Nøtte Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Gi meg en grunn, takk. Du liker pedo vitser :-) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) ShampooMacTavish virker som en kontrollfrik som lever i desperat nød over å styre andre med makt og vold(noe jeg fikk erfare i Oslo i sommer uten at jeg skal gå nærmere innpå det..), men ellers som en ganske kjip, egoistisk type som ikke deler med andre og tar ting for gitt. En... hva skal jeg si?... ULV! Endret 24. september 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Nei nå kan jeg ikke stikke inn til Stavanger, jaja får ta det helgen selv om det er lite å gjøre der. Så du har trodd at bacstabber hadde to kontoer her teletubbiekid ? Endret 24. september 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Frozen mudslide er fantastisk god drink Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 ShampooMacTavish virker som en kontrollfrik som lever i desperat nød over å styre andre med makt og vold(noe jeg fikk erfare i Oslo i sommer uten at jeg skal gå nærmere innpå det..), men ellers som en ganske kjip, egoistisk type som ikke deler med andre og tar ting for gitt. En... hva skal jeg si?... ULV! Og hvorfor? Fordi jeg kan. B) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Så du har trodd at bacstabber hadde to kontoer her teletubbiekid ? nei jeg har bare registrert dere to som samme person. forestill deg at du kjenner ei dame. så en dag møter du tvillingen hennes, og hun er slightly different, men du tror det er hu kjenner fra før. så plutselig en dag møter du dem sammen, også skjønner du at de er to forskjellige personer. skjønner? =3 iharal; vennligst gå nærmere inn på den voldsepisoden din med Shampoo Endret 24. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) ShampooMacTavish virker som en kontrollfrik som lever i desperat nød over å styre andre med makt og vold(noe jeg fikk erfare i Oslo i sommer uten at jeg skal gå nærmere innpå det..), men ellers som en ganske kjip, egoistisk type som ikke deler med andre og tar ting for gitt. En... hva skal jeg si?... ULV! Og hvorfor? Fordi jeg kan. B) Mhm, damn right you can. Men nå skal vi ta en aldri så liten analyse av mesteren: iharal3 er en åpen person. Det er ikke en person som har bedt om hans godhet som har fått et nei. iharal3 øser av sin kunnskap, godhet og kjærlighet(drugiS <3) til alle som ber om det. iharal3 er gud - han har alt. Shampoo er over the hill. iharal3 er den nye vinen. Jeg er en pusekatt. Alle reaksjoner på moderering tas i mitt kommentarfelt. Koz <3 - ShamPOO Endret 24. september 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Ah ok forståelig det ^^, god natt sove nå -_- Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Sa du noe, iharal? Forresten, jeg har ikke sett Lakus på en stund, hvor er det blitt av han? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 iharal; vennligst gå nærmere inn på den voldsepisoden din med Shampoo Jeg traff Shampoo i sommer i Oslo, og var klar for en hyggelig kveld. Først gamet vi litt på 360'en hans. Deretter bestemte vi oss for å gå en liten tur i Oslos gater. Jeg spurte om han kunne kjøpe sprit til meg og han bare "ofc, om du betaler." Han gjorde så, og jeg drakk. Deretter ble vi begge ganske drita, og han gikk amok og pælma no egg på politibiler og litt sånn. Deretter ble det en helvetes løpetur hvor vi gjemte oss i en hall somewhere ved Karl Johan. Så husker jeg ikke mer, men Shampoo drev i hvert fall og slo meg da jeg våkna opp. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Du trodde vi var samme person? Kansje vi er det Annyways, god natt Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Har han slått deg også? Han slo meg med banhammeren (On request) Oh spank me shampoo, spank me hard^^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Sa du noe, iharal? Forresten, jeg har ikke sett Lakus på en stund, hvor er det blitt av han? Muhahaha... MUhahahahahha.... muhahamuhahahahahhahaHAHAAHA!!!!! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har vært nesten-naboen til Vaenas i over to år, og han har ikke lagt merke til det. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Slutt med det der! Jeg blir redd. Etter sist gang du drev på med det der satt jeg å gråt i senga mi i noen timer. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg vet, Vaenas. Jeg vet. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 iharal; vennligst gå nærmere inn på den voldsepisoden din med Shampoo Jeg traff Shampoo i sommer i Oslo, og var klar for en hyggelig kveld. Først gamet vi litt på 360'en hans. Deretter bestemte vi oss for å gå en liten tur i Oslos gater. Jeg spurte om han kunne kjøpe sprit til meg og han bare "ofc, om du betaler." Han gjorde så, og jeg drakk. Deretter ble vi begge ganske drita, og han gikk amok og pælma no egg på politibiler og litt sånn. Deretter ble det en helvetes løpetur hvor vi gjemte oss i en hall somewhere ved Karl Johan. Så husker jeg ikke mer, men Shampoo drev i hvert fall og slo meg da jeg våkna opp. Tror forresten det var noe narko og voldtekt inn i bildet også.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Bra vi har masse planker utafor huset, da kan jeg ta dem og spikre over alle vinduer og dører før jeg legger meg, så kan jeg gå å dusje og starte på Uttrykshistorie oppgaven til i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg for min del er på vei til å finne senga. Og så er det enda en dag på jobb i morgen, yay! Og jeg har enda ikke sett noe til det berømmelige synginga til Vaenas.. *hinte* Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg sa aldri at sang bra, men du får vente til bursdagen din så skal jeg opp på scenen og synge bursdags sang for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå