Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Jeg sa aldri at sang bra, men du får vente til bursdagen din så skal jeg opp på scenen og synge bursdags sang for deg.

Oh yes!

Gleder meg allerede..

Du stiller selvfølgelig i fullt drag-outfitt?

Det jeg gleder meg til å se er om jeg ender opp med å bli klint full av sminke i trynet dette TG også..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må ha hjelp til å finne et rimlig outfit da. Har ikke så mye penger rundt den tiden ettersom vi skal til praha med skolen 2900,- i utgangspunkt også masse ekstra på... ja ting. Vi har ikke lov til å drikke mens vi er der nede da. Så så den kan sniffe på ånden min etter jeg har drukket og den lukter fortsatt ikke noe mer alkoholisert enn den gjør.

Når læreren sa at hun skulle lukte på ånden våres når vi kom tilbake sa jeg bare: "Hei! Det er selvmord å lukte på ånden min!".

Edit: skulle i dusjen jeg. også gjøre ferdig en innlevering og framføring til i morgen...

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar
Jeg sa aldri at sang bra, men du får vente til bursdagen din så skal jeg opp på scenen og synge bursdags sang for deg.

Oh yes!

Gleder meg allerede..

Du stiller selvfølgelig i fullt drag-outfitt?

Det jeg gleder meg til å se er om jeg ender opp med å bli klint full av sminke i trynet dette TG også..

Faen, enda en grunn til å ergre meg over at jeg ikke dro på TG i år

Lenke til kommentar
Ellers så drikker du bare litt hele tiden :) Så er det ingen som merker forskjell :D

Ja kan fungere det også, men det må være små doser, å drikke vanlig er som sprøyte alkohol rett inn i årene for meg.

Ah... merker adictivnessen min returnerer, nei får si god natt nå. Dusje, oppgave, kanskje sove, oppgave før skole, framføring, så dra på hytta og kjede meg i en uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...