Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ShampooMacTavish virker som en kontrollfrik som lever i desperat nød over å styre andre med makt og vold(noe jeg fikk erfare i Oslo i sommer uten at jeg skal gå nærmere innpå det..), men ellers som en ganske kjip, egoistisk type som ikke deler med andre og tar ting for gitt. En... hva skal jeg si?... ULV!

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
Så du har trodd at bacstabber hadde to kontoer her teletubbiekid ? :p

nei jeg har bare registrert dere to som samme person. forestill deg at du kjenner ei dame. så en dag møter du tvillingen hennes, og hun er slightly different, men du tror det er hu kjenner fra før. så plutselig en dag møter du dem sammen, også skjønner du at de er to forskjellige personer. skjønner? =3

iharal; vennligst gå nærmere inn på den voldsepisoden din med Shampoo

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
ShampooMacTavish virker som en kontrollfrik som lever i desperat nød over å styre andre med makt og vold(noe jeg fikk erfare i Oslo i sommer uten at jeg skal gå nærmere innpå det..), men ellers som en ganske kjip, egoistisk type som ikke deler med andre og tar ting for gitt. En... hva skal jeg si?... ULV!

Og hvorfor? Fordi jeg kan. B)

Mhm, damn right you can. Men nå skal vi ta en aldri så liten analyse av mesteren:

iharal3 er en åpen person. Det er ikke en person som har bedt om hans godhet som har fått et nei. iharal3 øser av sin kunnskap, godhet og kjærlighet(drugiS <3) til alle som ber om det. iharal3 er gud - han har alt. Shampoo er over the hill. iharal3 er den nye vinen.

Jeg er en pusekatt. Alle reaksjoner på moderering tas i mitt kommentarfelt. Koz <3 - ShamPOO

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Jeg traff Shampoo i sommer i Oslo, og var klar for en hyggelig kveld. Først gamet vi litt på 360'en hans. Deretter bestemte vi oss for å gå en liten tur i Oslos gater. Jeg spurte om han kunne kjøpe sprit til meg og han bare "ofc, om du betaler." Han gjorde så, og jeg drakk. Deretter ble vi begge ganske drita, og han gikk amok og pælma no egg på politibiler og litt sånn. Deretter ble det en helvetes løpetur hvor vi gjemte oss i en hall somewhere ved Karl Johan. Så husker jeg ikke mer, men Shampoo drev i hvert fall og slo meg da jeg våkna opp.

Lenke til kommentar

Jeg traff Shampoo i sommer i Oslo, og var klar for en hyggelig kveld. Først gamet vi litt på 360'en hans. Deretter bestemte vi oss for å gå en liten tur i Oslos gater. Jeg spurte om han kunne kjøpe sprit til meg og han bare "ofc, om du betaler." Han gjorde så, og jeg drakk. Deretter ble vi begge ganske drita, og han gikk amok og pælma no egg på politibiler og litt sånn. Deretter ble det en helvetes løpetur hvor vi gjemte oss i en hall somewhere ved Karl Johan. Så husker jeg ikke mer, men Shampoo drev i hvert fall og slo meg da jeg våkna opp.

Tror forresten det var noe narko og voldtekt inn i bildet også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...