Inaktiv bruker 3 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Nei nei, men hvorfor raidet dere han sist? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Var vel noe om at en onkel av han kunne komme til å se innlegga vi skrev. I. E. fun siden Jonas ble litt småfrustrert av det. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Dette fordi stefaren hans driver for tiden å googler "Atsjonas" for å se hva nettvanene til vår kjære Jonas er for noe. Det er også en liten hevneaksjon: Jeg og Laland postet nemlig to homoerotiske kommentarer som da var ment for at stefaren hans skulle lese de, men Atsjonas slettet de. Så nå er det dags for rettferdighet! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Grattis med dagen magne. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Riktig. Creepy stefar. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Kan vi ikke raide en scientologi kirke eller no sånt? Da gjør vi i det minste noe nyttig. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Eller en youtube-celebrity. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Magne har bursdag idag!!!!! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Eller en youtube-celebrity. Da må vi lage en. Alle de andre har så mange kommentarer fra før Hva med en en youtube bruker? En idiot? Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Gratulerer med dagen Magne! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Gratulerer med dagen... Magne. I dag har jeg shoppet bøker og vært med en kompis i.. noe som begynte å nærme seg ti timer. Det var herlig. Jeg er sliten. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Skal hilsen han fra alle dere på skulen i marra Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Fikk 6 på tredagers praktisk tentamen B) Fant og fikk gammel laptop på skolen: Tråd Og til slutt vant jeg min første overlegne seier mot tyskerne i Company of Heroes. Alt i alt en ganske god dag med andre ord Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Wat is praktisk tentamen ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Min dag har vært fantastisk. Er skikkelig god og sliten i kroppen nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Wat is praktisk tentamen ? Å faktisk jobbe istedenfor å skrive Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Mente liksom fag. (skrev dårlig, I know). Lurer på hva slags praktisk eksamen man kan ha som varer over 3 dager. Men køyer any sec now. Snakkis. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Overflateteknikk Skjul Malerfaget Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 kokkefaget gikk over 2 dager:-) praktisk muntlig! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Tror nesten jeg kanskje skal vurdere å legge meg snart.. EDIT: Hvem er det som har stemt meg ned til 3 stjerner? :o Var først på 5, så 4 og nå.. 3 Natta! Endret 10. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå