Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg sa aldri at sang bra, men du får vente til bursdagen din så skal jeg opp på scenen og synge bursdags sang for deg. Oh yes! Gleder meg allerede.. Du stiller selvfølgelig i fullt drag-outfitt? Det jeg gleder meg til å se er om jeg ender opp med å bli klint full av sminke i trynet dette TG også.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg stiller med speilrefleks kamera:-) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Må ha hjelp til å finne et rimlig outfit da. Har ikke så mye penger rundt den tiden ettersom vi skal til praha med skolen 2900,- i utgangspunkt også masse ekstra på... ja ting. Vi har ikke lov til å drikke mens vi er der nede da. Så så den kan sniffe på ånden min etter jeg har drukket og den lukter fortsatt ikke noe mer alkoholisert enn den gjør. Når læreren sa at hun skulle lukte på ånden våres når vi kom tilbake sa jeg bare: "Hei! Det er selvmord å lukte på ånden min!". Edit: skulle i dusjen jeg. også gjøre ferdig en innlevering og framføring til i morgen... Endret 24. september 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Ellers så drikker du bare litt hele tiden Så er det ingen som merker forskjell Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg sa aldri at sang bra, men du får vente til bursdagen din så skal jeg opp på scenen og synge bursdags sang for deg. Oh yes! Gleder meg allerede.. Du stiller selvfølgelig i fullt drag-outfitt? Det jeg gleder meg til å se er om jeg ender opp med å bli klint full av sminke i trynet dette TG også.. Faen, enda en grunn til å ergre meg over at jeg ikke dro på TG i år Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Ellers så drikker du bare litt hele tiden Så er det ingen som merker forskjell Ja kan fungere det også, men det må være små doser, å drikke vanlig er som sprøyte alkohol rett inn i årene for meg. Ah... merker adictivnessen min returnerer, nei får si god natt nå. Dusje, oppgave, kanskje sove, oppgave før skole, framføring, så dra på hytta og kjede meg i en uke. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Tenkte bare sånn at du tar en smule i munnen skyller rundt og spytter ut! Voila du lukter alkohol hele tiden... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Nei huff, nå får vi legge oss. Det gjør iallefall jeg. God natt! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Fra VG om helikopterranet i Stockholm: Bare i 2008 ble 58 veritransporter ranet, ifølge tall fra Aftonbladet. Ved årskiftet 2008/2009 skal 372 millioner svenske skoler ha vært på avveie. Skoler på avveie? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Det skjer ganske ofte Skoler pleier ofte å stikke av rett før ferier fordi dem er ganske leie! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 ..og da sier jeg natta... Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Tilbake fra Back 2 school party... det var digg. God na1tt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Gikk folk og la seg allerede? Am I alone? :o Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Alene meg og du Muhahahahaha! Husker når jeg og Lakus var alene her i SO Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Noen av disse er altså med på å styre Australia. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Nasjonaldag på mandag Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Noen av disse er altså med på å styre Australia. Fy eff, jeg lo gjennom hele videoen. De snakker jo bare bullshitt om ting de ikke aner noe om Morsomt att han hadde en Fallout 3 skjorte når de snakket om det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Tror det var litt av poenget Uansett, det som fikk meg til å riste på hodet var når han mest ekstreme av de sammenlignet å legalisere 18+ spill med å legalisere snuff filmer, "som vil få folk til å gå på gaten og voldta folk" eller noe i den duren. Herre min hatt sier jeg bare.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Alene meg og du Muhahahahaha! Husker når jeg og Lakus var alene her i SO Nå skremmer du meg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Vart skræmt jah?! HÆ HÆ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå