankenstein? xD Btw, se hva jeg lagde i kjedsomhet: Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Også var ikke læreren her... istedet har vi fritime. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Fordi Dr. Frankenstein er eksentrisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Btw, se hva jeg lagde i kjedsomhet:http://bildr.no/thumb/494651.jpeg Nå fikk jeg jeg bilder i hodet fra filmen Antichrist.. EDIT: @ Vaenas: Da kommer du hit og underholder meg right? Endret 25. september 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Fordi Dr. Frankenstein er eksentrisk. Han er også gal. Btw, se hva jeg lagde i kjedsomhet:http://bildr.no/thumb/494651.jpeg Nå fikk jeg jeg bilder i hodet fra filmen Antichrist.. Er det en feminist med en panzerdåse som muncher ballene til en gigantisk penis i Antichrist? o.O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Btw, se hva jeg lagde i kjedsomhet:http://bildr.no/thumb/494651.jpeg Nå fikk jeg jeg bilder i hodet fra filmen Antichrist.. Er det en feminist med en panzerdåse som muncher ballene til en gigantisk penis i Antichrist? o.O Man har en sinnsyk dame som moser ballene til en mann med en vedkubbe, for å etterpå runke mannen så blod og sæd spruter? Det er nærme nok.. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 da stikker jeg skal innom og kjøpe dices til D&d på søndag så har jeg høstferie ^^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Man har en sinnsyk dame som moser ballene til en mann med en vedkubbe, for å etterpå runke mannen så blod og sæd spruter?Det er nærme nok.. O_O Jeg skal laste ned den filmen når jeg kommer hjem, så hardt!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Man har en sinnsyk dame som moser ballene til en mann med en vedkubbe, for å etterpå runke mannen så blod og sæd spruter?Det er nærme nok.. O_O Jeg skal laste ned den filmen når jeg kommer hjem, så hardt!! Mange andre syke scener i den filmen også. Så hvis man liker slikt er den verdt å se.. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Ser ut til at Unreal Tournament 3 Black koster 8euro på steam for øyeblikket. Da blir det UT3, TF2 og HL2Ep2 på meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Jeg er så lat at det halve kunne vært nok. Sendte en kollega ned i kantina for å kjøpe lunsj til meg. Langt å gå til kantina?Absolutt ikke. Men har en helvetes hodepine idag, så gidder ikke bevege på meg Endret 25. september 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Btw, se hva jeg lagde i kjedsomhet:http://bildr.no/thumb/494651.jpeg Nå fikk jeg jeg bilder i hodet fra filmen Antichrist.. EDIT: @ Vaenas: Da kommer du hit og underholder meg right? Hadde jeg sett det litt før hadde jeg gjort det. Nå har vi foto og skal inn på mørkerommet og se på bilder. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 FFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUU- Dyreplageri er forferdelig og KFC er sikkert noen bastarder, men du kan da eff meg finne en video som ikke er fra PETA. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Jeg gir vel faen om det er peta eller ikke! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 FFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUU- Dyreplageri er forferdelig og KFC er sikkert noen bastarder, men du kan da eff meg finne en video som ikke er fra PETA. PETA er ofte ekstreme, men ikkje i denne samanhengen eller videoen. Her legg dei fram kva KFC gjer med kyllingar, og kvifor dei er nokre drittsekkar. Denne videoen er minst like bra som alle andre, og PETA nemner ikkje "full animal liberation" som dei så ofte gjer. PETA gjer mykje tull, men dei gjer også mykje bra, som å avdekke kor grusomt KFC behandlar sine kyllingar, og ein video er ikkje mindre truverdig berre fordi PETA har laga den, og du ikkje liker PETA. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Fra "Sparebilen med 5 seter 2010" på face (russebilen til en jeg kjenner) "Liten kjip greie er at det bare er plass til 5 i bilen og vi er 6 stykk, men vi har skiboks da seff. Blir loddtrekning og rullering om drittplassen da, eller en som ikke får være med." Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 *Sukk* Codemasters har ikkje registrert min betaling for LOTRO, så eg kan ikkje spele før dei har ordna opp feilen. Har sendt mail om problemet, så håper dei har ordna det innan i kveld, sidan fredag er RP-kveld (sjølvom eg tviler på det skjer) Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Lenge siden du betalte ? Syntes det var dårlig av Codemasters Endret 25. september 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Ah, endelig hjemme fra skolen og endelig høstferie. Tenker ikke mye over det, føles egentlig som en vanlig fredag nå, men det blir digg å slippe maset med skole og drit og bare koble helt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå