AltF4 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Hermann Hedning har jeg virkelig aldri forstått. Spiller Wet.demoen jeg. Litt både/og egentlig - underholdende men repetative sekvenser. Mye herlig musikk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Når WET slo til var det virkelig bra, bare så synd at det ble et stort slag i stedet for mange dask :/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Vi må ikke glemme Zofies Verden. Det er latterkule på latterkule ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Vi må ikke glemme Zofies Verden. Det er latterkule på latterkule ^_^ Ja, bæsj, tiss og pule er jo så morsomt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Det er jo det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Syns det egentlig ikke var så dårlig, men jeg tror jeg vil gå lei av å spille hele spillet. Bilsekvensen på slutten av demoen var finfin, med god bruk av vanlig sikt og skyt og quicktime events om hverandre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Er det jeg mener med "små dask", hadde man fått det i stedet for et stort slag så ville spillet være underholdende hele veien, men slik det er nå er faren stor for at det bare er et stort slag med jevne mellomrom, og det er som oftest ikke verdt det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 a venter jeg til det havner i billigkurven. for å spille hele spillet skal jeg nok klare, men frister ikke å gå gi full pris! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Tenkte akkurat det samme Far 4. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Far 4? Da er det natta på meg! På en skala fra 0 til 10, hvor 0 er dårligst og 10 er best, håper jeg du får en natt på rundt 10. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Oooo... Mesa laiks! http://www.itavisen.no/824199/dette-er-allerede-virkelighet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Er vel det F'en står for? o_0 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 teletubbiekid virker som en gal person, som i gæren. Totalt sprø. Men på en god måte! Dog en litt skummel måte. fra "si en ærlig ting om duden over deg"-tråden Jaså? Hva i allverden får deg til å tro det?:o Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Du er litt gal da, men ikke mye Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Gi meg en grunn, takk. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 mehh kommer ikke på noen, du vinner Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Du har jo kommet med noen gode røver historier opp gjennom tiden. Og så har vi jo episoden med tigeren og babyen i blendern.......... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 For å ikke glemme mongo-diskusjonen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) teletubbiekid virker som en gal person, som i gæren. Totalt sprø. Men på en god måte! Dog en litt skummel måte. fra "si en ærlig ting om duden over deg"-tråden Jaså? Hva i allverden får deg til å tro det?:o Nå kjenner ikke jeg deg IRL, men her på Internettet virker du litt gal, ja. Du trenger eksempler? Alle pedo-vitsene som gir meg the creeps, noe av den sære mangaen jeg så du postet i manga/anime-tråden (jeg bare liksom "lolwut?"), din merkelige sans for vold, Mai Chan's Daily Life, din generelle holdning, og så videre. Ikke at det er noe galt i det (pun not intended), men du virker litt... gal. Endret 24. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Oh shit jeg har alltid trodd bloodlines og backstabber var samme person jeg xD At backstabber har skifta alias til bloodlines elns... backstabber; røver historier? Dessuten, Mai Chan's Daily Life er bare en uskyldig manga;3 Jeg er fullstendig klar over at min svake moral og min fascinasjon for vold er utenom det vanlige, men tilstanden "gal" assosierer jeg med nutjobs som banker hodet inn i veggen, lukter vondt og torturer kattunger i badekaret=/ Det er ingenting galt i pedovitser! Alt kan køddes med. Absolutt alt. Endret 24. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå